Bekijk volle/desktop versie : Merken jullie het ook?



Pagina's : [1] 2

30-08-2010, 15:18
Dat iemand die succes heeft in zijn leven goed is (geweest) voor zijn ouders..

Als je ouders een slechte du3a doen voor jou.. zal je nooit vooruit komen in het leven.. Hebben jullie iets meegemaakt of gezien in jullie omgeving wat hiervan het bewijs is?

Een opmerkelijk verhaal vind ik die van de farao met moses.. Allah swt heeft 40 jaar gewacht om gehoor te geven aan de smeekbeden van Moses. Dit omdat de farao heel goed was voor zijn moeder..

30-08-2010, 15:19


absoluut ,ik zie het vaak

30-08-2010, 15:20
Dit is dus echt waar! Maar vraag me iets af, stel dat je ouders niet goed zijn geldt het dan nog steeds?

30-08-2010, 15:21
Di regadar 'n Apotheker; Up.



Kon het niet laten !

30-08-2010, 15:21


hoe weet jij dat ze dua doen voor jou dan

30-08-2010, 15:22

Citaat door Apotheker:
Dat iemand die succes heeft in zijn leven goed is (geweest) voor zijn ouders..

Als je ouders een slechte du3a doen voor jou.. zal je nooit vooruit komen in het leven.. Hebben jullie iets meegemaakt of gezien in jullie omgeving wat hiervan het bewijs is?

Een opmerkelijk verhaal vind ik die van de farao met moses.. Allah swt heeft 40 jaar gewacht om gehoor te geven aan de smeekbeden van Moses. Dit omdat de farao heel goed was voor zijn moeder..




dat waren buren of familie van je?

30-08-2010, 15:23

Citaat door maroccain_dream:
hoe weet jij dat ze dua doen voor jou dan


Ik snap je niet..

30-08-2010, 15:25

Citaat door FUCKYOUALLBITCH:
Dit is dus echt waar! Maar vraag me iets af, stel dat je ouders niet goed zijn geldt het dan nog steeds?

allah hoort alleen oprechte mensen

30-08-2010, 15:25

Citaat door wiewie3:
dat waren buren of familie van je?


waar heb jij het nou weer over

30-08-2010, 15:26
Een ouder die een slechte du3a voor je doet, wat is dat voor ouder!!??

30-08-2010, 15:26

Citaat door Tahrifest_Lady:
Di regadar 'n Apotheker; Up.



Kon het niet laten !


youre welcome

30-08-2010, 15:26

Citaat door Apotheker:
Ik snap je niet..



nou je zegt, als je ouders geen goede dua doen voor jou dan zal het ook niet goed gaan met jou


maar hoe weet jij dat je ouders dat niet doen


neem aan dat elke ouder een dua doet voor zijn kinderen.

30-08-2010, 15:27



Citaat door Irresistible:
Een ouder die een slechte du3a voor je doet, wat is dat voor ouder!!??


euhhh een ouder die helemaal gek word van zijn zoon of dochter?? die hem of haar veel leed hebben aangedaan.. je doet alsof het nog nooit is voorgekomen..

30-08-2010, 15:28

Citaat door Apotheker:
Dat iemand die succes heeft in zijn leven goed is (geweest) voor zijn ouders..

Als je ouders een slechte du3a doen voor jou.. zal je nooit vooruit komen in het leven.. Hebben jullie iets meegemaakt of gezien in jullie omgeving wat hiervan het bewijs is?

Een opmerkelijk verhaal vind ik die van de farao met moses.. Allah swt heeft 40 jaar gewacht om gehoor te geven aan de smeekbeden van Moses. Dit omdat de farao heel goed was voor zijn moeder..


Ja heb het ook gemerkt... Rda del walidien is alles! Als je dit niet hebt, kan je niets bereiken in je leven (zal je veel tegenslagen kennen) en voornamelijk die van je moeder.

30-08-2010, 15:29
'Mes7ar i3a theketh ath3edbeth walidien nem, adam th3edben oera reth tawan nem simen'tenem.'

Hoelang je ook je ouders laat lijden, zullen ook je kinderen jouw op dezelfde manier laten lijden.

Pagina's : [1] 2