Bekijk volle/desktop versie : dames,25 jaar en nog niet getrouwd?



Pagina's : [1] 2

31-08-2010, 00:19
ik ben een dame van 25 en nog niet getrouwd..
ik moet iedere dag aanhoren meid ben je nog niet getrouwd??
hoe komt dat??bla bla
ik word er gek van wat kan ik er hemels naam aan doen??
ik kan mezelf moeilijk gaan verkopen..
ik word er depressief van walah..
hoe mensen denken ??

Alles ligt in de handen van Allah soubhana wataalla..

iemand ervaring!!
steun me plz..

31-08-2010, 00:20


...ik spreek je over 5 jaar

31-08-2010, 00:21
Ben 24 en ook nog niet getrouwd.. gelukkig wordt er in mijn omgeving niet naar gevraagd.. lijkt me onwijs irritant.

31-08-2010, 00:23

Citaat door LolitaLempicka-:
Ben 24 en ook nog niet getrouwd.. gelukkig wordt er in mijn omgeving niet naar gevraagd.. lijkt me onwijs irritant.



ik ontwijk nu mensen om het niet aan te horen..het is zo vervelend om te horen..ik voel me dan net een oude oma..

31-08-2010, 00:25



Citaat door gewooneendame:
ik ontwijk nu mensen om het niet aan te horen..het is zo vervelend om te horen..ik voel me dan net een oude oma..

Dat moet je niet doen, als iemand er naar vraagt dan zeg je gewoon dat jouw mektab nog niet is langsgewandeld.. en er is helemaal geen reden om je net een oud vrouwtje te voelen.. je zit midden in de bloei van je leven, enjoy girl.

31-08-2010, 00:26
mij nicht trouwde pas op haar 26ste. en dat was haar eigen keuze. of je nou op 22 of 26ste trouwt. wat maak het uit. en je moet je niet zo veel aantrekken van mensen van buiten. jij bent toch niet gek joh, ik zou schijt hebben. maar zo ben ik weer

31-08-2010, 00:29
So what? 25 jaar en nog niet getrouwd, niks mis mee toch?
Meid je zit nog in de bloei van je leven, je hoeft je nog nergens druk om te maken vind ik, en wat die andere mensen allemaal zeggen/denken, schijt aan hebben


xx

31-08-2010, 00:29

Citaat door gewooneendame:
ik ben een dame van 25 en nog niet getrouwd..
ik moet iedere dag aanhoren meid ben je nog niet getrouwd??
hoe komt dat??bla bla
ik word er gek van wat kan ik er hemels naam aan doen??
ik kan mezelf moeilijk gaan verkopen..
ik word er depressief van walah..
hoe mensen denken ??

Alles ligt in de handen van Allah soubhana wataalla..

iemand ervaring!!
steun me plz..


Beste meid, zoals jij ook zegt ligt alles in Allahs handen. Dus vertrouw daar ook op. Ik ken zelfs een dame, ik kan gerust vrouw zeggen die recentelijk op haar 40e voor het eerst is getrouwd. Ze was een carrierepersoon, alle mensen dachten dat haar kansen verspeeld waren omdat ze gewoonweg te oud was om nog te trouwen. Uiteindelijk is ze gelukkig getrouwd met een onwijs leuke man. Niet dat jij ook tot je 40e moet wachten maar dit toont aan dat Allah swt groot is. Het komt insha allah goed Alles is makteb maar jij moet ook zorgen voor de sabab natuurlijk. Dus niet als een kamerplant 24/7 thuis blijven zitten.. dat zal denk ik ook niet het geval zijn bij jou..

31-08-2010, 00:29
ik weet dat alles mektab is, maar het is vervelend om telkens te horen..

31-08-2010, 00:30
En hoeveel heb je al afgewezen?

31-08-2010, 00:31
he meid ik ben 26 jaar en niet getrouwd. Ik krijg dat ook vaak te horen van mensen als ze mijn leeftijd horen, maar ik schenk daar geen aandacht aan. Als het mijn elmektab is dan komt het wel goed. En daarnaast mijn ouders zeggen er niets van dus wat kan het de rest schelen of ik nou wel of niet getrouwd ben. dus tip gewoon negeren die handel

31-08-2010, 00:31

Citaat door S_Kusje:
Beste meid, zoals jij ook zegt ligt alles in Allahs handen. Dus vertrouw daar ook op. Ik ken zelfs een dame, ik kan gerust vrouw zeggen die recentelijk op haar 40e voor het eerst is getrouwd. Ze was een carrierepersoon, alle mensen dachten dat haar kansen verspeeld waren omdat ze gewoonweg te oud was om nog te trouwen. Uiteindelijk is ze gelukkig getrouwd met een onwijs leuke man. Niet dat jij ook tot je 40e moet wachten maar dit toont aan dat Allah swt groot is. Het komt insha allah goed Alles is makteb maar jij moet ook zorgen voor de sabab natuurlijk. Dus niet als een kamerplant 24/7 thuis blijven zitten.. dat zal denk ik ook niet het geval zijn bij jou..


je hebt me aan het lachen gebracht met je kamerplant hahaha..

nee schat absoluut niet..rabie kbir chokran

31-08-2010, 00:33



Citaat door Nishanboy:
En hoeveel heb je al afgewezen?


als een weld a ness me hand komt vragen heb ik geen reden om hem af te wijzen..

31-08-2010, 00:35
Dont worry, je bent echt niet de enige de eerste of de laatste. Niets van aantrekken meer kun je niet doen.

31-08-2010, 00:35

Citaat door gewooneendame:
je hebt me aan het lachen gebracht met je kamerplant hahaha..

nee schat absoluut niet..rabie kbir chokran


Hahaha goed zo en blijven lachen! Kijk maar naar je topic genoeg sterke vrouwen hier. Het komt goeeeeddd!

Pagina's : [1] 2