Bekijk volle/desktop versie : kyk naar ned 3



15-12-2002, 23:12
kyk hoe onze broeders leven in palastina...



hadden ze maar een Sala7 Adin

15-12-2002, 23:13


tegliet.............. zeg ik het goed??????????

15-12-2002, 23:17
Jullie gaan me vast uitlachen, maar weet je waar ik van droom, mbt palestina?


Dat wij, de mensen die hier machteloos staan, dat wij actie ondernemen door een ketting van vrede te maken....

Hand in hand trekken we het gebied binnen. en vormen een cirkel. Binnen die cirkel is het veilig en vredig. En elke dag komen er meer aanhangers van onze cirkel der vrede... en de cirkel wordt groter, elke dag weer, omdat steeds meer mensen deel gaan uitmaken van de cirkel...en op een gegeven moment inshallah, is de cirkel zo groot dat het heel palestina bevat, een grote cirkel der vrede....





but i am dreaming right??

15-12-2002, 23:20

Citaat:
Origineel gepost door Noer3inetie
tegliet.............. zeg ik het goed??????????
teglieti


ik kan t lijden van de palastijnen egt nie meer verdragen

15-12-2002, 23:22



Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Jullie gaan me vast uitlachen, maar weet je waar ik van droom, mbt palestina?


Dat wij, de mensen die hier machteloos staan, dat wij actie ondernemen door een ketting van vrede te maken....

Hand in hand trekken we het gebied binnen. en vormen een cirkel. Binnen die cirkel is het veilig en vredig. En elke dag komen er meer aanhangers van onze cirkel der vrede... en de cirkel wordt groter, elke dag weer, omdat steeds meer mensen deel gaan uitmaken van de cirkel...en op een gegeven moment inshallah, is de cirkel zo groot dat het heel palestina bevat, een grote cirkel der vrede....





but i am dreaming right??
zelfs dromen kunnen de palastijnen nie meer

alle hun dromen zijn gestolen door de joodse staat

15-12-2002, 23:25
Mijn moeder doet altijd haar ogen dicht als ze dit soort dingen ziet..maar ikz eg tegen haar je moet ze open doen Jij kan nog je ogen dicht doen en de tv uitzetten maar hun niet HUN moeten het iedere dag ieder uur en ieder minuut onder ogen zien... Ik zeg tegen haar KIJK en houd je zelf niet voor de gek want dit gebeurd en niet iedereens leven gata over rozengeur en manenschijn...

Dit is de waarheid daar kunnen we niet omheen en het beste is om het onder ogen te zien en het gene doen wat we kunnen doen.. Bidden voor ze en hope dat ze het zullen redden inchallah

Bent Dagilia

15-12-2002, 23:25
lieve schat,

ik denk dat iedereen zijn verdiende loon krijgt vroeg of laat......... en die palasteinen hebben zeker wahed beloning op hun wachten later..............

15-12-2002, 23:32
Ik ga nini doen....



Tnawie, me sees u 2morrow inshallah

15-12-2002, 23:34

Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Ik ga nini doen....



Tnawie, me sees u 2morrow inshallah
tot achter de boeken

komt badr ook en illie

15-12-2002, 23:36

Citaat:
Origineel gepost door Tnawie
tot achter de boeken

komt badr ook en illie
Illie is klahr met leren, haar chill-periode is al begonnen

ZigZag ga ik zo ff smsen om te vragen, maar ik denk dat hij wel komt; hij had dinsdag nog een toets of zo



15-12-2002, 23:39
heeeee mensen sommige hier zijn echt kinderlijk bezig oulah. bah bah

maar goed ik ga ook mijn bedje opzoeken mensen ik zie jullie insha allah morgen

beslemaaaaaaaa love you all

15-12-2002, 23:41
noer3initie???


kifash?

Wie is kinderachtig??

17-12-2002, 00:38


het blijft pijnlijk naar deze reportage kyken...al is het de tweede keer dat k m zie