Bekijk volle/desktop versie : vrouwen & vreemdgaan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-08-2010, 00:28
is dat veel erger dan als een man vreemd gaat? vrouwen zijn ook mensen, ook van vlees en bloed maar valt me op dat als een vrouw vreemd gaat is het gelijk: hoe durft ze, vieze xxxx blaaaablaaaa

owja leuk filmpje drover, is echt lachen

28-08-2010, 00:29

zowel als vrouw en man is het erg, het hoort gewoon niet.

28-08-2010, 00:31
zouden jullie je man vergeven als je erachter komt dat die vreemd is gegaan?

28-08-2010, 00:32
Tjah, het is ook veel erger als een vrouw ontmaagd is. Bij mannen is het doodnormaal.

28-08-2010, 00:32

Citaat door misz_ilham:

nee nooit

28-08-2010, 00:33

Citaat door pareltjeee:
zowel als vrouw en man is het erg, het hoort gewoon niet.

28-08-2010, 00:34

Citaat door misz_ilham:
Nee. Dan maak ik er een eind aan.

28-08-2010, 00:34

Citaat door Liefdevol.:
Tjah, het is ook veel erger als een vrouw ontmaagd is. Bij mannen is het doodnormaal.

ja begrijp je irriteert me dat er met 2 maten word gemeten

28-08-2010, 00:35

Citaat door pareltjeee:
nee nooit

je moet niet groot praten! is niet niks stel je hebt kinderen alles, en dan gelijk over en uit?! is heel moeilijk, vooral als je een vrouw bent zou je hem niet nog een kans willen geven vooooor je kinderen, al zal je hem nooit vergeven? maar gwn ''proberen''

28-08-2010, 00:36
het valt me op dat bijna alle meiden zeggen dat ze hem niet zullen vergeven, maar geloof me dames als het je overkomt denk je daar 10x overna voordat je zegt dat het over is

28-08-2010, 00:39

Citaat door misz_ilham:
je moet niet groot praten! is niet niks stel je hebt kinderen alles, en dan gelijk over en uit?! is heel moeilijk, vooral als je een vrouw bent zou je hem niet nog een kans willen geven vooooor je kinderen, al zal je hem nooit vergeven? maar gwn ''proberen''

groot praten meid dan kan je mij nog niet. als hij vreemgaat kan hij van mij de pot op. al heb ik 6 kinderen met hem. en zelfs proberen zou ik niet doen. want zou me te ongelukkig voelen. waarom vreemd gaan als hij thuis een vrouw heeft. een man zou een vrouw ook nooit vergeven als zij vreemdgaat.

28-08-2010, 00:44

Citaat door pareltjeee:
groot praten meid dan kan je mij nog niet. als hij vreemgaat kan hij van mij de pot op. al heb ik 6 kinderen met hem. en zelfs proberen zou ik niet doen. want zou me te ongelukkig voelen. waarom vreemd gaan als hij thuis een vrouw heeft. een man zou een vrouw ook nooit vergeven als zij vreemdgaat.

hmmm, je weet niet wat het leven je zal brengen en wat voor keuzes je later zult maken mrjaa, en wat niet leuk is om te weten;

bijna elkeeeeeee man( ik zeg bijnaaaa elke man) gaat vreemd, of we het leuk vinden of niet, het zit gewoon in hun genen, ookal houdt die van je, hij gaat vreemd, miss zullen nu paar meiden mij aanvallen dat het niet zo is, mr is echt zo, je moet je zelf niet troosten dat een man niet vreemd zal gaan als die van je houdt en blaablaa, elke man is te verleiden ELKE MAN! tuurlijk zijn er uitzonderingen dan heb je gewoon geluk als je zo eentje hebt getroffen, mr soms is het gewoon veel beter om niet alles te weten

28-08-2010, 00:45

Citaat door hallallove:
Nou geloof mij ik ken mezelf beter. En ja ik vergeef hem maar bij hem blijven nee sorry. Vooral gezien het feit hoe erg de bestraffing is alleen al in deze wereld.

Ik vind dat het de plicht is van zulke mannen om aan hun huwelijk en evt. kinderen te denken. Nog even en de vrouw krijgt de schuld van het falen van haar huwelijk. Kan daar zo niet tegen.

Wist jij dat mannen die in herhaling treden, het veelal gooien op dat hun vrouw/vriendin ze te makkelijk nog een kans gaf? Was een x bij dr. Phil uit de mond van de vreemdgangers zelf. ;-)

dat je je beredenering daarop baseert

28-08-2010, 00:46

Citaat door misz_ilham:
hmmm, je weet niet wat het leven je zal brengen en wat voor keuzes je later zult maken mrjaa, en wat niet leuk is om te weten;

bijna elkeeeeeee man( ik zeg [B]bijnaaaa elke man) gaat vreemd[/B], of we het leuk vinden of niet, het zit gewoon in hun genen, ookal houdt die van je, hij gaat vreemd, miss zullen nu paar meiden mij aanvallen dat het niet zo is, mr is echt zo, je moet je zelf niet troosten dat een man niet vreemd zal gaan als die van je houdt en blaablaa, elke man is te verleiden ELKE MAN! tuurlijk zijn er uitzonderingen dan heb je gewoon geluk als je zo eentje hebt getroffen, mr soms is het gewoon veel beter om niet alles te weten

overdrijven is en blijft een vak..

mja, aan de andere kant gaat ook BIJNA iedere vrouw vreemd, gezien vanuit jouw perspectief natuurlijk

28-08-2010, 00:48

Citaat door hallallove:
Waarom niet? Dit kwam uit de mond van de vreemdgangers zelf. Betrouwbaarder (:gniffel kan niet, maar goed.

amerikanen.., die zijn een geval apart.., niet te vergelijken met europeanen.., laat staan marokkanen

Pagina's : [1] 2 3 4 5