Bekijk volle/desktop versie : laptop



27-08-2010, 17:39
Hallo allemaal,
ik wil een mini-laptop halen, maar heb er niet veel verstand van. dus mijn vraag welke laptop is goed enz?

27-08-2010, 17:46



Citaat door lady_maroc90:
Hallo allemaal,
ik wil een mini-laptop halen, maar heb er niet veel verstand van. dus mijn vraag welke laptop is goed enz?


Wat wil je precies met de laptop gaan doen?

27-08-2010, 17:55

Citaat door _________abdel:
Wat wil je precies met de laptop gaan doen?



Gaat me voornamelijk voor internet en voor school etc en dat je er wel veel op kunt zetten (geheugen).

27-08-2010, 20:13

Citaat door lady_maroc90:
Gaat me voornamelijk voor internet en voor school etc en dat je er wel veel op kunt zetten (geheugen).


en het moet een mini laptop zijn? Die kleine mini-laptops hebben niet zo veel schijfruimte over het algemeen...

27-08-2010, 20:17



Citaat door lady_maroc90:
Hallo allemaal,
ik wil een mini-laptop halen, maar heb er niet veel verstand van. dus mijn vraag welke laptop is goed enz?


even voor de duidelijkheid:

je hebt (Laptop's/ Notebooks) en je hebt NETBOOK "mini"

die NETbooks hebben geen DVD-RW of speler. vanaf 10.1 tot 14.1 inch beeldscherm.

Laptop's zijn meestal tegenwoordig standaard al voorzien van DVD-RW etc..
dus stel je wilt een brander hebben, dan zit je bij NETbook verkeerd.
en beeldscherm is groter dan NETbook.

of je moet een EXTERNE-DVD-ReWiter aanschaffen die je via usb-kabeltje kunt aansluiten.


27-08-2010, 22:01

Citaat door _________abdel:
en het moet een mini laptop zijn? Die kleine mini-laptops hebben niet zo veel schijfruimte over het algemeen...



Jaa het liefst een mini-laptop

27-08-2010, 22:03

Citaat door cotedor:
even voor de duidelijkheid:

je hebt (Laptop's/ Notebooks) en je hebt NETBOOK "mini"

die NETbooks hebben geen DVD-RW of speler. vanaf 10.1 tot 14.1 inch beeldscherm.

Laptop's zijn meestal tegenwoordig standaard al voorzien van DVD-RW etc..
dus stel je wilt een brander hebben, dan zit je bij NETbook verkeerd.
en beeldscherm is groter dan NETbook.

of je moet een EXTERNE-DVD-ReWiter aanschaffen die je via usb-kabeltje kunt aansluiten.




Bedankt voor je reactie
maar ik hoef er geen dvd brander etc bij te hebben, want wat ik net ook had gezegd het is meer voor internet en films kijken etc. en als er maar usb enz in kan

27-08-2010, 23:55
Als het echt een netbook is wat je wilt...
Asus EeePC 1001PX

28-08-2010, 01:08

Citaat door lady_maroc90:
Hallo allemaal,
ik wil een mini-laptop halen, maar heb er niet veel verstand van. dus mijn vraag welke laptop is goed enz?


Heb wel eens op een mini-laptop gewerkt en moet eerlijk zeggen dat het niet echt fijn is. Je zou beter een kleine laptop van minder dan 15inch kunnen nemen. Zijn ook niet al te groot maar hebben wel t gemak en de mogelijkheden van een ´normale´ laptop.

28-08-2010, 01:08

Citaat door lady_maroc90:
Bedankt voor je reactie
maar ik hoef er geen dvd brander etc bij te hebben, want wat ik net ook had gezegd het is meer voor internet en films kijken etc. en als er maar usb enz in kan


bij de Dixons misschien dat ze er nog 1 hebben:

HP Compaq Netbook 10.1
1 GB
160 GB
Intel Atom processor
voor 200,- euro.

misschien dat je gelukt hebt!

28-08-2010, 15:18

Citaat door _________abdel:
Als het echt een netbook is wat je wilt...
Asus EeePC 1001PX


Citaat door cotedor:
bij de Dixons misschien dat ze er nog 1 hebben:

HP Compaq Netbook 10.1
1 GB
160 GB
Intel Atom processor
voor 200,- euro.

misschien dat je gelukt hebt!



Sorry voor de vele vragen
Maar welke van de 2 is beter

28-08-2010, 15:19

Citaat door ILI_Amazigh:
Heb wel eens op een mini-laptop gewerkt en moet eerlijk zeggen dat het niet echt fijn is. Je zou beter een kleine laptop van minder dan 15inch kunnen nemen. Zijn ook niet al te groot maar hebben wel t gemak en de mogelijkheden van een ´normale´ laptop.



Kan je misschien een voorbeeld noemen van zo'n laptop