Bekijk volle/desktop versie : Partycentrum Noord....



Pagina's : [1] 2 3

01-09-2010, 09:06
Wie heeft ervaring hier is het eten wel inderdaad zo goed als hij beweert en is het allemaal wel betrouwbaar? Het klinkt te ideaal om waar te zijn namelijk

01-09-2010, 09:32


wat zijn de prijzen dan. ik ben nog op zoek naar een zaal en catering.. met spoed

30-09-2010, 23:51
heerlijk eten! de lekkerste tot nu toe.

30-09-2010, 23:55
ik heb daar heel vaak gewerkt en zij zijn idd. erg goed in hun werk en de service is top!!!

01-10-2010, 02:07


het eten, de service, de eigenaar, in 1 woord fantastisch

01-10-2010, 03:29
Ik heb zo vaak daar geweest ivm bruiloften van familieleden ze zijn echt top. aanrader ze doen wat ze beloven, heerlijke eten services compleet bladje echt.

01-10-2010, 08:27
Jakkes ik zou daar niet trouwen al zou ik in het Amsterdamse Bos moeten trouwen. Lelijke zaal en smerig voedsel

01-10-2010, 09:27
Eten = wel lekker hoor!, pittige vis bestilla heerlijk!!

maar..

heb vaak een bruiloft daar mee gemaakt..

en het eten wordt echt laat geserveert!! (in al die keren dat ik daar te gast was)

rond 23:00 / 00:00 uur

01-10-2010, 09:34

Citaat door Femme_Marocmix:
Eten = wel lekker hoor!, pittige vis bestilla heerlijk!!

maar..

heb vaak een bruiloft daar mee gemaakt..

en het eten wordt echt laat geserveert!! (in al die keren dat ik daar te gast was)

rond 23:00 / 00:00 uur


Dat ligt dan aan de plannen van het bruidspaar meid..want bij mij wordt het eten heel vroeg geserveerd en was bij me schoonzus en aantal andere ook zo.

01-10-2010, 09:37

Citaat door Xx-HenOena-xX:
Dat ligt dan aan de plannen van het bruidspaar meid..want bij mij wordt het eten heel vroeg geserveerd en was bij me schoonzus en aantal andere ook zo.



Oké dat weet ik niet.
Want me broer trouwt ook over een week, en daar zei de catering hoelaat het eten klaar is, 21:00uur..
en omdat ik het vaker heb mee gemaakt in party centrum noord dat het laat wordt geserveert dacht ik dat het door hen zelf komt..
maar, in ieder geval eten is lekker!

01-10-2010, 09:37
En zou zeggen ga na de site kun je offerte aanvragen ik heb ze zelf ook voor me bruiloft 11 december ze zijn echt top! eten is top service is top en ze hebben kort geleden de zaal verbouwd.

En ieder zijn smaak. Vind het eten top in vergelijking met wat ik op andere bruiloften heb mee gemaakt.

01-10-2010, 09:38

Citaat door Femme_Marocmix:
Oké dat weet ik niet.
Want me broer trouwt ook over een week, en daar zei de catering hoelaat het eten klaar is, 21:00uur..
en omdat ik het vaker heb mee gemaakt in party centrum noord dat het laat wordt geserveert dacht ik dat het door hen zelf komt..
maar, in ieder geval eten is lekker!


Allah ie kamal belgair meid...en de afspraken ind e gaten houden ook met negaffa etc want daar kan het door uitlopen.

01-10-2010, 09:39


Ik heb daar ook eens gewerkt.
De zaal is wel ok, maar de eigenaar vond ik behoorlijk onaardig...
Het werd me verboden om de keuken in te gaan. Omdat ik bruidstaarten pas op locatie opzet heb ik dus in de keuken een klein stukje aanrecht/tafel nodig.
Nee, bij hem was dat out of the question. Ik moest het maar in de auto gaan doen of in de zaal zelf
Ik gaf aan dat dat zo niet werkt, waarop hij antwoord, ewa dan bekijk je het maar. Wij verzorgen hier altijd zelf onze bruidstaarten

Kortom, ik vond het geen vriendelijke mensen. Ook de serveersters niet...Ik vroeg herhaaldelijk om een glas drinken, maar niets gekregen. Ik ben om en nabij 4 uurtjes daar gebleven ( ik moest de fontein weer mee terug nemen vandaar) en niets door mn keel gehad.
De zus van de bruidegom waar ik een praatje mee maakte vroeg of ik iets had gegeten. Ik gaf aan dat dat niet hoefde. Vervolgens gaat zij naar die man dus en vraagt of er nog iets van eten is. Kijkt hij eerst mij aan , en vervolgens zegt ie....Nee, alles is op. Hier geef haar maar een banaan

01-10-2010, 09:43
Wie weet hoe het zit met de verlichting in de zaal? I.v.m. filmen en foto's maken? Ik had van een cameravrouw dat het wat donker was in die zaal voor foto's maken, ik moest extra verlichting hebben?

Wie kan me helpen ?

01-10-2010, 09:45

Citaat door Xx-HenOena-xX:
Allah ie kamal belgair meid...en de afspraken ind e gaten houden ook met negaffa etc want daar kan het door uitlopen.




dankje, maar hy trouwt daar niet.
en zeker goede afspraken maken!!
maar me schoonzusje wilt 3 takchitas snapje en in begin en einde bruidjurk.
Maar die catering zei gister toen we dr weer gingen voor duidelijke afspraken, dat het te veel jurken zijn.
maar echt goede catering die we hebben, die waren er ook bij de verloving. maar negaffas zijn altijd traag.
ik zelf doe ook make up en kapsels, maar doe er niet uur/2uur over ..
maar goede afspraken maken is beste!!!!!

maar nogmaals voor 3de x het eten bij party centrum noord, is heerlijk!

Pagina's : [1] 2 3