Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen???



Pagina's : [1] 2

28-08-2010, 17:45
Mijn man en ik zouden 15 november met vakantie gaan naar Marokko ivm offerfeest, maar mijn werkgever die weigert mij vrij te geven ivm drukte op de werkvloer

Mijn collega's zijn haast allemaal op vakantie(camping) geweest 2 zijn er op zwangerschapsverlof, ik heb toch ook recht op vakantie?

Wat kan ik doen om toch nog op vakantie te gaan, zonder dat ik ontslagen wordt?


Belangrijk om te melden, ik werk er niet zo lang, mijn proeftijd verloopt 16 november(3 maanden proeftijd)

28-08-2010, 17:46


Je hebt recht op vakantie maar het moet wel in overleg met je werkgever.
Als hij zegt dat het niet kan dan kan het niet. Als je toch gaat heeft hij een reden om jou te ontslaan.

28-08-2010, 17:47
.hm, niet gaan. Werk is belangrijk.

Tenzij jr makkelijk een ander baan kan vinden.

28-08-2010, 17:48

Citaat door iceprinces:
Mijn man en ik zouden de 15 november met vakantie gaan naar Marokko ivm offerfeest, maar mijn werkgever die weigert mij vrij te geven ivm drukte op de werkvloer

Mijn collega's zijn haast allemaal op vakantie(camping) geweest 2 zijn er op zwangerschapsverlof, ik heb toch ook recht op vakantie?

Wat kan ik doen om toch nog op vakantie te gaan, zonder dat ik ontslagen wordt?


Belangrijk om te melden, ik werk er niet zo lang, mijn proeftijd verloopt 16 november(3 maanden proeftijd)



je zit in je proeftijd,vervelend!.als ik jou was zou ik de vakantie cancellen..ik denk dat je contract neit verlengd zal worden,als je werkgever nog zo gezegd heeft niet te gaan.anders ga je later naar marokko..helaas mr anders raak je wellicht je baan kwijt

28-08-2010, 17:48


Gewoon blijven werken. Dan maar geen Marokko. Althans, dat zou ik doen. Wel erg jammer en niet eerlijk tegenover jou met die andere collega´s

28-08-2010, 17:48
gewn een pistool tegen zijn hoofd aanleggen, en hij zal zonder moeite ja zeggen..

28-08-2010, 17:53

Citaat door Mayday09:
Je hebt recht op vakantie maar het moet wel in overleg met je werkgever.
Als hij zegt dat het niet kan dan kan het niet. Als je toch gaat heeft hij een reden om jou te ontslaan.

Het is echt een sadist mijn werkgever, hij weigert gewoon en voordat ik aangenomen werd, had ik het al aangeven dat ik waarschijnlijk in November met vakantie ga en dat vond hij prima

Ja de kans is groot dat ik ontslagen wordt, maar ik heb deze baan nodig anders was ik pleite!

28-08-2010, 17:53

Citaat door Surfster:
.hm, niet gaan. Werk is belangrijk.

Tenzij jr makkelijk een ander baan kan vinden.

Nee werk vinden nu, gaat heel erg moeilijk

28-08-2010, 17:55

Citaat door Fatima88:
Gewoon blijven werken. Dan maar geen Marokko. Althans, dat zou ik doen. Wel erg jammer en niet eerlijk tegenover jou met die andere collega´s

Ja dat zit mij ook dwars dat haast iedereen is geweest behalve ik en ik heb het vroegtijdig aangeven ook

28-08-2010, 17:57

Citaat door LOULOU22:
gewn een pistool tegen zijn hoofd aanleggen, en hij zal zonder moeite ja zeggen..

Dat was ook het eerste wat in me opkwam toen hij weigerde!

28-08-2010, 18:00
Valt tegenwoordig weer mee hoor. Maar goed, je kan naar ma gaan maar dan je wel je baan kwijt. Wordt kiezen meisje
Citaat door iceprinces:
Nee werk vinden nu, gaat heel erg moeilijk

28-08-2010, 18:01

Citaat door iceprinces:
Het is echt een sadist mijn werkgever, hij weigert gewoon en voordat ik aangenomen werd, had ik het al aangeven dat ik waarschijnlijk in November met vakantie ga en dat vond hij prima

Ja de kans is groot dat ik ontslagen wordt, maar ik heb deze baan nodig anders was ik pleite!



Dat is wel heel gemeen van hem.

Als je contract niet wordt verlengd zou ik wel gaan.

28-08-2010, 18:02


Veel Marokkanen worden altijd onslagen van wege Marokko.
Ik zou het niet doen.
Een baan is belangrijk.
Pas als je vast contract heb kan je meer maken, zonder contract voor
onbepaalde tijd ben je nergens. Werk daar aan!

Succes.

28-08-2010, 18:05

Citaat door Surfster:
Valt tegenwoordig weer mee hoor. Maar goed, je kan naar ma gaan maar dan je wel je baan kwijt. Wordt kiezen meisje

We hebben al geboekt en dit zal me man echt niet leuk vinden


Nee ik wil mijn werk niet riskeren voor 3 weken vakantie, en aan de andere kant denk ik weer the hell with it ik ga toch!

Ik weet niet wat ik moet doen een!!!

28-08-2010, 18:08
En trouwens ik heb nooit gehoord van een proeftijd van 3 maanden jullie wel?

Ik heb het gevoel dat ik in de zeik wordt genomen waar ik gewoon bij sta!

Pagina's : [1] 2