Bekijk volle/desktop versie : Het leven is een grote fruitmand



Pagina's : [1] 2

23-08-2004, 01:29
Hoeveel honger en trek je ook hebt, de fruitmand van het leven is zo groot en heeft verschillende soorten fruit in enorme kwantiteit en kwaliteit, dat je nooit alles kunt proeven. Je selecteert nauwkeurig en toch pak je af en toe een mandarijntje dat bij het pellen niet lekker of zelfs een beetje rot onder de schil blijkt te zijn. Kan gebeuren, geen probleem, gewoon nieuw stukje fruit pakken en opnieuw genieten.......Wat ik hiermee bedoel is; Alles gaat niet altijd zoals je graag zou willen!!!






Peace to my friends
and love for my mama

23-08-2004, 01:31


Mooi gezegd!!!

23-08-2004, 01:33
Thank you mis Psychologe....






Peace to my friends
and love for my mama

23-08-2004, 01:39
Your welcome.....
Als je het leven positief bekijkt dan zie je in...dat je leert van alle rotte dingen die je meemaakt. Zo levert het ook geen schade op in je toekomst!

23-08-2004, 01:44


Yep, van fouten behoor je te leren.....een heel expliciete uitspraak van je....






Peace to my friends
and love for my mama

23-08-2004, 01:46
Trouwens Elmoghtary.....Wat als je alleen maar rotte fruitsoorten hebt?

23-08-2004, 01:49
Dan zou alles verkeerd gaan, vervolgens zal ik verrotten.






Peace to my friends
and love for my mama

23-08-2004, 01:51
Kan dat dan niet verbetert worden? Je kan jezelf niet omruilen dus is het leven dan vergaan????

23-08-2004, 01:55
Niets is onmogelijk....maar het belangrijkste is, dat je de dingen moet zien, zoals ze zijn....

Als we over het leven gaan praten, dan zijn we over een week nog niet klaar...ik wil wel zo slapen...



Peace to my friends
and love for my mama

23-08-2004, 01:58
Dingen zie je zoals jij ze wilt zien.....
Dat maakt ons verschillend en uniek, maar je hebt gelijk ik ga ook maar eens naar bed


23-08-2004, 02:02
Sweet dreams......






Peace to my friends
and love for my mama

23-08-2004, 02:05

Citaat:
Origineel gepost door ELMOGHTARY
Hoeveel honger en trek je ook hebt, de fruitmand van het leven is zo groot en heeft verschillende soorten fruit in enorme kwantiteit en kwaliteit, dat je nooit alles kunt proeven. Je selecteert nauwkeurig en toch pak je af en toe een mandarijntje dat bij het pellen niet lekker of zelfs een beetje rot onder de schil blijkt te zijn. Kan gebeuren, geen probleem, gewoon nieuw stukje fruit pakken en opnieuw genieten.......Wat ik hiermee bedoel is; Alles gaat niet altijd zoals je graag zou willen!!!






Peace to my friends
and love for my mama
Pakken wat je kan pakken, ook van de slechte ervaringen leer je.

23-08-2004, 02:29


Elmoghtary wollah mooooi gezegd..!
Je hebt gelijk!!
En jazeker van fouten moet je leren maar het hoeven nie je eigen fouten te zijn..!!

bijv. ik leer van de fouten van me zus...zij heeft haar leven echt heel nauwkeurig gepland en zo wilde ze alles hebben...maar ja het is allemaaal heeeeeeeeel anders verlopen..!

23-08-2004, 09:41
wat als ik'n kers wil, maar het is neit de tijd van de kersen?
wat doe ik dan?

23-08-2004, 10:35

Citaat:
Origineel gepost door mazhar
wat als ik'n kers wil, maar het is neit de tijd van de kersen?
wat doe ik dan?
goeie vraag...

Pagina's : [1] 2