Bekijk volle/desktop versie : Knife, Life Safer? k



Pagina's : [1] 2

30-08-2010, 01:52
Jongens/Meisjes.

Ik heb een probleem, ik ben gewoon verslagen door het leven.
Soms kijk ik naar een mes en zie ik een life safer.
Ik heb bijna geen famile, en de familie dat ik wel heb wilt niks met me te maken hebben.
Ik heb een dochter dat een hekel aan me heeft, en mijn ouders hebben me van huis verbannen.
Soms zie ik het nut van opstaan niet eens.
Ik kijk in de spiegel en ik zie gewoon een ander persoon, van kliens af aan heb ik me zelf beloofd dat ik wat ga doen met me leven.
Maar het leven had iets heel anders voor mij gepland, ik sta echt op het punt om iets te doen dat erg fataal af

kan lopen!

30-08-2010, 01:54


Doen Doen Doen Doen Doen Doen!!!!!
Go for it.

30-08-2010, 01:55
Waarom zet je je kop niet eerst op de juiste plek.

30-08-2010, 01:57

Citaat door MOisBACK:
Doen Doen Doen Doen Doen Doen!!!!!
Go for it.





Nerie zomaar deze!

30-08-2010, 01:58



Citaat door Slaz:
Waarom zet je je kop niet eerst op de juiste plek.


Dat is het juist ik kan hem niet vinden, dus bespaar je kut cretiek voor iemand who gifts a shit.

30-08-2010, 02:00
Als jij een einde aan je leven maakt, geef jij het kut leventje dat je lijd door aan je dochter.
Ga een met een pro praten misschien dat men wat voor je kan betekenen, want wegelopen of de dood is geen oplossing van je problemen.

Succes.

30-08-2010, 02:01
Hoe oud is je dochter?
Reden dat je uit huis bent gezet?

Al vergiffenis gevraagd bij je ouders?

30-08-2010, 02:02

Citaat door TheEyeOfHorus:
Dat is het juist ik kan hem niet vinden, dus bespaar je kut cretiek voor iemand who gifts a shit.

Je kop heb je in het zand steken, hup, eruit halen. Leer is wat.

30-08-2010, 02:06

Citaat door M0EBISCH:
Als jij een einde aan je leven maakt, geef jij het kut leventje dat je lijd door aan je dochter.
Ga een met een pro praten misschien dat men wat voor je kan betekenen, want wegelopen of de dood is geen oplossing van je problemen.

Succes.


Soms staar ik naar de plafond en vraag ik me af wat ik gedaan heb om god boos te maken.
Ik had echt grote ambities, maar ik weet niet wat er gebeurt is met me.
Alle mijn vriendinen zijn weg gelopen, en mijn zus wie ik echt op kijk wilt geen contact met mij houden.
Niemand kan me helpen met dit probleem en ik hoop echt dat mijn dochter een leven kan leiden dat ik nooit kon leiden.

30-08-2010, 02:09

Citaat door Ongekend:
Hoe oud is je dochter?
Reden dat je uit huis bent gezet?

Al vergiffenis gevraagd bij je ouders?

10 jaar.
En ik heb met een man een kind, en ik was niet getrouwed met hem.

30-08-2010, 02:10

Citaat door Slaz:
Je kop heb je in het zand steken, hup, eruit halen. Leer is wat.


Ik heb echt geen zin in mensen zoals jou, dus alsjeblieft laat geen kut reacties achter.

30-08-2010, 02:11

Citaat door TheEyeOfHorus:
Soms staar ik naar de plafond en vraag ik me af wat ik gedaan heb om god boos te maken.
Ik had echt grote ambities, maar ik weet niet wat er gebeurt is met me.
Alle mijn vriendinen zijn weg gelopen, en mijn zus wie ik echt op kijk wilt geen contact met mij houden.
Niemand kan me helpen met dit probleem en ik hoop echt dat mijn dochter een leven kan leiden dat ik nooit kon leiden.



Je hebt andere niet nodig om je problemen op te lossen, je hebt ook geen vriendinnen nodig die je een luisterend oor kunnen bieden.
Jij moet jezelf terug vinden en daarbij heb je alleen jezelf nodig.
Je moet eerst jezelf op rapen en je hoofd zien leeg te maken voordat je de eerste stap in de goede richting kunt zetten.
Je moet in jezelf geloven omwille van je dochter! zij is jou toekomst!

30-08-2010, 02:15



Citaat door TheEyeOfHorus:
Ik heb echt geen zin in mensen zoals jou, dus alsjeblieft laat geen kut reacties achter.


30-08-2010, 02:16

Citaat door TheEyeOfHorus:
10 jaar.
En ik heb met een man een kind, en ik was niet getrouwed met hem.


Een meisje van 10 jaar is nog een kind. Je denkt toch niet dat een kind het verschil tussen haat en liefde al kent? Zo een kind schreeuwt enkel naar aandacht. Doe je taak als moeder, voedt haar op een manier op die het beste voor haar lijkt en aangezien je een moeder bent van de eerste kind. Jij bent haar voorbeeldfunctie, verbeter je eigen leven, bid en doe de juiste dingen en zij zal volgen. Durf advies te vragen, je hebt je familie misschien niet mee. Maar ik wed dat hier bij de vrouwen rubrieken (niet deze, de anderen beneden), meer dan genoeg moeders zijn die je maar al te graag helpen als je hulp nodig hebt bij het opvoeden of ervaringen wilt horen over hoe hun dochters zijn. Zij kunnen je helpen de verhouding tussen jij als moeder en dochter aanzienlijk verbeteren. Schaam je niet en vraag hulp, als het moet via de andere rubrieken waar moeders actief zijn. Zo heb je al 1 zorg minder...

Man, ben je nog met die man? En heb je al vergiffenis aan je ouders gevraagd? Je hebt hun pijn gedaan, zij denken dat ze gefaald hebben in jou opvoeding. Maar het blijven je ouders en jij hen dochter. Vergiffenis vragen vergt veel lef, inslikken van trots en moeite, maar is altijd mogelijk...
Praktiseer je?

30-08-2010, 02:17

Citaat door TheEyeOfHorus:
10 jaar.
En ik heb met een man een kind, en ik was niet getrouwed met hem.


Kan ik concluderen dat dit ook de reden is waarom je ouders niets meer met je te maken willen hebben?

Meid om een eind te maken aan je zelf maak je het alleen maar erger!
Als ik jou was zal ik eerst het contact met Allah soubb7ana wa Ta3ala verbeteren...als dat beter is dan zal van een het andere komen Believe Me!!

Het is moeilijk...

hoe gaat het met je dochter nu???

Pagina's : [1] 2