Bekijk volle/desktop versie : Marokanen over de kwalificatsie groep...(filmpje)



30-08-2010, 19:05

31-08-2010, 00:24


vind je het logisch ze hebben nog de kwalificatie van 2 jaar geleden op hun netvlies. maar wanneer dit nieuwe marokko gaat vlamen dan komen ze allemaal terug op hun woorden. het marokkaanse elftal zal weer opstaan en echt brullen zoals een leeuw dat doet.

31-08-2010, 01:03
Niet met hamdaoui en chamakh in het elftal. Ze hebben geen marokkaanse trots. Alleen spelers als Alloudi en Taarabt hebben hart

31-08-2010, 01:16
Ik kan t nie verstaan, wat zeggen ze zoal?

31-08-2010, 08:39


Marocaine je wil weten wat ze zeggen hier heb je paar reacties :

Marokko bakt er nix van.
Marokko heeft geen goede trainer sinds badou zaki weg is.
Ze zijn het er niet meer eens dat zaki die tijd werd ontslagen om 1 wedstrijdt want in langer ter mijn deed zaki het uitstekend.
Ze willen een trainer die met zijn hart gaan coachen voor watani
( mensen ) van marokko.
Ze willen zaki en als asistenten bouderbala en bassir.
Ze hopen dat marokko zich in de toekomst zal gaan verbeteren en dat we goede tijden te gemoet zullen gaan.
Enzovoorts.....

31-08-2010, 14:07
Allemaal zeuren om een Marokkaanse trainer.. Dat zegt al genoeg.. En iedereen roept Zaki vanwege 2004. Als hij zou komen en het zou verpesten dan zouden ze zeggen: Ik heb nooit om Zaki gevraagd, dat waren anderen.

31-08-2010, 14:10

Citaat door Berberseleeuw:
Marocaine je wil weten wat ze zeggen hier heb je paar reacties :

Marokko bakt er nix van.
Marokko heeft geen goede trainer sinds badou zaki weg is.
Ze zijn het er niet meer eens dat zaki die tijd werd ontslagen om 1 wedstrijdt want in langer ter mijn deed zaki het uitstekend.
Ze willen een trainer die met zijn hart gaan coachen voor watani
( mensen ) van marokko.
Ze willen zaki en als asistenten bouderbala en bassir.
Ze hopen dat marokko zich in de toekomst zal gaan verbeteren en dat we goede tijden te gemoet zullen gaan.
Enzovoorts.....

Ahá, allemaal zeurpietjes dus.

Thnx!