Bekijk volle/desktop versie : Man gaat vreemd?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-08-2010, 14:10
Hallo ik heb een vraag

in het begin van ons huwelijk had ik een vermoeden dat mijn man vreemd ging. Deze heeft uiteindelijk alles toegegeven toen ik hem had betrapt contact te hebben met zijn ex.
Hij heeft toen ook met haar afgesproken enz enz
We zijn nu een paar jaar verder ruim 3 jaar, en kwam vandaag weer iets in zijn telefoon tegen. Hij stuurde iemand een sms met de mededeling dat hij reageerde op een advertentie op sexmarkt.nl
Ik vraag mij nu af wat ik moet doen. We zijn soort van een stap verder proberen nu kinderen te krijgen enz maar vraag mij af of dit allemaal wel zo verstandig is.
Kan aub iemand mij helpen die hier soortgelijke ervaringen mee heeft gehad. Zou jullie erg dankbaar zijn.

28-08-2010, 14:32


Kan echt niemand mij adviseren? Zit echt in nood, en dan ook nog is ramadan voel mij echt kut!

28-08-2010, 14:42

Citaat door Vraagke:
Hallo ik heb een vraag

in het begin van ons huwelijk had ik een vermoeden dat mijn man vreemd ging. Deze heeft uiteindelijk alles toegegeven toen ik hem had betrapt contact te hebben met zijn ex.
Hij heeft toen ook met haar afgesproken enz enz
We zijn nu een paar jaar verder ruim 3 jaar, en kwam vandaag weer iets in zijn telefoon tegen. Hij stuurde iemand een sms met de mededeling dat hij reageerde op een advertentie op sexmarkt.nl
Ik vraag mij nu af wat ik moet doen. We zijn soort van een stap verder proberen nu kinderen te krijgen enz maar vraag mij af of dit allemaal wel zo verstandig is.
Kan aub iemand mij helpen die hier soortgelijke ervaringen mee heeft gehad. Zou jullie erg dankbaar zijn.


Ik denk niet dat het verstandig is om nu aan kinderen te denken.
Die kerel moet eerst maar zijn huwelijk serieus nemen bah wat een viespeuk.

28-08-2010, 14:45
Salaam eh bent eh ness,

Als jij met je niya dit huwelijk in bent gegaan, en met de intentie, huisje boompje beestje, dan vindt ik dat jou man fout zit. Je hebt m al betrapt, met zn ex, hij heeft het toegegeven, dat is goed! en eerlijk van hem. Maar dat je hem nog een keer betrapt op die sexmarkt.nl dat vindt ik wel een 2e misstap van hem. Als een man, zo zwak is en geen ballen heeft, om dit te weerstaan en een echte man te zijn, voor zijn vrouw en er voor haar is, dan vindt ik dat je stappen moet ondernemen fi hadna sidna ramadan. Hoeveel meiden hebben wel geen spijt dat ze aan kinderen zijn begonnen, terwijl ze donders goed weten dat hun man niet deugt! en later gaan ze alsnog uit elkaar! sorry dan ben jij (zij), wel erg dom en radie die dnoeb van deze kinderen. Ga met hem rond de tafel zitten, confronteer hem hiermee, Zeg tegen hem; ila eh woeld eh ness, ma brietniesh, ila ena masjie le mra fie had de dar, ntfarkoe, kbel men diroe le wled, deba ma derna fie tanjra, may ta7rak! Nta daberliek 3ela sjie bent le te kbellek had sjie!

Gewoon face a face, het is jou man, jij bent de vrouw des huizes, en je hebt heel wat te zeggen! Hij heeft het recht niet jou zo te behandelen, als een stuk vuil. Als hij wist dat hij t aankon, lawken sarhek, dan had ie niet met jou moeten trouwen. Hij liegt niet alleen jou voor, maar ook je ouders en de rest van je familie die vertrouwen in hem hadden.

Dus als ik jou was zou ik het er wel zeker over hebben. Zolang je geen kinderen hebt, kan je alle kanten op! Kinderen lopen niet weg meid! Kinderen moet je krijgen met een echte man! en geen schmetta!

M3a salama!

Liefs van een oujdia

28-08-2010, 19:26


Een man hoor je niet te temmen. Als een man de stap neemt om te trouwen mag je er mijns inziens vanuit gaan dat hij klaar is voor het huwelijk. Dieren die tem je, een man hoort mans genoeg te zijn om zijn vrouw trouw te zijn en de rol van echtgenoot op zich te nemen!


@Topicstarter, verricht salaat el istikhara (als je hier uitleg voor nodig hebt pm me) vraag jezelf af wat je echt wil, wil je hiervoor vechten confronteer hem er dan mee en zet hem voor het blok, of veranderen of het gaat niet verder zo. Ik zou hem er in eerste instantie sowieso eerst mee confronteren, kijken wat hij hierover te zeggen heeft. Dit wat hij doet hoort niet, en is islamitisch gezien verre van het gedrag van een moslimman.

Sterke sis, moge Allaah het voor je vergemakkelijken insha Allaah

29-08-2010, 11:35
salaam
je hebt hem een kans gegeven.
je hebt nog geen kinderen,je hebt een uitweg.
het is moeilijk als je kinderen hebt.
sobhannallah,snap niet waarom ze hoeren willen die mannen.
hoop inshallah dat ze een ziekte krijgen dat ze bezig houd,voor die getrouwde mannen die vreemd gaan.

29-08-2010, 16:31
Zo erg en marokkaanse mannen zeggen altijd dat vrouwen de boosdoeners zijn. Volgens mij is het andersom. Ik zou ook een goed gesprek aangaan met je man en alles op tafel gooien van hoe vernederd jij je voelt. En waarom hij dit soort dingen doet, misschien mist hij iets bij jou.

Weet niet wat, maar als mannen dit soort dingen doen dan missen ze vaak iets in hun huwelijk. En als je er dan achterkomt waarom, hoe en wat. Dan kunnen jullie beiden eraan gaan werken. En als het werkt Inshaallah wordt het een goede man en anders is hij gewoon een viespeuk, sorry dat ik dit zeg.

29-08-2010, 16:44
Ik vind het echt heel erg, sekmarkt.nl in de ramadan???
Ik zou hem ermee confronteren en er goed over praten

lahi 3tik sbar

29-08-2010, 17:40
Als je geen kinderen hebt maak dat je wegkomt nu het nog makkelijk kan.

29-08-2010, 17:47

Citaat door Vraagke:
Hallo ik heb een vraag

in het begin van ons huwelijk had ik een vermoeden dat mijn man vreemd ging. Deze heeft uiteindelijk alles toegegeven toen ik hem had betrapt contact te hebben met zijn ex.
Hij heeft toen ook met haar afgesproken enz enz
We zijn nu een paar jaar verder ruim 3 jaar, en kwam vandaag weer iets in zijn telefoon tegen. Hij stuurde iemand een sms met de mededeling dat hij reageerde op een advertentie op sexmarkt.nl
Ik vraag mij nu af wat ik moet doen. We zijn soort van een stap verder proberen nu kinderen te krijgen enz maar vraag mij af of dit allemaal wel zo verstandig is.
Kan aub iemand mij helpen die hier soortgelijke ervaringen mee heeft gehad. Zou jullie erg dankbaar zijn.

Salaam alajkoem ya oeghti,

Het eerste wat ik wil zeggen is Moge Allah je helpen en je man leiden, want de zondes die hij begaat zijn erg gevaarlijk.

Ik wil wat vragen, ik hoor veel meisjes zeggen dat hun man vreemd gaat, maar in welke zin gaat jou man vreemd, heeft hij ook gemeenschap met haar of is het alleen afspreken en rondom dat term, sorry als ik iets verkeerd heb gezegd of gevraagd,

Wa alajkum o salaam oeghtie

29-08-2010, 18:13
Begin nog niet aan kinderennnn.. Allahiehiehfad zo een man..

30-08-2010, 10:46
Lieve dame,

Scheiden zou nooit een advies van me zijn..maar ik wil je wel adviseren je gezondheid niet in gevaar te brengen...met alle SOA's die je eventueel op zou kunnen lopen (indien je man sex met anderen heeft - Allah ou a3lam). Laat je eens een x voor de zekerheid testen op SOA's, en stop met gemeenschap met je man, totdat je weet wat hij allemaal uitspookt!

Allah i hdih ou Allah ie hafdek!

30-08-2010, 16:27


Salaamou aleikom

Ik zou je ouders erbij betrekken of eventueel een broer van je en dan om de tafel gaan zitten. Nu moet je maar open boek gaan spelen. Als het echt niet helpt, dan scheiden en ik zou op dit moment ZEKER geen kinderen nemen. Succes hbiba

31-08-2010, 00:54

Citaat door zahiraa27:
Salaam eh bent eh ness,

Als jij met je niya dit huwelijk in bent gegaan, en met de intentie, huisje boompje beestje, dan vindt ik dat jou man fout zit. Je hebt m al betrapt, met zn ex, hij heeft het toegegeven, dat is goed! en eerlijk van hem. Maar dat je hem nog een keer betrapt op die sexmarkt.nl dat vindt ik wel een 2e misstap van hem. Als een man, zo zwak is en geen ballen heeft, om dit te weerstaan en een echte man te zijn, voor zijn vrouw en er voor haar is, dan vindt ik dat je stappen moet ondernemen fi hadna sidna ramadan. Hoeveel meiden hebben wel geen spijt dat ze aan kinderen zijn begonnen, terwijl ze donders goed weten dat hun man niet deugt! en later gaan ze alsnog uit elkaar! sorry dan ben jij (zij), wel erg dom en radie die dnoeb van deze kinderen. Ga met hem rond de tafel zitten, confronteer hem hiermee, Zeg tegen hem; ila eh woeld eh ness, ma brietniesh, ila ena masjie le mra fie had de dar, ntfarkoe, kbel men diroe le wled, deba ma derna fie tanjra, may ta7rak! Nta daberliek 3ela sjie bent le te kbellek had sjie!

Gewoon face a face, het is jou man, jij bent de vrouw des huizes, en je hebt heel wat te zeggen! Hij heeft het recht niet jou zo te behandelen, als een stuk vuil. Als hij wist dat hij t aankon, lawken sarhek, dan had ie niet met jou moeten trouwen. Hij liegt niet alleen jou voor, maar ook je ouders en de rest van je familie die vertrouwen in hem hadden.

Dus als ik jou was zou ik het er wel zeker over hebben. Zolang je geen kinderen hebt, kan je alle kanten op! Kinderen lopen niet weg meid! Kinderen moet je krijgen met een echte man! en geen schmetta!

M3a salama!

Liefs van een oujdia




Ik vergeef mijn verloofde echt zoveel, maar dat zou ik echt nooit accepteren. Zou hij wel bij jou blijven als jij vreemd zou gaan? En Allah sobhana wa ta3ala heeft jou zijn spelletjes laten zien voor een reden. Sterkte met je beslissing.

31-08-2010, 04:46

Citaat door Vraagke:
Hallo ik heb een vraag

in het begin van ons huwelijk had ik een vermoeden dat mijn man vreemd ging. Deze heeft uiteindelijk alles toegegeven toen ik hem had betrapt contact te hebben met zijn ex.
Hij heeft toen ook met haar afgesproken enz enz
We zijn nu een paar jaar verder ruim 3 jaar, en kwam vandaag weer iets in zijn telefoon tegen. Hij stuurde iemand een sms met de mededeling dat hij reageerde op een advertentie op sexmarkt.nl
Ik vraag mij nu af wat ik moet doen. We zijn soort van een stap verder proberen nu kinderen te krijgen enz maar vraag mij af of dit allemaal wel zo verstandig is.
Kan aub iemand mij helpen die hier soortgelijke ervaringen mee heeft gehad. Zou jullie erg dankbaar zijn.


Ik zeg je eerlijk ik pik zou alle pikken van me man, maar vreemd gaan NO WAY. NOOIT VAN ME LEVEN!!!
Het lijkt me echt niet verstandig om aan kinderen te beginnen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5