Bekijk volle/desktop versie : VN: Nederland schendt burgerrechten



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

27-08-2010, 19:12
Nederland handelt in strijd met het VN-verdrag voor burgerrechten door in kleine strafzaken geregeld hoger beroep te weigeren. Het mensenrechtencomité van de Verenigde Naties heeft dat gezegd.

Het comité deed uitspraak na een klacht van een demonstrant die geen beroep kon aantekenen tegen een boete van 200 euro. Het gerechtshof oordeelde dat een hoger beroep niet in het belang was van een goede rechtsgang. Het VN-comité vindt dat een rechtstreekse schending van het VN-verdrag voor burgerrechten.

In Nederland is voor een boete tot 100 euro geen beroep mogelijk. Tot 500 euro moet een gerechtshof erover oordelen.
http://nos.nl/artikel/180907-vn-nederland-schendt-burgerrechten.html

27-08-2010, 19:16


Anders had het op nummer zes gestaan en niet acht.

27-08-2010, 20:00
Ik vind ook dat iemand voor elke aanklacht hoger beroep moet kunnen aantekenen.
Maar als iemand dan verliest, moet ie ook de WERKELIJKE kosten van het hogere beroep betalen.
Nu is dat 40 Euro terwijl de werkelijke kosten rond de 10.000 Euro liggen.

Het moet dus niet zo zijn dat je het gokje voor die 40 Euro wel wilt wagen. Doe dat gokje maar voor de volle pond.

En VOORUIT storten bij een notaris die het òf aan het OM of aan de procederende persoon terugbetaalt. Eerder geen hoger beroep (dat is allemaal gemeenschapsgeld).

27-08-2010, 20:02

Citaat door Evenblij:
Anders had het op nummer zes gestaan en niet acht.



27-08-2010, 20:03



Citaat door TatTwamAsi:
Ik vind ook dat iemand voor elke aanklacht hoger beroep moet kunnen aantekenen.
Maar als iemand dan verliest, moet ie ook de WERKELIJKE kosten van het hogere beroep betalen.
Nu is dat 40 Euro terwijl de werkelijke kosten rond de 10.000 Euro liggen.

Het moet dus niet zo zijn dat je het gokje voor die 40 Euro wel wilt wagen. Doe dat gokje maar voor de volle pond.



daarom wilt niemand in hoger beroep

27-08-2010, 20:05
Nederland is kampioen mensenrechtenschending in de westerse wereld.

En met name de rechten van het kind, worden met voeten getreden..

Asielzoekers kinderen zonder vorm van proces opsluiten. Hoe halen ze het in hun hoofd, stel sadisten dat het zijn...

27-08-2010, 20:07

Citaat door tweetiee:
Nederland is kampioen mensenrechtenschending in de westerse wereld.

En met name de rechten van het kind, worden met voeten getreden..

Asielzoekers kinderen zonder vorm van proces opsluiten. Hoe halen ze het in hun hoofd, stel sadisten dat het zijn...

daarom dat al die asielzoekers en andere migranten hier zo graag naartoe komen...


27-08-2010, 20:08

Citaat door tweetiee:
Nederland is kampioen mensenrechtenschending in de westerse wereld.

En met name de rechten van het kind, worden met voeten getreden..

Asielzoekers kinderen zonder vorm van proces opsluiten. Hoe halen ze het in hun hoofd, stel sadisten dat het zijn...


gewoon uitzetten, probleem opgelost.

27-08-2010, 20:10
De Nederlandse overheid is ZO ontzettend naïef dat ze nog steeds niet snappen dat als je iets WEGGEEFT dat daar drommen mensen op afkomen die PRECIES weten wat de mazen in de wet zijn (waar ze NÈT niet voor bedoeld waren).

Als je uitgeprocedeerd bent dan wordt je uiteindelijk op straat gezet.
BEHALVE als je kinderen hebt, want DIE kunnen natuurlijk niet op straat gezet worden.
En ZIE! Mensen komen alleen nog maar asiel aanvragen MET kleine kinderen ...
(Zet ONS maar eens uit en het mensenrechten tribunaal tikt de Nederlandse overheid wel ff op de vingers).

ZO werkt het (ingefluisterd door de mensensmokkelaars die er miljoenen Euro's mee verdienen).

27-08-2010, 20:11
Nederland is gewoon een klein verrote mand ,niemaand zal haar missen als zij morgen onder water komt te staan

27-08-2010, 20:16

Citaat door cheguevara:
Nederland is gewoon een klein verrote mand ,niemaand zal haar missen als zij morgen onder water komt te staan

Ik zal Nederland ook niet missen ("Let it sink back in the ocean&quot maar mijn voeten worden dan zo nat en ik heb zo'n last van kloofjes tussen mijn tenen ...

27-08-2010, 20:17

Citaat door TatTwamAsi:
De Nederlandse overheid is ZO ontzettend naïef dat ze nog steeds niet snappen dat als je iets WEGGEEFT dat daar drommen mensen op afkomen die PRECIES weten wat de mazen in de wet zijn (waar ze NÈT niet voor bedoeld waren).

Als je uitgeprocedeerd bent dan wordt je uiteindelijk op straat gezet.
BEHALVE als je kinderen hebt, want DIE kunnen natuurlijk niet op straat gezet worden.
En ZIE! Mensen komen alleen nog maar asiel aanvragen MET kleine kinderen ...
(Zet ONS maar eens uit en het mensenrechten tribunaal tikt de Nederlandse overheid wel ff op de vingers).

ZO werkt het (ingefluisterd door de mensensmokkelaars die er miljoenen Euro's mee verdienen).




als ik zoiets zeg dan wordt er meteen gezegd '' als je het hier niet goed vind waarom ga je niet terug naar je eigen land ''

27-08-2010, 20:21



Citaat door haatsmurf22:
als ik zoiets zeg dan wordt er meteen gezegd '' als je het hier niet goed vind waarom ga je niet terug naar je eigen land ''

Ik bedoel maar. Wanneer ga je?

Wie heeft je zo goed voorgelicht dat je hier elke maand je handje op kan houden, in een dikke Golf R32 kan rijden en iedere autochtoon voor verrotte vis uit kan maken, en dat de overheid dan zegt dat je daar recht op hebt?
We hebben nog een pro deo advocaat voor je!

Want STEL je toch eens voor dat je onterecht beschuldigd werd van klaplopen!

27-08-2010, 20:22

Citaat door tweetiee:
Nederland is kampioen mensenrechtenschending in de westerse wereld.

En met name de rechten van het kind, worden met voeten getreden..

Asielzoekers kinderen zonder vorm van proces opsluiten. Hoe halen ze het in hun hoofd, stel sadisten dat het zijn...



Asielzoekers misbruiken hun kinderen om zelf een verblijfsvergunning te krijgen.

Die ouders zeiken over de rechten van hun kinderen, terwijl ze makkelijk weg kunnen.

Te soft zijn is dom. Raus met die oplichters.

27-08-2010, 20:25

Citaat door TatTwamAsi:
Ik bedoel maar. Wanneer ga je?




in de lente ga je mee ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10