Bekijk volle/desktop versie : weet een oplossing



Pagina's : [1] 2 3

22-08-2004, 16:26
selaam iedereen

ik zit met aantal dingen, ik kom er maar niet uit
het zit zo, ik heb een meisje ontmoet vorige jaar aug.
ik ben meteen een paar weken daarna met haar naar bed geweest
normaal als je een meisje ontmaagd dat ze bloed, maar die dag had ze niks, zij zegt dat het door tanpon komt,
ik heb nu bijna een jaar met haar, en denk elke keer dat ze door iemand anders is ontmaagd, maar dat wil ze misschien niet vertellen,
maar een ding, ik wil 31 aug om haar hand gaan vragen,dan hebben we precies 1jaar
zij doet ook niks aan haar geloof, ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze dat wil moet doen anders wil niks van je weten,
maar nu ben ik bang wanneer ik om haar hand ga vragen, dat ik misschien spijt van krijg, ik twijfel elke keer aan haar, ik weet niet wat ik moet doen, aan ene kant denk ik, ik kan haar niet zomaar laten stikken,want dan zou ik geen man zijn, ze was al eeen keer zwanger maar heeft een aburtus laten plegen, ik hoop dat allah ons vergeeft, dat is de eerste grote fout die ik heb gemaakt,in me leven,
wie weet een oplossing,




22-08-2004, 17:09


Woow wat een verhaal 1 ding mestaal als iemand twijfelt moet je het nooit doen! een door een tapon te gebruiken wordt ze niet ontmaagd of er komt geen bloed ze liegt! er gebeurt niks als je tapon gebruikt dat is gewoon en excusses maar en abortus??? waarom konden jullie niet w8 met sex dat is haram echt de grooste schandeis abortus plegen maar insha allah zal allah haar en jou het vergeven...maar snap nog steeds niet waarom julllie niet hebben gewaacht is dat 1 kkleine geduld niet genoeg snap je nou waarom allah zegt eerst trouwen dan sex zo dat als ze zwanger is geen abortus pleged...en wat jij nu hebt gedan is zoetigheid als jij met haar zou of wil gaan trouwen zou die zoetigheid verandere naar zuurheid ! snap je hem dan krijg je probleem in de huwelijk zie je mekaar niet zo staan omdat je alles al gehad hebt! maar insh allah komt alles goed met jullie 2!!

22-08-2004, 17:14

Citaat:
Origineel gepost door eerlijkjongen
selaam iedereen

ik zit met aantal dingen, ik kom er maar niet uit
het zit zo, ik heb een meisje ontmoet vorige jaar aug.
ik ben meteen een paar weken daarna met haar naar bed geweest
normaal als je een meisje ontmaagd dat ze bloed, maar die dag had ze niks, zij zegt dat het door tanpon komt,
ik heb nu bijna een jaar met haar, en denk elke keer dat ze door iemand anders is ontmaagd, maar dat wil ze misschien niet vertellen,
maar een ding, ik wil 31 aug om haar hand gaan vragen,dan hebben we precies 1jaar
zij doet ook niks aan haar geloof, ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze dat wil moet doen anders wil niks van je weten,
maar nu ben ik bang wanneer ik om haar hand ga vragen, dat ik misschien spijt van krijg, ik twijfel elke keer aan haar, ik weet niet wat ik moet doen, aan ene kant denk ik, ik kan haar niet zomaar laten stikken,want dan zou ik geen man zijn, ze was al eeen keer zwanger maar heeft een aburtus laten plegen, ik hoop dat allah ons vergeeft, dat is de eerste grote fout die ik heb gemaakt,in me leven,
wie weet een oplossing,



WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU PEOPLE?????????

22-08-2004, 18:23

Citaat:
Origineel gepost door eerlijkjongen
selaam iedereen

ik zit met aantal dingen, ik kom er maar niet uit
het zit zo, ik heb een meisje ontmoet vorige jaar aug.
ik ben meteen een paar weken daarna met haar naar bed geweest
normaal als je een meisje ontmaagd dat ze bloed, maar die dag had ze niks, zij zegt dat het door tanpon komt,
ik heb nu bijna een jaar met haar, en denk elke keer dat ze door iemand anders is ontmaagd, maar dat wil ze misschien niet vertellen,
maar een ding, ik wil 31 aug om haar hand gaan vragen,dan hebben we precies 1jaar
zij doet ook niks aan haar geloof, ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze dat wil moet doen anders wil niks van je weten,
maar nu ben ik bang wanneer ik om haar hand ga vragen, dat ik misschien spijt van krijg, ik twijfel elke keer aan haar, ik weet niet wat ik moet doen, aan ene kant denk ik, ik kan haar niet zomaar laten stikken,want dan zou ik geen man zijn, ze was al eeen keer zwanger maar heeft een aburtus laten plegen, ik hoop dat allah ons vergeeft, dat is de eerste grote fout die ik heb gemaakt,in me leven,
wie weet een oplossing,



het zou zooo oneerlijk zijn als mensen nu zouden zeggen: ALS JE TWIJFELT MOET JE T NIET DOEN!! aangezien je ver met dit meisje bent gegaan..

maar man..als je zegt, ze doet niks aan t geloof........en je blijft twijfelen..........Je zegt dat je weet dat je n fout hebt begaan in t verleden met haar en dat Allah je hopelijk zal vergeven..
heb je ALlah al om vergiffenis gevraagd?? Bid jij zelf om vergiffenis?? alsjeblieft doe dat......ik smeek je om dat te doen, want ik heb meelij met je ziel.....

en als je je naar Allah hebt gekeerd met werkelijke spijt...stel jezelf dan eens de vragen:
- Wil ik KINDEREN met deze meid?? WIL ik haar als de moeder van mijn kleintjes?
- Hoe zal de TOEKOMST eruit zien met haar? (Islam, kinderen, familie, huis)
- HOU IK VAN HAAR??? kan ik nog zonder haar? zou ik met een andere meid kunnen trouwen of wil ik alleen haar???

Denk hier maar over na....het feit of ze nou ontmaagd was door jou of door een ander, is niet eens belangrijk. Dat jullie sex hadden voor t huwelijk...dat is voor beiden strafbaar en wie nou eerst was.....jah...das niet echt het belangrijkste... JOUW leven... JOUW toekomst.....daar moet je naar kijken...

22-08-2004, 18:33


je hebt gelijk smart, ze zal wel een goeie moeder zijn hoop ik
maar ik twijfel als ze door een ander is ontmaagd wie zegt dat ze niet naar die gene terug gaat, ik heb heel veel over nagedacht, ik heb echt spijt van, vandaar dat ik het op deze manier probeer,
ik vraag allah elke dag om vergevenis,ik wil wel bidden maar weet niet hoe het moet, moge allah mij vergeven,

22-08-2004, 18:37
aaah...woelah ik moet ervan huilen.....arabbi....... yarabbi vergeef hem.... doet echt pijn

maar goed...

zeg... ben je verliefd op r ?? Hou je van r?? Mis je r als je ff niks van r hoort???

of niet???

(laat dat maagd, ontmaagd verhaal maar ff liggen)

22-08-2004, 18:51
ik hou van heel veel van haar,
maar ik twijfel
ik weet echt niet wat ik moet doen,
ik kan haar niet zo maar laten stikken, ik speel nooit spelletjes met vrouwen.

22-08-2004, 18:54
mag ik je vragen: Hoe oud ben je? hoe oud is dat meisje??


je laat VEEL MEER stikken als je met r trouwt terwijl je eigenlijk niet wilt...

22-08-2004, 18:59
ik ben 22 en zij is 20,
ik zal haar heel veel pijn doen als ik nu in een keer zeg het is over
ik weet het niet,
zal ik spijt krijgen of niet,
ik kan niet in de toekomst kijken.

22-08-2004, 19:00
ik heb een vraagje smart
ben jij getrouwd, of heb je een vriend

22-08-2004, 19:05
ow..jullie zijn niet jong meer..

maar broer.... ze weet dat ze dit kon verwachten (had ze maar niet mee moeten doen)

aan de andere kant...

JE hebt een fout begaan en handel nu als een man...TROUW met r! t is je lot....je hebt met r geslapen en nu moet de rest er ook bij komen.... je hebt geen keus..... je mag niet meer kiezen....de dag dat je naast haar wakker werd...is de dag dat je had gekozen....

(toch?)


ps: ben ongetrouwd hoor...ben maar een wijsneusje die om jou en om je vrouwtje en om de rest hier geeft... das alles

22-08-2004, 19:12

Citaat:
ik ben meteen een paar weken daarna met haar naar bed geweest
normaal als je een meisje ontmaagd dat ze bloed , maar die dag had ze niks, zij zegt dat het door tanpon komt,


Omdat zij met iemands naar bed is geweest is zij niet maar waardig om mee te trouwen?

Zo te lezen ben jij ervaren in het ontmaagden van vrouwen wie ben jij om te oordelen over haar? Ben jij beter dan haar?

Dit zijn de vragen die jij jezelf moet afvragen...


Citaat:
zij doet ook niks aan haar geloof, ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze dat wil moet doen anders wil niks van je weten,


Hoeveel doe jij aan je geloof? iemand die na een paar weken met een vrouw naar bed gaat noem je ook niet bepaald "praktiseren".

Misschien is goed voor jou en voor haar om je in het geloof te verdiepen voor dat jullie gaan trouwen. Dan weet jij waar jij aan toe bent en zij ook. Kennis is belangrijk en vaak praktiseren mensen omdat ze geen kennis hebben. De cultuur komt niet overeen met de Islam, dat zal ik in het begin merken.

Insha'Allah zal je een keuze maken waar je blij mee bent


http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=342826

22-08-2004, 19:12


als je een tanpon gebruikt hebt je gaat met een vrouw naar bed gaat ze dan bloeden.sorry dat ik dit vraag

22-08-2004, 19:14
hey...makkelijk....

KIJK: stel ik zeg nu ...

NEE ZE IS NIET DOOR JOU ONTMAAGD!! ZE WAS EERST MET EEN ANDERE GAST... ZOALS ZE OOK MET JOU T BED IN WAS GEGAAN...

en dan?? dan ga je niet met r trouwen?? ewa dan is er toch niet echte liefde? is het niet gewoon een excuus zoeken om niet met r te hoeven trouwen omdat je dat toch al niet wou?

22-08-2004, 19:20
nee ik wil gewoon dat ze eerlijk is,
ik trouw zo izo met haar,ze kan spijt van hebben gehad, dat kan
als ik niet met haar trouw word ik nog erger gestraft door allah,
ik bied niet das erg genoeg,

Pagina's : [1] 2 3