Bekijk volle/desktop versie : Vertel hier je dagverhaal .......



Pagina's : [1] 2 3 4

27-08-2010, 22:35
Vertel eens wat jij vandaag allemaal hebt gedaan


Ik:

Om 11 uur was ik in de stad met mama, kleding shoppen voor Adam. 5 rompers, een broek, puma's en 2 truitjes gehaald

Voor mezelf een pantalon (EINDELIJK )

Toen naar huis gesjeesd, want man had geen huissleutels en kwam om half 4 al thuis,

Toen hij sliep, even huishouden gedaan,Will&Grace gekeken (LOVE IT) en om 8 uur begonnen met eten maken.

Gegeten, adam in bed gestopt, en nu lekker uitbuiken !

27-08-2010, 22:38


Van kwart voor 9 tot kwart voor 3 zat ik op school. Daarna ben ik naar de stad gegaan en heb ik een tas gekocht, haha een eastpak rugtas
Daarna ben ik naar de bios geweest voor shrek voor eeuwig en altijd..
Daarna lekker naar huis en wachten tot het maghreb is

en nu ben ik aan de kroepoek

27-08-2010, 22:44

Citaat door muslima_z:
Van kwart voor 9 tot kwart voor 3 zat ik op school. Daarna ben ik naar de stad gegaan en heb ik een tas gekocht, haha een eastpak rugtas
Daarna ben ik naar de bios geweest voor shrek voor eeuwig en altijd..
Daarna lekker naar huis en wachten tot het maghreb is

en nu ben ik aan de kroepoek


Oldskool !!

Lekker

27-08-2010, 22:49
opgestaan,uitgebreid ontbijt (vast niet namelijk)
de kleine naar school gebracht
dutje gedaan,daarna heel me huis schoongemaakt(hoef dus lkkr niets te doen van het weekend)
man is thuisgekomen van moskee,en zijn wezen shoppen samen.
lekker gegeten en nu rusten hamdolilah

27-08-2010, 22:51


In de ochtend afspraken buiten de deur. Bij thuiskomst een dutje gedaan samen met de kleine. Daarna huisje spik en span gemaakt en harira op het vuur gezet. Net geten en alles opgeruimd hoef dit weekend niets in huis te doen lekker genieten.

27-08-2010, 22:53

Citaat door Robijn27:
In de ochtend afspraken buiten de deur. Bij thuiskomst een dutje gedaan samen met de kleine. Daarna huisje spik en span gemaakt en harira op het vuur gezet. Net geten en alles opgeruimd hoef dit weekend niets in huis te doen lekker genieten.


heerlijk he als alles gedaan is,en ook dat je ff kan gaan liggen .echt een ni3ma hamdolilah

27-08-2010, 22:56
Ik ben sinds eergisteren ziek, maar vandaag is het toch wel extreem. Was rond 9u wakker. Even mijn leidinggevende gebeld dat ik vandaag nog een dag thuisblijf en dat het er niet op vooruit is gegaan.

Heb voor de rest de gehele dag op de bank gelegen. Val soms in slaap en dan word ik weer wakker. Voor de rest flink aan de medicatie en laat me goed verwennen door mijn mannetje.

27-08-2010, 22:57
je weet wat ik voel jek

Wat zijn jou plannen dit weekend?


Citaat door mercedez207:
heerlijk he als alles gedaan is,en ook dat je ff kan gaan liggen .echt een ni3ma hamdolilah

27-08-2010, 22:58
opgestaan ontbeten, naar de stad gegaan kindjes hadden echt schoenen en jassen nodig, geslaagd elhamdolilah.

thuis gekomen, zoontje in bed gedaan, ondertussen het hele huis opgeruimd, eten gemaakt.

zoontje werd wakker , hen eten gegeven.

omgekleed had afspraak met een naaister,

om 7 uur weer thuis, weer naar de supermarkt wat dingetjes vergeten.

8 uur thuis zoontje in bed gedaan, wasje opgehangen, eten voorbereiden

gegeten en nu zit ik hier op bedddddddddddddd heerlijk

27-08-2010, 22:59

Citaat door Madame_Louisa:
Oldskool !!

Lekker



Stoer he!

27-08-2010, 23:00
Om half 8 deur uit, gewerkt, naar een winkel, naar huis rond half 6, daar gestofzuigd en gedweild en was in droger gedaan.
Cake gemaakt en gewacht tot ie was gekoeld en toen naar familie(bezoek) en net half uurtje thuis, gauw gedoucht en nu lekker op bank luieren.

27-08-2010, 23:03

Citaat door Robijn27:
je weet wat ik voel jek

Wat zijn jou plannen dit weekend?



idd ik weet wat je voelt
naar moskee met mij man..er is een lezing eigenlijk conferentie in den haag dat wil ik neit missen!kennis opdoen dus,koran lezen...gebruik maken van deze gezegende maand insjallah .

jij robijntje?

27-08-2010, 23:04


ik was tegen 10en wakker, me zoontje die slooptez namelijk de keuken dus ik d8 ik sta maar beter op, hmdl was alles opgeruimd rond 1 uur heb ik hem naar de creche gebracht, daarna naar me schoonzus gegaan eff gezeten, toen naar huis om 3 a 5 alles schoongemaakt heb efff hier gezwerverd daarna heb ik gedut tot half 8 en 8 uur begon ik met eten voorbereiden, me schoonbroers kwamen eten...

ik ben secret story aan het kijken me man slaapt me adhd is nog wakker, en ga zo thee maken.

27-08-2010, 23:05

Citaat door Black_Devil:
Ik ben sinds eergisteren ziek, maar vandaag is het toch wel extreem. Was rond 9u wakker. Even mijn leidinggevende gebeld dat ik vandaag nog een dag thuisblijf en dat het er niet op vooruit is gegaan.

Heb voor de rest de gehele dag op de bank gelegen. Val soms in slaap en dan word ik weer wakker. Voor de rest flink aan de medicatie en laat me goed verwennen door mijn mannetje.



hey meid,hoe is het?tijdje niet gesproken..insjalah zul je beter worden en je zondes gewist worden

27-08-2010, 23:13
Vanmorgen pannekoeken voor de kids gemaakt, darna zijn ze in bad gegaan, toen heb ik een wasje gedraaid, daarna lunch voor de kids gemaakt, toen hebben we een film gekeken en een middagdutje en in het begin van de avond zijn we met de kids naar een openlucht zwembad gegaan, we hebben daar in het restaurant ons vasten verbroken en daar gegeten, en nu zijn we weer thuis en hebben ze weer gedoucht en ik ben zelf naar de hammam geweest, ben uitgebreid gescrubd en heb nu een perzik zacht huidje de bedoeling was dat we ergens een pizza zouden gaan eten, maar het is hier gaan regenen na de hele dag snikheet te zijn geweest ( bijna 50 graden ) mijn man is de pizzas nu gaan halen eten we ze gewoon thuis, ik ben moe het was een lange dag

Pagina's : [1] 2 3 4