Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft Oprah gisteravond gezien?



31-08-2010, 11:54
Oké ik had het verhaal al eerder gehoord. Maar serieus ze was gewoon 24 uur wakker. Kunnen jullie het je eigen voorstellen, 14 kinderen die voordurend je aandacht nodig hebben...

31-08-2010, 11:59


Ik, ik kreeg het ook benauwd van en ging snel verder zappen. Ik word al gek van 1 laat staan 14 en het is ook niet gezond, want ze komt zelden aan slapen toe en kan ze onmogelijk alle 14 aandacht en tijd geven.
Markeer mijn woorden over een jaar zit zij aan de prozac.

31-08-2010, 12:02

Citaat door missy_chanel:
Ik, ik kreeg het ook benauwd van en ging snel verder zappen. Ik word al gek van 1 laat staan 14 en het is ook niet gezond, want ze komt zelden aan slapen toe en kan ze onmogelijk alle 14 aandacht en tijd geven.
Markeer mijn woorden over een jaar zit zij aan de prozac.



Ik was aan het zappen heb het 10 min. aangekeken. En ging lekker mn bedje in... Serieus heb geen vent en geen kind en ben al gaar laatstaan......

Ik denk dat ze al sowieso aan prozac zit. Ze was te hyper kan nooit dat iemand zoveel energie heeft.

31-08-2010, 12:04
niet gezien, moest ze babysitten ofzo op 14kinderen???

31-08-2010, 12:06



Citaat door lynamina:
niet gezien, moest ze babysitten ofzo op 14kinderen???


Was het maar waar. Ze is moeder van 14 kinderen.
Ze heeft 1.5 jaar terug een achtling gebaard.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nadya_Suleman

31-08-2010, 12:06
ze zei zelf al dat ze zovee energie had uit zichzelf voor ze de achtling kreeg.

Tja, ik ben meer begaan met de kinderen.

31-08-2010, 12:06
Ik heb het gezien, jeetje hoe houdt ze het vol!! Nauwelijks slaap en dan continu in de weer

31-08-2010, 12:07

Citaat door noona:
ze zei zelf al dat ze zovee energie had uit zichzelf voor ze de achtling kreeg.

Tja, ik ben meer begaan met de kinderen.
Inderdaad ze kan nooit alle kinderen de aandacht geven die ze verdienen/verlangen

31-08-2010, 12:08

Citaat door summergirl:
Ik was aan het zappen heb het 10 min. aangekeken. En ging lekker mn bedje in... Serieus heb geen vent en geen kind en ben al gaar laatstaan......

Ik denk dat ze al sowieso aan prozac zit. Ze was te hyper kan nooit dat iemand zoveel energie heeft.



ik kreeg het echt benauwd van, wollah.
Ja zij moet wel snuiven of iets gebruiken anders zou ze dit nooit volhouden. Is echt niet gezond dit

31-08-2010, 12:09

Citaat door summergirl:

Was het maar waar. Ze is moeder van 14 kinderen.
Ze heeft 1.5 jaar terug een achtling gebaard.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nadya_Suleman



Ah ok die Nadya daar ging het over (ik dacht al Oprah en 14 kinderen )
ZE zouden die dokter moeten vervolgen die haar nog wou behandelen nadat ze al meerlingen had gekregen