Bekijk volle/desktop versie : De foutste date ooit



Pagina's : [1] 2

30-08-2010, 12:35
Het was in de maand december vorige jaar. En me neef had me een de nummer van een chick uit Rotterdam gegeven. En natuurlijk stelde mijn neef me gerust over haar uiterlijk.

Ik belde haar de volgende dag en Na een paar dagen telefoneren en kennis te hebben gemaakt (Lang Leve Lyca) Besloten we om binnenkort af te spreken.

Een dagje of 2 later kreeg ik een belletje, ik was op school en zij was (toevallig) in Denhaag. en ze wou me dus zien. Ik vertelde haar bij welke halte ze moest zijn en vervolgens vertrok ze van de station

Een halfuur later kreeg ik een belletje. Ze stond op me te wachten bij de tramhalte. Ik was dus best nieuwsgierig naar deze meid. Toevallig had ik pauze op dat moment dus ik liep naar de tramhalte en ik kon me ogen niet geloven.

Ik met mijn 3 dikke wollen jassen had het nog fucking koud. en zij stond daar in haar mini rokje van de h&m met een paar hakken alsof ze in mothafucking marokko op t strand is.

toen ik dichter aankwam lopen zag ik dr al lachen en ik zag dat ze een halve voortand miste . ik d8 van dat word m dus echt niet. het liefst wou ik omkeren maar het was al te laat.

Toen ik aankwam kreeg ik meteen een knuffel, blijkbaar had ze me gemist
Maar ik wistt wel beter. Ze bevroor haar kippe kontje daar af en kon niet wachten om mijn Dikke Nickelson jas vast te pakken.

Ik liet r zo snel mogelijk los en probeerde een gesprek met haar te voeren uit beleefdheid. Maar elke keer zag ik gwn die halve voortand voor me. er kwam zelfs speeksel uit dat gaatje. (zie het als een lek in een buis)

Ik probeerde een smoesje te verzinnen om weg te komen maar ik kon gewoon echt niks verzinnen. hier had ik dus echt niet op gerekend. Ik d8 dus echt dat mijn neef smaak had. na een minuut of 5 bleef ze maar praten en praten.

En ik was t echt zat. ik draaide me om en begon te rennen voor me leven. En ik keek niet meer om. Ik rende mijn benen uit mijn kont, ik voelde me even
als Superman


THE END

30-08-2010, 12:37


arme jongen

30-08-2010, 12:39
Jouw neef heeft jou een meisje gegeven? Ach ja het was de maand december, hij zal vast wel, Sinterklaas hebben gespeeld.

30-08-2010, 12:51
Rende ze niet met je mee??


30-08-2010, 12:53


hahahahahahahahaha youre funny

30-08-2010, 12:54
Speel voor mij ook Sinterklaas, paas me haar nummer.

Inbox!

30-08-2010, 12:54
hhahahahahaha of het nu waar is of niet, het is wel grappig!

30-08-2010, 12:57
HAHAHAH zeg wollah je bent weggerend

30-08-2010, 12:57
De benen uit mn kont!

30-08-2010, 13:01

Citaat door N.ajim.e:
Het was in de maand december vorige jaar. En me neef had me een de nummer van een chick uit Rotterdam gegeven. En natuurlijk stelde mijn neef me gerust over haar uiterlijk.

Ik belde haar de volgende dag en Na een paar dagen telefoneren en kennis te hebben gemaakt (Lang Leve Lyca) Besloten we om binnenkort af te spreken.

Een dagje of 2 later kreeg ik een belletje, ik was op school en zij was (toevallig) in Denhaag. en ze wou me dus zien. Ik vertelde haar bij welke halte ze moest zijn en vervolgens vertrok ze van de station

Een halfuur later kreeg ik een belletje. Ze stond op me te wachten bij de tramhalte. Ik was dus best nieuwsgierig naar deze meid. Toevallig had ik pauze op dat moment dus ik liep naar de tramhalte en ik kon me ogen niet geloven.

Ik met mijn 3 dikke wollen jassen had het nog fucking koud. en zij stond daar in haar mini rokje van de h&m met een paar hakken alsof ze in mothafucking marokko op t strand is.
toen ik dichter aankwam lopen zag ik dr al lachen en ik zag dat ze een halve voortand miste:maf: . ik d8 van dat word m dus echt niet. het liefst wou ik omkeren maar het was al te laat.

Toen ik aankwam kreeg ik meteen een knuffel, blijkbaar had ze me gemist
Maar ik wistt wel beter. Ze bevroor haar kippe kontje daar af en kon niet wachten om mijn Dikke Nickelson jas vast te pakken.

Ik liet r zo snel mogelijk los en probeerde een gesprek met haar te voeren uit beleefdheid. Maar elke keer zag ik gwn die halve voortand voor me. er kwam zelfs speeksel uit dat gaatje. (zie het als een lek in een buis)Ik probeerde een smoesje te verzinnen om weg te komen maar ik kon gewoon echt niks verzinnen. hier had ik dus echt niet op gerekend. Ik d8 dus echt dat mijn neef smaak had. na een minuut of 5 bleef ze maar praten en praten.

En ik was t echt zat. ik draaide me om en begon te rennen voor me leven. En ik keek niet meer om. Ik rende mijn benen uit mijn kont, ik voelde me even
als Superman

THE END


HAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH A
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHA HAHAHAHAHAHHAHAH, k ben gewoon gevallen uit mijn bed HAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAH


Ik kan gewoon niet meer hahahahahahahahah

30-08-2010, 13:04
Ik snap dus niet waarom mensen naar vreemde mensen zitten te bellen, die ze nog nooit gezien hebben of wat dan ook. Eigen schuld, dikke bult

30-08-2010, 13:05
Hahahhahaha Fout Woullah Zooo Fout Hahhahahhaha

30-08-2010, 13:07


hahahahahahahaha benen uit je kont

30-08-2010, 14:14
Haha voor de ongelovigen. Het is waar maar je hoeft het neit te geloven natuurlijk

30-08-2010, 14:15
je moet gewoon niet meer gekoppeld worden dan weet je zeker met wie je date

Pagina's : [1] 2