Bekijk volle/desktop versie : Gouden Kooi



Pagina's : [1] 2 3 4

16-12-2002, 12:13
hallo lieve mensen.....
Ik heb besloten om ook een verhaal te schrijven. Ik kreeg ineens wahde inspiratie, dus ik dacht ik daar moet ik wat mee doen. Ik hoop dat jullie er wat van vinden, want mijn schrijfstijl is volgens mezelf niks. Maar kijken jullie maar wat jullie ervan vinden.

Soms denk je dat je alles hebt maar toch voel je je leeg van binnen. Geld heb je in overvloed....macht....schoonheid....maar toch mis je wat.

Romaisa
Ik stapte uit de badkamer en liep naar mijn toliettafel toe. Ik pakte mijn poederdoosje en mijn kwast en poederde mijn gezicht een beetje. Daarna pakte ik mijn parfum flesje, van kristal. Ik weet nog precies wanneer ik dit flesje kreeg.

2 maanden terug:
Slaperig wreef ik mijn ogen uit en keek in 2 prachtige ogen. Hele uitzonderlijke ogen, prachtige blauwe ogen met grijze vlekkjes erin. Hoi schatje zei Parker met een stem zo zacht en rustig. Een stem die vrouwen helemaal gek kan maken. Een stem die aarde kan doen bewegen. Wazig keek ik hem aan ' hey lieverd' Hij keek me weer met z'n mooie ogen aan. ' ik ben vanavond uitgenodigd voor een gekostumeerd bal. Ik verwacht dat je meegaat want het is heel belangerijk, er komen een aantal grote zakenrelaties. Hij gooide een paar duizendjes op het bed en liep naar de douche. Koop een mooie jurk, je wordt om acht uur opgehaald door de limo.

Ja is goed Parker. Ik draaide me om in het inmens grote bed en trok de lakens op tot mijn kin. Weer een feest vanavond...ik heb er absoluut geen zin in. Maar jah ik kon Parker niets weigeren. Ik draaide me een paar keer om en stond toen op en liep naar de aangrenzende badkamer. Ik hoorde hoe Parker de douche uitdraaide en de deur opende. Ik stond voor de deur te wachten tot hij de deur opendeed. Parker lieverd...doe nou open ik wil douchen!!!!!!!!!!! Ik klopte op de deur. Geduld is een schone zaak Room hoorde ik parker zeggen. Ik leunde tegen de deurpost aan. Oefff hij doet het gewoon expres. Ik was al helemaal in gedachten verzonken over wat ik in godsnaam moest aandoen vanavond toen de deur ineens openzwaaide.

Met een gilletje viel ik achterover. Parker probeerde mij nog tegen te houden maar ik zwaaide zo wild met mijn armen dat we samen op de vloer belanden. Waaaaaaaaaaaaaaaaah auwwwwwwwwww idioot!! Parker kwam keihard op mij terecht. hahahaha idioot? Ben ik een idioot. Hier ga je voor boeten liefje. tegelijkertijd pakte hij mijn handen en zette ze boven mijn hood. Met een hand sloeg hij mijn badjas open....Parker idioot!!!!!!!!!!! Nee nee toch niet hier op de vloer. Hij smoorde mijn woorde door zijn mond op die van mij te leggen. Ik zag hoe zijn ogen mij uitdagend aankijken..Zijn hand ging van mijn ene borst naar de andere. Hij maakte kleine cirkels om mijn tepels tot ik helemaal gek werd van verlangen!! Owww Parker....wat doe je toch met me. Toen Parker zag dat ik helemaal lam werd liet hij mijn handen los en ging verder met 2 handen. Zijn handen gingen steeds meer naar beneden tot hij bij mijn buik aankwam. Hij bracht zijn mond naar mijn buik en plannte allemaal kleine kusjes op mijn buik en borsten. Toen ging hij steeds lager en lager tot hij aankwam bij mijn schaamstreek. Ik ga je laten genieten schatje riep hij met een verhitte stem uit. Op een gegeven moment hield ik het niet meer en schreewde het uit van genot. Met voldoening keek ik parker aan. Zo en nu het echte werk zei parker en tegelijkertijd tilde hij me op en droeg me terug naar de slaapkamer. Hij legde me rustig op het bed en begon weer helemaal opnieuw met zijn liefdesspel.

Een uurtje later rekte ik me gelukkig uit...Room hoe laat is het?? Oww uhm...11 uur Parker...Oww shit ik ben te laat..Ik heb een vergadering met de directie. Hij trok snel zijn pak aan en verliet de kamer. In de deuropening bleef hij nog ff staan. Ik verwacht je vanavond Romaisa. Jaa jaa Parker...ik pakte een kussen van het bed op en gooide het naar zijn hoofd. Hij deed net op tijd de deur dicht...oef sukkel!!!

Ik sprong op uit bed....ff denken wat voor jurk moet ik vanavond in godsnaam aan doen....Ik liep naar de badkamer en bereidde me voor op een dag waarvan ik nog niet wist dat hij mijn leven zou veranderen.


Nou dit was mijn stukje....ik weet niet of jullie het wat vinden. Zeggen jullie het maar. Anders stop ik er gewoon mee.

Liefs maryam

16-12-2002, 12:35


Hij begint in ieder geval goed
als je weet wat ik bedoel!

Dus GA VERDER!!!!!!!!!!

Greetz Missy_hanaa

16-12-2002, 12:47
hahahaha nou niemand gaat het lezen man!!!

16-12-2002, 13:33
Weyooooooooo je verhaaaal doett zwaaaar..... Liever ga je door hoor..... en nu WIL WIL VERVOLG
IK WIL VERVOLG


EWA ZID ZET SNEL VERVOLG...........

YOU GO GIRLLLLLLLLL

16-12-2002, 13:39


niemand leest het klaar...I give up the hope!!

16-12-2002, 13:44
Ik heb een hekel aan dit soort verhalen, er is al te veel geveeg...

maar ga maar door want elk verhaal heeft iets uniekszzz..

16-12-2002, 13:56
nou ik zal het maar goed opvatten

16-12-2002, 14:04
ja joh nergens wat van aan trekken!

Ik zeg dat je door moet gaan!!!!!
en WEL NU!!!!!!!!!!

greetz missy_hanaa

16-12-2002, 14:07
owkee missy hanaa ik doe mijn best

16-12-2002, 14:07
Jawel,
maar ga verder...

let niet op mij, stiekem ga ik het ook een beetje lezen..

16-12-2002, 14:10
Meisje, ga vooral verder met je verhaal!!! Ik ben erg benieuwd naar het vervolg!!!

-X-
Badriya

16-12-2002, 14:31
Ik sprong op uit bed....ff denken wat voor jurk moet ik vanavond in godsnaam aan doen....Ik liep naar de badkamer en bereidde me voor op een dag waarvan ik nog niet wist dat hij mijn leven zou veranderen.

Ik douchte me snel met exclusieve badartikelen die speciaal voor mij waren gemaakt door een befaamd cosmeticahuis in Parijs. Tja als je het geld had waarom dan ook niet. Ik wikkelde een handdoek om mijn hoofd en liep mijn kledingkast in. Mijn kledingkast was enorm groot, hij was even groot als het huis waar ik was opgegroeid. Na ff snel een broek van Jean Paul Gaultier en een truitje van Cavalli te hebben gepakt liep ik snel naar beneden.

Mevrouw Giovanni, mevrouw Giovanni. Rosa een van onze huishoudsters rende mer een rood hoofd achter mij aan. Rosa…hoe vaak heb ik tegen je gezegd dat je me geen mevrouw Giovanni moet noemen. Gewoon Romaisa is genoeg. Verlegen sloeg Rosa haar ogen neer okay mevrou…ROSA!? Oww sorry Ro..mmaaisa. Rosa toch….je bent even oud als mijn moeder en ik beschouw je ook als zodanig dan hoef je mij toch niet mevrouw te noemen, en ik wil geen gemaar horen.

Komt u ontbijten, het ontbijt staat voor u klaar in de eetkamer. Nee nee rosa ik eet gewoon in de keuken. Ik vond het allemaal zo raar. Ik was niet anders gewend dan gewoon normaal mijn kamer op te ruimen Gewoon mijn kleren te wassen en natuurlijk ook gewoon in de keuken te eten. Uhm…ik had vanochtend wel honger man. Oepsss dat mag ik niet zeggen…ik moest sinds ik met Parker was getrouwd echt op mijn taal letten. Dingen als man! en Shit..en dat soort dingen zijn in deze kringen niet geoorloofd.

Na te hebben ontbeten liep ik naar de voordeur waar John de chauffeur al op mij stond te wachten. Hij hield de deur netjes voor mij open van de glanzend witte limousine. Dank je wel John. Waar wilt u naar toe mevrouw…John….oeffff het is Romaisa…Hoe vaak moet ik het tegen jullie zeggen. Okay mevrouw Romaisa. Ik besluit de hoop op te geven. John breng me maar naar p.c hooftstraat. Ik heb een jurk nodig voor vanavond.

Snel kijk ik nog of ik mijn chequeboekje in mijn tasje heb liggen en John mag beginnen met rijden.

16-12-2002, 14:32


zeggen jullie maar wat jullie ervan vinden

16-12-2002, 14:36
klasse meid begint goed

dus plaats maar gauw een vervolg

da groetjes

16-12-2002, 14:36
Dat heb ik al gezegd! Ga maar verder!
Het is een super verhaal!

Of vis je naar compimentjes?
Nou, bij deze!

greetz missy_hanaa

Pagina's : [1] 2 3 4