Bekijk volle/desktop versie : Waarschuwing! Boycot dadels van Bas, Digros en Dirk!!



27-08-2010, 14:56
Een lid plaatste net een topic in een andere rubriek, met als titel jodenstreek van de maand!! De dadels die zij verkopen komen NIET uit Zuid Afrika zoals vermeld staat op de verpakking. Ze zijn afkomstig uit Israel!!

29-08-2010, 22:39


als je goed leest staat duidelijk tel-aviv op mijn zus had ook gekocht ik zei waarom ze zei nee komt uit zuid afrika maar als je leest staat op in het klein bijna niet te lezen joden streek weer

18-08-2011, 12:38
Ik kom net bij de digros vandaan, normaal verkopen ze dadels uit Israel Jordan river. Van die mooie grote dadels. Maar nu verkopen ze ineens een ander merk, genaamd Bomaja Tropical fruit. Ik heb gevraagd waar die dadels vandaan komen en ze zeiden uit Zuid Afrika maar ik vertrouw het voor geen meter dus heb ik de naam opgeschreven en ben ik gaan zoeken op het net maar kan nergens vinden op het net. Ik vermoed nu dat het gewoon die Jordan river dadels zijn maar dan met een andere naam zodat moslims ze gaan kopen. Ik heb ze niet gekocht!!

31-03-2013, 19:15
http://www.naturespride.eu/de/unsere-produkte/product-detail/medjool-datteln/

De dadels komen uit Marokko.