Bekijk volle/desktop versie : mn ingebouwde webcam help!



01-09-2010, 12:57
ik heb zn laptop met een ingebouwde cam, van asus zn mini laptop EEpc ofzo. alleen voorheen heeft mn cam t altijd gedaan nu krijg ik dat mn webcam moeten worden geinstalleerd. hoe moet ik dat doen???

01-09-2010, 13:05


Via onderstaande website kun je drivers e.d. opzoeken voor jou EEpc. Je moet nog wel even aangeven om welk product het precies gaat dus een EEEfamily, EEpc en dan welk model het is. Als het goed is krijg je dan een lijst met beschikbare drivers voor die laptop. Wie weet staat daar wat tussen.

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

01-09-2010, 15:27
thanks zal vanavond even een kijkje nemen.

02-09-2010, 00:53
Ik heb ook een soortgelijke probleem met hp, die is zelfs helemaal niet meer op mijn laptop te vinden en mijn ingebouwde mic ook niet.

Heb drivers geïnstalleerd zonder resultaat..

02-09-2010, 07:44


Drivers installeren Windows7

Drivers installeren Windows Vista

Drivers installeren Windows XP

Kijk anders eens in Start->configuratiescherm->Apparaatbeheer
of daar geen meldingen staan bij de hardwareonderdelen.
Je kunt daar kiezen voor stuurprogramma's bijwerken of zo. (Ik heb zelf geen Windows meer, maar dit kan ik mij nog wel herinneren).

Het kan altijd wel eens gebeuren dat de installatie van een nieuwe driver mislukt waardoor de hardware niet goed meer functioneert. In dat geval is het altijd nog mogelijk terug te keren naar het oude stuurprogramma door met rechts te klikken op het bewuste hardware-item in Apparaatbeheer en te kiezen voor Eigenschappen, tabblad Stuurprogramma, knop Vorige stuurprogramma.