Bekijk volle/desktop versie : Aambeien.



Pagina's : [1] 2

29-08-2010, 23:10
Even een genante vraag hasakoum

Ik hb sinds een maand last van mijn stoelgang, als ik naar de wc moet doet het zoveel pijn. Ik heb dit nooit eerder gehad maar sinds de geboorte van mijn dochter is het daar beneden niet meer in orde.!

En nu heb ik een soort van bult daar een lange bult die verschrikkelijk veel pijn doet bij de ontlasting

Heeft iemand dit gehad en is het wel een aambei of kan het ook iets anders zijn,

Ik wil naar de huisarts maar ik durf niet omdat het een man is

29-08-2010, 23:18


in principe hoef je niet eens naar de huisarts. je kan het ook telefonisch met hem bespreken. zo heb ik het gedaan met mijn huisarts, een vrouw welteverstaan. maar ik kreeg dus zetpillen van haar en met veel vezels eten is het weer goedgekomen.

en oja, vraag gelijk ook of je een laxeermiddel mag. helpt enorm

29-08-2010, 23:25
Ik heb er ook sinds een maand last van, verder niks mee gedaan.. Kan geen eens een string aan.

29-08-2010, 23:33
Heb het nog nooit gehad erg pijnlijk!

29-08-2010, 23:42


Ik heb het ook nooit gehad, en durf er ook niet mee naar de huisarts. Best stom!

29-08-2010, 23:54
Het is niet eens zeker of t aambeien is hoor schat. Laat het nou maar eers onderzoeken. Ik dacht ook aambeien te Hebben maar dat was het niet

30-08-2010, 00:00
Ayemma jullie ook al?

Iedereen om mij heen heeft het zowat. Moeder, ik, zusje, tante, vrouwelijke collega's.


Hadak bladerdeeg aghraj a3liena.

30-08-2010, 15:42
meid ga naar de dokter vraag desnoods een vrouwelijke arts heb dat ook gehad na de geboorte van mijn zoontje en hoe jij dat beschrijft had ik 100x zo erger ik kon niet zitten niet naar de wc helemaal nikss toen ik was gegaan had ze die buldje geprikt en die vieze bloed ect weggehaald.. daarna was ik hmdl opgelucht.

en wat ze ook zeggen dat als je last van aambeien hebt dat je dan geen kip alles wat met kip te maken heeft niet gaan eten want dat maakt het erger allah ouw a3lam!

30-08-2010, 16:00

Citaat door DramaQueentje:
Even een genante vraag hasakoum

Ik hb sinds een maand last van mijn stoelgang, als ik naar de wc moet doet het zoveel pijn. Ik heb dit nooit eerder gehad maar sinds de geboorte van mijn dochter is het daar beneden niet meer in orde.!

En nu heb ik een soort van bult daar een lange bult die verschrikkelijk veel pijn doet bij de ontlasting

Heeft iemand dit gehad en is het wel een aambei of kan het ook iets anders zijn,

Ik wil naar de huisarts maar ik durf niet omdat het een man is


is gegarandeerd een aambei.
Ik heb er vaak last van na de geboorte van mijn tweede..
koop aambeienzalf bij de apotheek en kijk of het werkt, hoef je ook niet naar de huisarts te gaan.
klinkt erg als een aambei (vreselijke, valse krengen dat ze zijn)

30-08-2010, 16:10

Citaat door bugsbunny:
meid ga naar de dokter vraag desnoods een vrouwelijke arts heb dat ook gehad na de geboorte van mijn zoontje en hoe jij dat beschrijft had ik 100x zo erger ik kon niet zitten niet naar de wc helemaal nikss toen ik was gegaan had ze die buldje geprikt en die vieze bloed ect weggehaald.. daarna was ik hmdl opgelucht.

en wat ze ook zeggen dat als je last van aambeien hebt dat je dan geen kip alles wat met kip te maken heeft niet gaan eten want dat maakt het erger allah ouw a3lam!



Bah wat ben jij vies, een puist in je reet en die dan nog met een naald lekprikken. Bazz

30-08-2010, 16:14

Citaat door DramaQueentje:
Even een genante vraag hasakoum

Ik hb sinds een maand last van mijn stoelgang, als ik naar de wc moet doet het zoveel pijn. Ik heb dit nooit eerder gehad maar sinds de geboorte van mijn dochter is het daar beneden niet meer in orde.!

En nu heb ik een soort van bult daar een lange bult die verschrikkelijk veel pijn doet bij de ontlasting

Heeft iemand dit gehad en is het wel een aambei of kan het ook iets anders zijn,

Ik wil naar de huisarts maar ik durf niet omdat het een man is



ik heb je een pm gestuurd ...)

30-08-2010, 22:04
ik heb er ook enorm last van gehad en nu na een jaar nog wel eens aambeien zalf helpt voor even met 2 paracetamols en laxeermiddel. pff wat wij weer moeten meemaken. ik had daardoor de pijn van de bevalling weer opnieuw mee moeten maken ik ging dood ben rennend naar de huisarts gegaan en bleek dat ik er 2 van die krengen had

30-08-2010, 22:19


misschien een domme vraag maar hoe ontstaan ze dan??

wat stimuleert van het krijgen van aambeien?

30-08-2010, 22:33
Jullie moeten allemaal aan de vijgen meiden. Schijnt goed te werken. Dan zijn jullie snel van die aambeien af.

30-08-2010, 23:56

Citaat door RENTMEESTER:
Bah wat ben jij vies, een puist in je reet en die dan nog met een naald lekprikken. Bazz



zo te zien ben jij verdwaald.. had ik dat tegen jou??? volgens mij niet ik heb het tegen de topicstar die om hulp vroeg..

duss ksst kssst

Pagina's : [1] 2