Bekijk volle/desktop versie : ik heb het nu zo vreselijk moeilijk! Ik heb nog nooit een kind opgevoed



22-08-2004, 00:47
Ik weet mijn god niet wat ik moet doen... Het is zo tegenstrijdig allemaal. Als ze huilt omdat ze mama mist moet ik sterk zijn, maar als ik haar dan vastpak om haar te troosten schreeuwt elke vezel in mijn lijf om mijn vrouw en om mijn zusje. Het verdriet is gewoon zo groot dat het voelt alsof ik elk moment uit elkaar zal scheuren.

22-08-2004, 00:51


komt goed neem mij als je vrouw en ik zal je leren een kind op te voeden ik heb bijna al mn broertjes/zusjes opgevoed dus
Ik weet er alles van



22-08-2004, 00:58

Citaat:
Origineel gepost door ReHReH
Een vader zal nooit zijn kind kunnen opvoeden zoals de moeder het doet.
Heb je gelijk in

22-08-2004, 01:00
weetje daarom si het belangerijk om een sterke band met je kind te hebben dan kan jij er goed voor haar zijn of hem als het nodig is

22-08-2004, 01:04



Citaat:
Origineel gepost door maroclady06
weetje daarom si het belangerijk om een sterke band met je kind te hebben dan kan jij er goed voor haar zijn of hem als het nodig is
een sterke band met je kindje is belangrijk maar het heeft mij wel op mijn kop gezet

Misschien zijn er meiden hier met kinderen die me kunnen helpen... Hoe moet ik dit doen? Hoe voed ik een kindje op? Hoe ga ik om met mijn verdriet en immense pijn? Ik heb nu het gevoel alsof het gewoon nooit over gaat

22-08-2004, 01:14
Ik zou je echt graag helpen, maar ik weet alleen niet hoe, ik heb nog nooit een kind opgevoedt. Vooral veel sabr hebben denk ik.
Maar waar is je vrouw dan???


jasmina

22-08-2004, 01:15

Citaat:
Origineel gepost door ManZonderVrouw
Ik weet mijn god niet wat ik moet doen... Het is zo tegenstrijdig allemaal. Als ze huilt omdat ze mama mist moet ik sterk zijn, maar als ik haar dan vastpak om haar te troosten schreeuwt elke vezel in mijn lijf om mijn vrouw en om mijn zusje. Het verdriet is gewoon zo groot dat het voelt alsof ik elk moment uit elkaar zal scheuren.
Waar heb jij t over??

22-08-2004, 10:07

Citaat:
Origineel gepost door ReHReH
Een vader zal nooit zijn kind kunnen opvoeden zoals de moeder het doet.
Je hebt gelijk

22-08-2004, 10:24
heb je gelijk in

22-08-2004, 11:56
ik zou zeggen probeer er gewoon rustig en goed mee om te gaan probeer dingen te doen met je kindje kweet niet hoe oud die is maar be3da leuke dingen enz doen en een goeie hechte band proberen te bouwen met hem!
een moeder zal die toch missen ja dat is standaard.
hoe ze in het marokaans zeggen hanan al oem is heel belangrijk en dat mis je hoe ouder je ook bent als je dien iet meer hebt.
ik wens je veel sbar en wees niet bang en moge allah swt je pijn verminderen en moge allah jou en je zoon bijstaan insha allah

22-08-2004, 12:03
ey ik ben 14 jaar ben 3x oom en ik hou van kinderen als het kon zou ik willen babysitten voor kinderen maar jah probleem is een jongen bavysit dat gaat niet maar jah een baby huilt niet zomaar enige wat ze willen is eten slapen en aandacht als je die ze geeft dan komt het goed maar ey niet te veel aandacht later worden ze een grote mietje dus als hij loopt en dan valt moet je hem laten daar word hij sterker van maar als hij echt pijnslijk heeft dan wel moet je hem wel oppaken en helpen



I LOVE KIDS!!!!!!!!!!!!! en standaard kleine baby´s

22-08-2004, 12:11
boubker macha allah 3liek

22-08-2004, 12:23


hahahaha dank je tja gelukkig heb ik wel een goeie lid van me familie me ZUS TOURIA!!!!!!!!!!!!!!!I LOVE YOU!!!!!!!!!!!

22-08-2004, 15:16
ewa dan is het be3da tog goed je hebt je zus nog en moge allah jullie bij mekaar houden