Bekijk volle/desktop versie : Vreemdgaan moet kunnen



Pagina's : [1] 2

22-08-2004, 18:56
Het wil er bij mij maar niet ingaan......waarom janken sommige vrouwen wanneer de man vreemdgaat?......ik bedoel, wanneer ik mijn heil bij een leuker meid kan vinden dan grijp ik die kans toch gewoon.....

Moeten ze maar beter hun best doen denk ik dan soms

Wat vinden jullie hier nu van?

Niet schelden aub, inhoudelijk reageren!

Orgoglio

22-08-2004, 18:58



Citaat:
Origineel gepost door 0rgoglio
Het wil er bij mij maar niet ingaan......waarom janken sommige vrouwen wanneer de man vreemdgaat?......ik bedoel, wanneer ik mijn heil bij een leukere meid kan vinden dan grijp ik die kans toch gewoon.....

Moeten ze maar beter hun best doen denk ik dan soms

Wat vinden jullie hier nu van?

Niet schelden aub, inhoudelijk reageren!

Orgoglio
jah..hoe kun je nou inhoudelijk reageren, op een inhoudloze topic?

het komt je nog duur te staan, waneer je een vrouw tegenkomt, die er hetzelfde al jou over denkt...

22-08-2004, 18:58
Ik denk dat sommige mannen gewoon tevreden moeten zijn met wat ze al hebben. Want als zij dat niet doen, zullen ze ooit een keer om zich heen kijken en niks vinden.

22-08-2004, 18:59
je hebt helemaal gelijk :auw2: , als je zo graag van alle walletjes wil eten waarom dan trouwen of een vaste vriendin hebben, blijf dan gewoon vrijgezel, dan kun je doen en laten wat je wil........

22-08-2004, 19:01



Citaat:
Origineel gepost door yasmina999
je hebt helemaal gelijk :auw2: , als je zo graag van alle walletjes wil eten waarom dan trouwen of een vaste vriendin hebben, blijf dan gewoon vrijgezel, dan kun je doen en laten wat je wil........
Helemaal gelijk, waarom moet je een ander pijn doen omdat jij nog zogenaamd wil 'genieten'.
Begin er niet aan als je weet dat je zo in elkaar zit....

22-08-2004, 19:04

Citaat:
Origineel gepost door ZooFree
geld ook voor de vrouwen...pas als het weg is hebben ze spijt..maar 1 ding :


Sorry ma kaiy wkalshie al goebz
Het geldt voor iedereen.

22-08-2004, 19:04

Citaat:
Origineel gepost door Miss9
jah..hoe kun je nou inhoudelijk reageren, op een inhoudloze topic?

het komt je nog duur te staan, waneer je een vrouw tegenkomt, die er hetzelfde al jou over denkt...
Huh?.....eesrt noem je deze inhoudloos en meteen daarna lees ik een alinea die inhoudelijk is......niet consequent he?

22-08-2004, 19:11

Citaat:
Origineel gepost door 0rgoglio
Huh?.....eesrt noem je deze inhoudloos en meteen daarna lees ik een alinea die inhoudelijk is......niet consequent he?
was meer een waarschuwing voor jezelf...

22-08-2004, 19:40
Waarom neem je een vriendin als je telkens vreemdgaat, ik snap niet dat je dan die moeite doet

22-08-2004, 19:45

Citaat:
Origineel gepost door 0rgoglio
Het wil er bij mij maar niet ingaan......waarom janken sommige vrouwen wanneer de man vreemdgaat?......ik bedoel, wanneer ik mijn heil bij een leuker meid kan vinden dan grijp ik die kans toch gewoon.....

Moeten ze maar beter hun best doen denk ik dan soms

Wat vinden jullie hier nu van?

Niet schelden aub, inhoudelijk reageren!

Orgoglio
Ik neem maar aan dat jij het ook niet erg vindt, wanneer deze meid haar heil zoekt bij een nog leukere jongen.

22-08-2004, 20:02
Tfoe sommige jongens

23-08-2004, 12:31

Citaat:
Origineel gepost door 0rgoglio
Het wil er bij mij maar niet ingaan......waarom janken sommige vrouwen wanneer de man vreemdgaat?......ik bedoel, wanneer ik mijn heil bij een leuker meid kan vinden dan grijp ik die kans toch gewoon.....

Moeten ze maar beter hun best doen denk ik dan soms

Wat vinden jullie hier nu van?

Niet schelden aub, inhoudelijk reageren!

Orgoglio
Hahaha lang leven de lol voor jou, je komt jezelf nog wel tegen meneertje.

23-08-2004, 12:38



Citaat:
Origineel gepost door 0rgoglio
Het wil er bij mij maar niet ingaan......waarom janken sommige vrouwen wanneer de man vreemdgaat?......ik bedoel, wanneer ik mijn heil bij een leuker meid kan vinden dan grijp ik die kans toch gewoon.....

Moeten ze maar beter hun best doen denk ik dan soms

Wat vinden jullie hier nu van?

Niet schelden aub, inhoudelijk reageren!

Orgoglio
Vind je het ook goed als jouw meisje dan ook gewoon andere jongens ''pakt'' want er zijn er heel veel die veel lekkerder en knapper dan jou zijn.
































had je maar je best moeten doen!

23-08-2004, 12:48

Citaat:
Origineel gepost door gatar_fi_matar
Vind je het ook goed als jouw meisje dan ook gewoon andere jongens ''pakt'' want er zijn er heel veel die veel lekkerder en knapper dan jou zijn.

Hahaha die is goed
































had je maar je best moeten doen!

23-08-2004, 13:56
Sorry, maar ik kan ook niet begrijpen waarom je vreemd zou gaan. Als je trouwt dan trouw je omdat je van elkaar houd en insahhallah altijd bij elkaar blijft. Dus ik hoop Orgolio dat je weet wat je doet. Ik hoop voor iedereen dat ze allemaal gelukkig zullen zijn in hun huwelijk.

Liefs Samyya

Pagina's : [1] 2