Bekijk volle/desktop versie : mustapha big-brother



Pagina's : [1] 2

16-12-2002, 10:54
ze zemargriet is een vieze zeug en xxxx ze zei tegen stefan dat het het beste zou zijn als mus donderdag zou gaan. iedereen bellen voor mustapha hij MOET blijven en WINNEN

16-12-2002, 11:17


Ik heb dmv 17 sms-jes voor Mustapha van BB gestemd
Voor HIND van Idols heb ik 22 sms-jes over gehad.

Ja heb veel over voor mijn landgenoten...

ik ben blij dat ik een company mobile heb!

Groet,
marocana

16-12-2002, 12:27
ik heb ook superveel op Hind en Moes gestemd, maar waarom heb ik de camera niet gewonnen :tranen:

16-12-2002, 12:32
Ik kijk alleen van ver toe.
Ik stem niet, ik sms niet, niks.....
Het enigste wat ik doe ik watch.

16-12-2002, 12:38


ONZE BIG MAGREB BROTHER MOET ERIN BLIJVEN DUS
STEM STEM STEM JAT JE BROERTJES TELEFON JE ZUSJES TELEFOON
ALS JE MAAR STEMT
NOU IK HOOP DAT IK DUIDELIJK BEN GEWEEST THALLLA

16-12-2002, 14:47
ik stem ook latijd op hem hij moet gewoon winnen
maar ik vond het wel lullig van hem dat die stefan nomineerde

16-12-2002, 15:24
wouter moet eruit!!!!! En ik vind dat als Moes niet wint.. dat dan Stefan of Jeannette moet winnen, die Judith mag er ook uit van mij...

16-12-2002, 15:54
hallo ik heb ook voor Mustapha gestemd en dat ga ik weer doe want hij moet blijven en Judith moet eruit nou

MUSTAPHA MOET WINNEN

16-12-2002, 16:00
ik stem op niemand
ze zouden ook niet op mij gestemd hebben
hihi

16-12-2002, 16:32
Mus is een grote aso. Hij verdomt het om de wc schoon te maken en dus moest Laurens het doen. Quincy had gekotst op de vloer en hij verdomt het om het op te ruimen, mag weer iemand anders het doen. Hij voert geen xxxxxxx uit in het huis en komt alleen in actie als hij genomineerd staat. Zodra hij niet genomineerd staat zie je hem niet meer en ligt hij te slapen en chagrijnig te zijn.
Ik vind het een vervelend autistisch egoistisch rotjochie en hij verdient het 100% niet om te winnen.

16-12-2002, 16:37
Hij moet er nu wel erin blijven!!!




16-12-2002, 18:01

Citaat:
Origineel gepost door saleheim2
Mus is een grote aso. Hij verdomt het om de wc schoon te maken en dus moest Laurens het doen. Quincy had gekotst op de vloer en hij verdomt het om het op te ruimen, mag weer iemand anders het doen. Hij voert geen xxxxxxx uit in het huis en komt alleen in actie als hij genomineerd staat. Zodra hij niet genomineerd staat zie je hem niet meer en ligt hij te slapen en chagrijnig te zijn.
Ik vind het een vervelend autistisch egoistisch rotjochie en hij verdient het 100% niet om te winnen.
ik had al vaker gehoord dat ie verwend is ja...hij geeft dus in jouw ogen een verkeerd beeld van de marokkaanse jongens...dat begrijp ik uit jouw mening...persoonlijk kijk ik nooit naar big brother,, heb moes wel een paar keer gezien hoor, en al die keren was het nou niet echt dat je zegt een actieondernemend persoon dus kan je wel een beetje gelijk geven ja

16-12-2002, 19:02


nou nou nou.....roeschtig maal

16-12-2002, 19:59

Citaat:
Origineel gepost door Kifaya
ik had al vaker gehoord dat ie verwend is ja...hij geeft dus in jouw ogen een verkeerd beeld van de marokkaanse jongens...dat begrijp ik uit jouw mening...persoonlijk kijk ik nooit naar big brother,, heb moes wel een paar keer gezien hoor, en al die keren was het nou niet echt dat je zegt een actieondernemend persoon dus kan je wel een beetje gelijk geven ja
Klopt, ik vind dat de Marokkaanse gemeenschap een betere vertegenwoordiger verdient.

16-12-2002, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door saleheim2
Klopt, ik vind dat de Marokkaanse gemeenschap een betere vertegenwoordiger verdient.
zeker wel

Pagina's : [1] 2