Bekijk volle/desktop versie : Snelle vraag over H&M



31-08-2010, 22:52
Ff snel een vraagje, kan je iets RUILEN bij de H&M wanneer je al de kaartjes eraf hebt gehaald? Ik heb een tik, alles meteen eraf te trekken voordat ik het pas (bij mezelf of mn zoontje) en nu moet ik iets ruilen, maar heb de kaartjes er al afgetrokken

Kan ik het ruilen denk je? Ik heb de bon natuurlijk ook nog.

(Ja, mods ik verwijder het topic zo!)

31-08-2010, 22:53


Nee dat kan niet, je kan soms wel wat terug brengen zonder de bon.. maar zonder kaartjes nemen ze niks aan.

31-08-2010, 23:02

Citaat door Sfgh:
Nee dat kan niet, je kan soms wel wat terug brengen zonder de bon.. maar zonder kaartjes nemen ze niks aan.


Ik heb de kaartjes wel, alleen zitten ze er niet meer aan vast. Snap je?

31-08-2010, 23:04

Citaat door Nounousa:
Ik heb de kaartjes wel, alleen zitten ze er niet meer aan vast. Snap je?


Nee heb je, ja kun je krijgen.. probeer het gewoon.

31-08-2010, 23:05


Ewa, ik wil ervaringen van anderen, H&M is niet om de hoek

31-08-2010, 23:07

Citaat door Nounousa:
Ik heb de kaartjes wel, alleen zitten ze er niet meer aan vast. Snap je?


Doe gewoon een stuke plastic garen zodat de kaartje niet valt, ik heb het vaker gedaan ze zien dat niet eens!

31-08-2010, 23:08
Dat kan gewoon schat. Dan zeg je dat het een Kadoo was. Doen ze niet moeilijk om!

31-08-2010, 23:10

Citaat door prisonbreak:
Doe gewoon een stuke plastic garen zodat de kaartje niet valt, ik heb het vaker gedaan ze zien dat niet eens!


Oh ik heb geen plastic garen in huis.

Citaat door Snoepiet:
Dat kan gewoon schat. Dan zeg je dat het een Kadoo was. Doen ze niet moeilijk om!


Niet? Ohh walhamdoeliAllaah. Het was ook een kadootje, alleen verkeerde maat. Chokrane! x

31-08-2010, 23:11

Citaat door Nounousa:
Ff snel een vraagje, kan je iets RUILEN bij de H&M wanneer je al de kaartjes eraf hebt gehaald? Ik heb een tik, alles meteen eraf te trekken voordat ik het pas (bij mezelf of mn zoontje) en nu moet ik iets ruilen, maar heb de kaartjes er al afgetrokken

Kan ik het ruilen denk je? Ik heb de bon natuurlijk ook nog.

(Ja, mods ik verwijder het topic zo!)



Ja hoor, kan je zo terug brengen, ik heb heel vaak kleding terug gebracht zonder kaartje, omdat mn dochters ook gelijk de kaartjes er af trekken bij het passen, maar dan heb ik nog wel de bon, de artikelcode zit binnenin de kleding.

Ik heb zelfs een paar keer kleding terug gebracht zonder bon, maar daar zat wel een kaartje aan. Ik kreeg geen geld terug, maar een tegoedkaart en kon ik later iets anders halen, h&m is hier heel makkelijk in.

31-08-2010, 23:19

Citaat door Snoepiet:
Dat kan gewoon schat. Dan zeg je dat het een Kadoo was. Doen ze niet moeilijk om!


Ja een vriendin van mij had heel veel kleertjes gekregen op haar babyfeest, sommige waren te klein sommige dubbel, ze had en geen kaartje en geen bon, maar ging toch naar de h&m, ze had gezegd dat ze kado had gekregen en ze mocht op dat moment iets anders uitkiezen voor die kleertjes.

31-08-2010, 23:21
Oooooohh chokrane allemaal.

Dan ga ik morgen ruilen inshaAllaah!