Bekijk volle/desktop versie : De Masih-ad-Dadjaal (Anti-Christ) kan Mekkah en Medina niet binnenkomen...



30-08-2010, 01:05
Als de Masih-ad-Dadjaal (Anti-Christ) komt, wordt aangeraden dat moslims zich gaan vestigen in Mekkah of Medina, want daar kan hij niet binnenkomen. Engelen zullen hem toegang weigeren bij die 2 steden.

Mijn vraag is dus: wordt er de moskeeën van de steden bedoeld of de hele steden zelf (inclusief moskeeën) ?

30-08-2010, 01:07


hij zal wachten aan de poort en de mensen zullen naar hem toe komen.

dus denk niet dat je veilig zit als je naar makka of medina gaat.

30-08-2010, 01:12

Citaat door yeahyeah:
hij zal wachten aan de poort en de mensen zullen naar hem toe komen.

dus denk niet dat je veilig zit als je naar makka of medina gaat.

Jawel, in Mekkah en Medina ben je veilig. Staat in sahieh (betrouwbare) hadiths. Alleen weet ik niet of ze de STEDEN zelf of de MOSKEEËN bedoelen. Hij zal wel een aardbeving veroorzaken in Mekkah en Medina (of die aardbeving gelovige levens zal opeisen.. Allahoea3lam), alle hypocrieten (moenafiqien) zullen wegrennen van de beschermde plekken en zullen in handen van de Dadjaal vallen.

30-08-2010, 01:14

Citaat door 3bdelilah:
Jawel, in Mekkah en Medina ben je veilig. Staat in sahieh (betrouwbare) hadiths. Alleen weet ik niet of ze de STEDEN zelf of de MOSKEEËN bedoelen. Hij zal wel een aardbeving veroorzaken in Mekkah en Medina (of die aardbeving gelovige levens zal opeisen.. Allahoea3lam), alle hypocrieten (moenafiqien) zullen wegrennen van de beschermde plekken en zullen in handen van de Dadjaal vallen.



en je bent zeker van jezelf dat je niet weg gaat rennen?

30-08-2010, 01:15


De stad Medina zal 6 of 7( weet het exacte aantal niet) poorten hebben die ieder door 2 engelen met zwaarden zullen worden bewaakt. Dus het lijkt mij de hele stad Medina en ook Mekka en dus inclusief de moskeeen, maar zoals yeahyeah al zegt, als hij bij die poorten staat, dan kan je beter niet daar naar toe gaan.

30-08-2010, 01:17

Citaat door yeahyeah:
en je bent zeker van jezelf dat je niet weg gaat rennen?

Nee, dat weet niemand zeker. Ik vermeld het alleen bij omdat jij zegt dat je niet veilig voor hem bent in Mekkah en Medina.