Bekijk volle/desktop versie : Gratis tandheelkundige behandeling!!!



28-08-2010, 17:35
Ik hoop dat iedereen een leuke vakantie heeft gehad en lekker uitgerust is.

Misschien ben je lang niet naar de tandarts geweest of wil je gewoon even langs komen om je gebit uitgebreid te laten checken. Dat komt dan goed uit wat ik ben op zoek naar vrijwilligers/ patienten.

Ze krijgen dan een tandheelkundige behandeling van mij. Dat wilt eigenlijk zeggen dat er een uitgebreid mondonderzoek gedaan wordt waarop gekeken wordt hoe de conditie van het tandvlees is en of er gaatjes zijn.
Er worden gebitsfoto's gemaakt wanneer dit nodig is. Deze kan je tandarts uiteraard opvragen bij mij. Bespaart weer eens wat centen .
Ook wordt er advies gegeven op het gebied van mondgezondheid. Dit is allemaal GRATIS.
Dit behandelingen worden uitgevoerd op de Hogeschool in Utrecht. Dit is in het kader van de opleiding Mondzorgkunde. (4e jaar)



PM me voor meer informatie
Ik heb a.s. maandag al en plekje om 10:30uur. Als dit niet lukt, laat het even weten. Dan kunnen we samen kijken naar een nieuwe datum.

28-08-2010, 18:59


ik vertrouw mijn tanden neit aan 4de jaars, wat wil je uitspoken

28-08-2010, 19:04

Citaat door miharbi:
ik vertrouw mijn tanden neit aan 4de jaars, wat wil je uitspoken


Wij werken natuurlijk niet geheel zelfstandig omdat we nog geen volwaardige mondzorgkundigen zijn. We worden begeleid door docenten. D.w.z. dat alle behandelingen die we uitvoeren, nagekeken worden door onze docenten.

Als dat je niet geruststelt dan kun je maar het beste naar een tandarts toe.

28-08-2010, 19:07
haha lekker, die geurige monden tijdens de ramadan..!

28-08-2010, 19:07



Citaat door Chickolata:
Wij werken natuurlijk niet geheel zelfstandig omdat we nog geen volwaardige mondzorgkundigen zijn. We worden begeleid door docenten. D.w.z. dat alle behandelingen die we uitvoeren, nagekeken worden door onze docenten.

Als dat je niet geruststelt dan kun je maar het beste naar een tandarts toe.


je weet maar nooit, is veels te ver, anders kwam ik wel langs

28-08-2010, 19:12

Citaat door jammerdan:
haha lekker, die geurige monden tijdens de ramadan..!


tjah, iemand moet het doen.

28-08-2010, 19:13
doe jullie ook tandsteen verwijderen?

28-08-2010, 19:16

Citaat door jammerdan:
doe jullie ook tandsteen verwijderen?


Ja, dat doen we ook. Dat kan op dezelfde dag als het uitgebreide mondonderzoek (want deze moet altijd als eerst. Anders mag ik je niet behandelen).

28-08-2010, 19:57
Ik ga er even vandoor. Ik ben er later op de avond weer om jullie te beantwoorden
en anders morgenochtend.

Groetjes