Bekijk volle/desktop versie : Ruggenprik

Pagina's : [1] 2 3 4 5

30-08-2010, 20:25
Dag dames,

Wie overweegt het of heeft het gehad? zo ja, hoe heb je het ervaren? alvast bedankt voor jullie reacties

30-08-2010, 20:56

ik heb de ruggenprik gehad.. maar kreeg em te laat want toen hij eenmaal begon te werken had ik al 10cm ontsluiting en mocht ik persen, maar door de ruggenprik voelde ik de persween niet eens... waardoor ik dus werd ingeknipt en me zoontje er met de vacuum pomp eruit werd gehaald omdat het te lang duurde en de hartslag van mijn zoontje ging steeds lager....

dus dat het is wel fijn want de weeën voel je veel minder.. maar dan moet je em wel snel krijgen en niet ureeeeeeeen later

30-08-2010, 21:04
ik heb er 1 gehad omdat ik ene geplande kz kreeg..

ruggenprik voel je niks van als het wordt gezet, vanaf je navel tot je tenen zijn dan tijdelijk volledig verlamt

30-08-2010, 21:06

Citaat door -Bubbels-:

ruggenprik voel je niks van als het wordt gezet, vanaf je navel tot je tenen zijn dan tijdelijk volledig verlamt

Volledig verlamt? Nee, hoor. Ik kon gewoon mijn benen, voeten, tenen etc bewegen. Ik kon ook draaien in bed etc. De weeën voel je amper nog, héél lichtjes, that's it.

30-08-2010, 21:07

Citaat door -Bubbels-:

lijkt me eng!
nee geen ruggenprik voor mij, zet mij maar liever aan het infuus.

30-08-2010, 21:07
ik heb ook aangegeven dat ik bij deze bevalling meteen een ruggenprik wil! ik wil echt niet meer zo lang en erg pijn hebben als bij mn eerste

30-08-2010, 21:15

Citaat door trotse-mamma:
ik heb ook aangegeven dat ik bij deze bevalling meteen een ruggenprik wil! ik wil echt niet meer zo lang en erg pijn hebben als bij mn eerste

Kan je dat van te voren aangeven, ik wil er denk ik ook 1, heb er veel over nagedacht, maar dan wil ik er wel op tijd 1 zodat ik niet pas bij 8 cm ontsluiting verlichting krijg.

Vanaf hoeveel cm geven ze een ruggenprik en hoe lang werkt een ruggenprik dan? stel je voor je krijgt met 3 cm een ruggenprik, maar de ontsluiting gaat heel traag is die dan al niet uitgewerkt bij 8 cm bijvoorbeeld

30-08-2010, 21:17
er bestaan meer dingen dan een ruggenprik.

weet je hoeveel nadelen eraan zitten pff zou dat echt niet willen.

30-08-2010, 21:20

Citaat door -Bubbels-:

ik heb em zeker wel gevoeld toen die werd gezet o mijn god wat een pijn

30-08-2010, 21:20

Citaat door lovelywoman:
er bestaan meer dingen dan een ruggenprik.

weet je hoeveel nadelen eraan zitten pff zou dat echt niet willen.

er zit toch weinig verschillen kwa nadelen tussen een ruggeprik en infuus????? Of wel??? Ik heb mij een tijd terug beetje zitten inlezen over pijnbestrijding, ik heb woensdag afspraak bij vk en dan ga ik het met haar bespreken, maar die pijn joh, ik weet nu al dat ik het uit ga schreeuwen en om een ruggeprik ga vragen, ik kan gewoon weinig hebben.
Maar niet als me baby in gevaar komt natuurlijk.
Ewa gair inshallah

30-08-2010, 21:21

Citaat door LeLaTkoeM:
Kan je dat van te voren aangeven, ik wil er denk ik ook 1, heb er veel over nagedacht, maar dan wil ik er wel op tijd 1 zodat ik niet pas bij 8 cm ontsluiting verlichting krijg.

Vanaf hoeveel cm geven ze een ruggenprik en hoe lang werkt een ruggenprik dan? stel je voor je krijgt met 3 cm een ruggenprik, maar de ontsluiting gaat heel traag is die dan al niet uitgewerkt bij 8 cm bijvoorbeeld

ik heb geen idee met hoeveel zm, maar ik heb het wel aangegeven . Ik had echt een rot eerste bevalling en zoooooooooooo veel pijn. Ik ga zeker voor de ruggenprik!

30-08-2010, 21:22

Citaat door Nounousa:
Volledig verlamt? Nee, hoor. Ik kon gewoon mijn benen, voeten, tenen etc bewegen. Ik kon ook draaien in bed etc. De weeën voel je amper nog, héél lichtjes, that's it.

ja wel hoor, bij mij wel..
maar ik kreeg dan ook een geplande keizersnede.. misschien is die ruggenprik anders dan er 1 voor de weeen

30-08-2010, 21:23

Citaat door KHouVanA:

dat hoor je wel vaker, dat sommige het wel voelen en sommige niet..

30-08-2010, 21:24
iK heb ook tweemaal ruggeprik gekregen mar omdat ik keizersnede heb gehad.De eerste was in nl gedaan en ik kon pas de 3 de dag mijn bed uit en de 2de in belgie daarmee kon ik de 2de dag mijn bed al uit.

30-08-2010, 21:25

Citaat door KHouVanA:

Ik heb m ook gevoeld beide keren en deed echt pijn.Heb echt zitten huilen daar terwijl ik niet mocht bewegen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5