Bekijk volle/desktop versie : Ik leen never nooit meer mijn spullen aan iemand uit

Pagina's : [1] 2

30-08-2010, 16:17
Ik ben zo zuinig geweest met mijn strijkijzer. Het is een stoomgenerator en ik ben er heel blij mee omdat ik veel strijk. Nu heeft mijn schoonmoeder gevraagd of ze hem mag lenen en nu is ie kapot. Ze hebben hem zo gegeven zonder iets te zeggen.

Ik wou vandaag weer eens gaan strijken en hij doet het niet meer

Ik vind dit zo erg.....

Ik heb er niets van gezegd want ik weet dat het oorlog wordt als ik het zeg.

Ik leen nooit meer aan iemand uit...

Ik ben nu een halve dag bezig met bellen of hij terug gestuurd kan worden voor reperatie.

30-08-2010, 16:20

Dat is zo vervelend als mensen niet zuinig zijn op je spullen.

30-08-2010, 16:20
Balen zeg!

Ze begrepen niet hoe het werkt. Wat erg zeg. Heb je nog garantie?

30-08-2010, 16:22
Mensen moeten zuinig zijn op spullen vooral als het niet van jou is..!!

Hopelijk heb je nog garantie en kan je hem opsturen..

30-08-2010, 16:22

Een goede strijkijzer is het halve werk.

Ik hoop dat ze hem nog kunnen maken voor je!

30-08-2010, 16:23
Dat is jammer. Ook heel onbeleefd van je schoonmoeder dat ze niets heeft gezegd. Ik zou haar wel persoonlijk hebben gebeld en zeggen hoe en wat.

Ik hoop dat je hem alsnog kunt repareren.

30-08-2010, 16:23
wat misselijkmakend . dan doen alsof hun neus bloed. een echte vrouw had een nieuwe voor je aangeschaft .. bah bah

30-08-2010, 16:24
ik kan echt wel huilen... mijn man die zei altijd je bent zuinig met dat ding alsof het je kind is.

Ik heb net een medewerker gesproken van de wehkamp ze komen hem morgen halen. Ik hoop dat hij gemaakt wordt

30-08-2010, 16:25
ik had dat ook met mijn strijkijzer, ik heb hem aan me schoonzus gegeven, hij was trouwens van mijn man nog erger!, mohim toen ik wilde strijken ging ik naar haar toe en toen was hij zoek, volgens mij weet het wel 100% zeker dat ze hem naar marokko heeft gestuurd, any way ik kreeg een een ander daarvroor in de plaats
ik heb hem maar gewoon teruggeven nu leeeeeeeeeeeeen ik NOOIT meer wat

ik heb wel eentje van de buurvrouw gekregen een philps meskina ze fging verhuizen en doet het perfect alhoewel ik nooit kleding strijk

30-08-2010, 16:26

Citaat door mevrouwtje20:
Dat is jammer. Ook heel onbeleefd van je schoonmoeder dat ze niets heeft gezegd. Ik zou haar wel persoonlijk hebben gebeld en zeggen hoe en wat.

Ik hoop dat je hem alsnog kunt repareren.

pff als ik haar bel en vraag 1 week later.Ik strijk alles in een keer. Krijg ik nu oorlog. Mijn man die zei ook al van ja we hadden hem gelijk moeten testen...

Citaat door amira00:
wat misselijkmakend . dan doen alsof hun neus bloed. een echte vrouw had een nieuwe voor je aangeschaft .. bah bah

echt erg he gewoon doen alsof er niks is gebeurt. Als ze het had gezegd konden we zeker iets regelen met de verzekering.

30-08-2010, 16:28
tja moeilijk, maar je kan ook moeilijk zeggen. Nee ik leen je niks. Zal je man leuk vinden. Wel raar dat ze 't niet gewoon eerlijk heeft gezegd.
Wedden als je er iets van zegt, dat ze dan zou zeggen. Oh bij mij deed ie het gewoon.

Hoop dat ie gerepareerd wordt meid.

30-08-2010, 16:29

Citaat door LOULOU22:
ik had dat ook met mijn strijkijzer, ik heb hem aan me schoonzus gegeven, hij was trouwens van mijn man nog erger!, mohim toen ik wilde strijken ging ik naar haar toe en toen was hij zoek, volgens mij weet het wel 100% zeker dat ze hem naar marokko heeft gestuurd, any way ik kreeg een een ander daarvroor in de plaats
ik heb hem maar gewoon teruggeven nu leeeeeeeeeeeeen ik NOOIT meer wat

ik heb wel eentje van de buurvrouw gekregen een philps meskina ze fging verhuizen en doet het perfect alhoewel ik nooit kleding strijk

heksen acties echt

30-08-2010, 16:30

Citaat door Usila:
pff als ik haar bel en vraag 1 week later.Ik strijk alles in een keer. Krijg ik nu oorlog. Mijn man die zei ook al van ja we hadden hem gelijk moeten testen...

oh het is 1wk geleden dat het is gebeurd?
Is de strijkijzer niet in die tussentijd op de grond gevallen of iets?

30-08-2010, 16:30

Citaat door MissViva:
tja moeilijk, maar je kan ook moeilijk zeggen. Nee ik leen je niks. Zal je man leuk vinden. Wel raar dat ze 't niet gewoon eerlijk heeft gezegd.
Wedden als je er iets van zegt, dat ze dan zou zeggen. Oh bij mij deed ie het gewoon.

Hoop dat ie gerepareerd wordt meid.

Oja wel dat zeg ik gewoon Mijn man vind het ook niet leuk en is ook boos.

Ja precies dan gaat ze zeggen nee bij mij deed ie het. Laat ik mijn woorden maar niet vuil maken dan.

30-08-2010, 16:31

Citaat door mevrouwtje20:
oh het is 1wk geleden dat het is gebeurd?
Is de strijkijzer niet in die tussentijd op de grond gevallen of iets?

nee dan had ie een barst want hij is van glas de onderkant. nogmaals ik ben zuinig met dat ding

Pagina's : [1] 2