Bekijk volle/desktop versie : vrouwen & vreemdgaan?



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

28-08-2010, 01:44

Citaat door warda_sunshine:
Wollah mannen zijn echt klootzakken

Wat zegt hij op het eind ik ####chantal al 3 maanden

Maar opzig een leuk fragment kapot gelachen

het valt ineens stil aan de andere kant van de lijn, hoor je die man nog simone??

haar stem veranderd helemaal, haha ze heeft echt niksss meer te zeggen, echt erg joh, ik ging ook stuk toen ik het voor het eerst zag

28-08-2010, 02:49


tuurlijk wij zijn mannen

28-08-2010, 02:49
jullie hebben geen ballen tussen je benen kk hoere

28-08-2010, 02:52

Citaat door tangaouiiiii_:
jullie hebben geen ballen tussen je benen kk hoere




allah gliha marca

28-08-2010, 02:58


Jullie zullen het noooit accepteren, maar als de vrouw vreemd gaat zal t veeel harder aankomen.
Hoeveel er gekletst wordt over dit onderwerp hoeveel er ook besproken wordt het zal denk ik lang niet veranderen.
begrijp me niet verkeerd ik keur het niet goed, zowel voor de man als voor de vrouw.
Maar zolang jullie niet van plan zijn vreemd te gaan, begrijp ik niet dat je je daarover druk kan maken.
Er zijn heel veel dingen krom niet alleen dat.

29-08-2010, 01:01

Citaat door pareltjeee:
maak je maar om geen zorgen meid. mij schatje zal zkr niet vreemd gaan. kan je van mij aannemen
en geloof me zeker niet onzeker denk dat jij eerder onzeker bent,

haha je bent gwn een onzekere vetzak! wat verwacht je anders van iemand die zich ''sexy'' noemt
je zocht heel deze topic lang, gwn een ''kansje'' om mij te kunnen aanvallen toen een lid mij begon te bekritiseren, uitte je meteen ook je frustratie's
en wat blijf je mijn zinnen herhalen? owja met zo'n beperkte woordenschat is dat heel normaal

ennee voor wat heb je de foto van meriam fares bewerkt en stukje van afgeknipt en in je OT geplaats? moet jij dat zogenaamd voorstellen? gisteren zag dat plaatje er nog anders uit, heb je em nog ff zitten veranderen zodat het niet heel erg moest opvallen eh lelijk trolletje?

29-08-2010, 23:16

Citaat door misz_ilham:
haha je bent gwn een onzekere vetzak! wat verwacht je anders van iemand die zich ''sexy'' noemt
je zocht heel deze topic lang, gwn een ''kansje'' om mij te kunnen aanvallen toen een lid mij begon te bekritiseren, uitte je meteen ook je frustratie's
en wat blijf je mijn zinnen herhalen? owja met zo'n beperkte woordenschat is dat heel normaal

ennee voor wat heb je de foto van meriam fares bewerkt en stukje van afgeknipt en in je OT geplaats? moet jij dat zogenaamd voorstellen? gisteren zag dat plaatje er nog anders uit, heb je em nog ff zitten veranderen zodat het niet heel erg moest opvallen eh lelijk trolletje?


wat praat je onzin

schatje vet ben ik zkr niet. heb een sexy figuur. als je er niet tege kan stoot je hoofd tegen een muur
en er staat nergens dat ik dat ben op die foto, waarom me eigen foto hier op zetten. want iedereen kan zien dat het miriam fares is snol. en jij bent een mannewijf doe wat aan je figuur
en zal niet meer op jou reageren je bent veelste kinderachtig en denkend dat je wat bent, veel succes met je topic snol.

29-08-2010, 23:56
misz_ilham wat heb jij een grote mond zeg. je zegt dat je bijna 22 jaar bent, maar je lijkt eerder op een meisje van 14, dat taalgebruik van jou ik sla je en bla dit bla zo. dat doen juist de meest onzekere meisjes.
of ga je me nu ook dreigen met dat je me gaat slaan?? en ga je me ook uit schelden dat ik onzeker en dik bent? hoe kan jij nou weten hoe iemand eruit ziet. tering gedraag je na je leeftijd joh.

30-08-2010, 00:02

Citaat door pareltjeee:
wat praat je onzin

schatje vet ben ik zkr niet. heb een sexy figuur. als je er niet tege kan stoot je hoofd tegen een muur
en er staat nergens dat ik dat ben op die foto, waarom me eigen foto hier op zetten. want iedereen kan zien dat het miriam fares is snol. en jij bent een mannewijf doe wat aan je figuur
en zal niet meer op jou reageren je bent veelste kinderachtig en denkend dat je wat bent, veel succes met je topic snol.

zoals ik al zei wat verwacht je van iemand die zich ''sexy'' noemt, die zijn meestal de lelijkste,

kinderachtig? kijk alleeen de manier waarop je me citeert eh klein kind, ga stukje rennen buiten, verlies je paar calorieen

30-08-2010, 00:07

Citaat door samira_drd:
misz_ilham wat heb jij een grote mond zeg. je zegt dat je bijna 22 jaar bent, maar je lijkt eerder op een meisje van 14, dat taalgebruik van jou ik sla je en bla dit bla zo. dat doen juist de meest onzekere meisjes.
of ga je me nu ook dreigen met dat je me gaat slaan?? en ga je me ook uit schelden dat ik onzeker en dik bent? hoe kan jij nou weten hoe iemand eruit ziet. tering gedraag je na je leeftijd joh.

haha begrijpend lezen was zeker niet je stekste vak op school of niet?

waar heb ik in godsnaam ergens beweert dat ik haar zou slaan?

30-08-2010, 00:11

Citaat door misz_ilham:
haha begrijpend lezen was zeker niet je stekste vak op school of niet?

waar heb ik in godsnaam ergens beweert dat ik haar zou slaan?


dit klein meisje word binnenkort 22, en over zelfvertrouwen gesproken haha, dame ik sla je KO met me zelfvertrouwen
en wie is hier onzeker? kan ik eerder zeggen van jou, die ot, ben jij dat?



nou dit heb jij geschreven. gelijk of niet

30-08-2010, 00:26

Citaat door samira_drd:
dit klein meisje word binnenkort 22, en over zelfvertrouwen gesproken haha, dame ik sla je KO met me zelfvertrouwen
en wie is hier onzeker? kan ik eerder zeggen van jou, die ot, ben jij dat?



nou dit heb jij geschreven. gelijk of niet

AHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH


ik zeg daar; ik sla je KO met me ZELFVERTROUWEN

lees ff ff 10x achter elkaar, miss dringt het wel langzaam door naar je 1 mb hersenen wat ik daarmee bedoel?

laat me weten als je druit bent gekomen honey

30-08-2010, 00:29



Citaat door misz_ilham:
AHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH


ik zeg daar; ik sla je KO met me ZELFVERTROUWEN

lees ff ff 10x achter elkaar, miss dringt het wel langzaam door naar je 1 mb hersenen wat ik daarmee bedoel?

laat me weten als je druit bent gekomen honey


ik kom er niet uit

30-08-2010, 00:36
maar dat neem ik je ook niet kwalijk lieffie, bcause its you, had het ook niet anders verwacht dus je stelt me niet teleur ofzo

31-08-2010, 00:25

Citaat door misz_ilham:
AHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH


ik zeg daar; ik sla je KO met me ZELFVERTROUWEN

lees ff ff 10x achter elkaar, miss dringt het wel langzaam door naar je 1 mb hersenen wat ik daarmee bedoel?

laat me weten als je druit bent gekomen honey



Ik ga helemaal stuk om jou reacties

Pagina's : 1 2 3 [4] 5