Bekijk volle/desktop versie : help, wie heeft er ook een nulurencontract en is zwanger?



27-08-2010, 14:34
Dag dames,

Wie heeft er ook een nulurencontract en is zwanger, Hoe word je salaris dan geregeld straks als ik met verlof ga?
Wie heeft er ervaring mee en weet hoe dat zit? Want ik zit echt niet op heel weinig geld te wachten, heb ik niks aan.

27-08-2010, 14:56


ik heb ook contract via uitzendbureau, en heb gewoon zwangerschapsuitkering aangevraagd bij het uwv, k zou pas in september te horen krijgen of ik er recht op heb, of niet?


misschien zijn er hier andere meiden die bij het uwv werken en ons kunnen helpen??

28-08-2010, 01:44
Ik hoop het ook ja. Dat er in ieder geval iemand is die best wel veel hierover weet.

xxx

28-08-2010, 11:27
salaam aleikoem
ik zelf werk als gastouder en dan is ook een 0 uren contract. vorig jaar had ik in september bij de uwv een aanvraag gedaan en 13 januari zou mijn verlof in gaan en ik hoorde pas begin januari dat ik die uiterking "zwanger en zelfstandig" gekregen had. maar wel zenuwslopend omdat ik maanden aan het wachten was. ik ikreeg maar 80 euro per maand, maarja