Bekijk volle/desktop versie : Heren stel het meisje waarvan je houdt negeert je



Pagina's : [1] 2 3 4

31-08-2010, 00:18
Jouw moeder wil zonder reden dat je niet met haar trouwt. Het enige wat ze zegt is dat ze er geen goed gevoel over heeft en wil verder ook niet. Ook de zusjes doen er van alles aan zodat je geen contact met haar hebt. Jij raakt helemaal de draad kwijt want je weet niet wat je moet doen. Je houdt van het meisje maar kan haar niet benaderen omdat het van jouw kant komt. Ze smst je dagelijks, maar je reageert weinig omdat haar smsjes je pijn doen. Je weet dat ze niks verkeerds hebt gedaan. Stel dit meisje besluit ineens om niks meer van zich te laten horen..

Heren wat doe je dan of wat gaat er door je heen? Ik weet dat mannen niet snel emotioneel zijn vandaar..

31-08-2010, 00:20


ben benieuwd...

31-08-2010, 00:21
Ik zou eerst nog goed met m'n eigen familie praten en vragen naar de reden voor hun negativiteit.
Als de familie niet meewerkt zou ik haar moeten laten varen....mensen moeten eens ophouden met de ''we-houden-van-elkaar-en-dat-is-het-enige-wat-telt-bullshit''.


31-08-2010, 00:25

Citaat door Zvijer:
Ik zou eerst nog goed met m'n eigen familie praten en vragen naar de reden voor hun negativiteit.
Als de familie niet meewerkt zou ik haar moeten laten varen....mensen moeten eens ophouden met de ''we-houden-van-elkaar-en-dat-is-het-enige-wat-telt-bullshit''.


Daar ben ik het dus helemaal mee eens..

31-08-2010, 00:44


Er moet ook een redelijke reden voor zijn .. zo niet dan wil ik gewoon trouwen met dat meisje

En als dat nog niet lukt vlucht ik met haar naar het buitenland

31-08-2010, 00:51
Er is voor zover ik weet geen reden en hij negeert ons beiden terwijl ik zei dat hij zijn moeder niet mag negeren!

31-08-2010, 00:51

Citaat door MoDiesel:
Er moet ook een redelijke reden voor zijn .. zo niet dan wil ik gewoon trouwen met dat meisje

En als dat nog niet lukt vlucht ik met haar naar het buitenland




31-08-2010, 00:52
Ben een dame en mijn vriend verkeert dus in de beschreven situatie

31-08-2010, 00:53

Citaat door Darling:

Wat lach je nou ..

Of heb ik het verkeerd begrepen?

31-08-2010, 00:54

Citaat door MoDiesel:
Wat lach je nou ..

Of heb ik het verkeerd begrepen?


Nee nee, je begreep het goed. Moest gewoon lachen omdat je helemaal naar het buitendland gaat vluchten. Je moeder komt je heus niet achterna hoor als je in hetzelfde land blijft..

31-08-2010, 00:56
lijkt mij een heel moeilijke situatie voor de jongen

Ik zou als meisje het uitmaken en mijn "geliefde" in vrede laten met zijn moeder.

31-08-2010, 00:57

Citaat door Darling:
Nee nee, je begreep het goed. Moest gewoon lachen omdat je helemaal naar het buitendland gaat vluchten. Je moeder komt je heus niet achterna hoor als je in hetzelfde land blijft..

Nou, ik denk niet dat je mijn moeder kent ..

31-08-2010, 00:58


Dat hele scenario van hopeloos verliefd zijn, en weet ik veel wat, valt niet toe te passen bij de meesten.

31-08-2010, 00:58

Citaat door MoDiesel:
Er moet ook een redelijke reden voor zijn .. zo niet dan wil ik gewoon trouwen met dat meisje

En als dat nog niet lukt vlucht ik met haar naar het buitenland



Zou je naar het buitenland vluchten om gelukkig te zijn met jouw vrouwtje? terwijl jouw moeder het niet toelaat?

31-08-2010, 00:59
ik zou zeggen ''he waarom negeer je me? We kunnen toch gewoon onze relatie voortzetten tot er wel een geschikte huwelijkskandidate op mijn pad komt en ik je laat vallen''

gewoon eerlijk zijn, dames houden van eerlijkheid. Dat stellen ze erg op prijs omdat ze dan weten waar ze aan toe zijn. maarja, ik begrijp vrouwen dan ook als geen ander.

Pagina's : [1] 2 3 4