Bekijk volle/desktop versie : de krik en geile avonden in de ramadan...



30-08-2010, 03:22
als je sex hebt in de nacht net zo voor de fjr moetje dan gelijk opstaan of pas als je wakker word?

30-08-2010, 03:26


was jezelf na het douchen wel zo fris of het nu wel of geen ramadan is

gij zijt gegroet...

Imam elfar

30-08-2010, 03:52
tuurlijk douche ik, duhhh imam elfar

30-08-2010, 03:57
je bedoelt de grote wassing, ik doe het voor de fadjr

30-08-2010, 03:58



Citaat door nisrineke2:
was jezelf na het douchen wel zo fris of het nu wel of geen ramadan is

gij zijt gegroet...

Imam elfar


normaal gesproken wel, maar soms val je in elkaars armen in slaap

30-08-2010, 04:00

Citaat door Fessiya:
normaal gesproken wel, maar soms val je in elkaars armen in slaap



Dat vind ik vies!

Ts. Ik heb begrepen van mijn man dat je de grote wassing voor elfadjr moet verrichten.. Ivm het vasten. Na de ramadan zou je dat dan voor het eerste gebed wat je gaat verrichten moeten doen.

30-08-2010, 04:03

Citaat door Ikramatoen:
Dat vind ik vies!

Ts. Ik heb begrepen van mijn man dat je de grote wassing voor elfadjr moet verrichten.. Ivm het vasten. Na de ramadan zou je dat dan voor het eerste gebed wat je gaat verrichten moeten doen.


Dikgedrukte wat je zegt klopt niet helemaal zus. Het vasten heeft niks te maken met al-ghoesl. Al is de vastentijd in gegaan en je gaat pas daarna ghoesl verrichten om daarna fadjr te bidden dan kan dat ook.

30-08-2010, 04:05

Citaat door Koeloe_Nafsien:
Dikgedrukte wat je zegt klopt niet helemaal zus. Het vasten heeft niks te maken met al-ghoesl. Al is de vastentijd in gegaan en je gaat pas daarna ghoesl verrichten om daarna fadjr te bidden dan kan dat ook.


Ow dat wist ik niet, wat ik daar had neergetypt heb ik ook maar enkel van mijn man. Shokran, baraklahoefik.

30-08-2010, 04:09

Citaat door Ikramatoen:
Dat vind ik vies!

Ts. Ik heb begrepen van mijn man dat je de grote wassing voor elfadjr moet verrichten.. Ivm het vasten. Na de ramadan zou je dat dan voor het eerste gebed wat je gaat verrichten moeten doen.


Ik heb juist begrepen dat dat (ldjanabah zijn) zelf het vasten niet verbreekt maar alleen de daad. Dat je bij wijze van spreken na el fadjr nog de grote wassing kunt doen zonder problemen.

30-08-2010, 04:19
maar wel voor dhor?

30-08-2010, 04:22

Citaat door LOULOU22:
maar wel voor dhor?


iwa je moet sowieso fadjr bidden en niet tot dhor laten. dus hoe eerder hoe beter.