Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen schizofreen

Pagina's : 1 2 [3]

27-08-2010, 13:18

Citaat door chocometaardbei:
wat is er mis met mijn ava?
elah 7shouma ik heb niet express gedaan en ik lieg niet want het is Ramadan

Hahaha safi is goed, ik begon spontaan mijn beeldscherm te likken

27-08-2010, 13:32

Citaat door H-M:
Hahaha safi is goed, ik begon spontaan mijn beeldscherm te likken

ja zoiets wilde ik je ook vragen of misschien achter je pc zat te kwijlen?

nog 7 uur en een kwartier dan mag je gaan likken

27-08-2010, 13:38

Citaat door Goudtandje030:
Ik zag het een tijdje terug op de youtube dat veel marokkaanse jongeren aanleg voor schizofrenie hebben. Laatste tijd begin ik te merken dat veel marokkaanse jongens/mannen in een eigen wereldje leven, waarin ze liegen, bedriegen en niet alleen tegen vrouwen, maar tegen iedereen.

Ze doen zich voor als mensen die ze niet zijn, bijvoorbeeld grote criminelen. Ik merk het als ik op hyves rondkijk. Bijna elke marokkaan doet zich daar anders voor, de 1 als een grote crimineel, de ander als een zakenman terwijl diegene een mbo niveau1 opleiding automonteur doet.
De 1ste beste mooie auto die ze zien stappen ze in, maken een foto van zichzelf in de auto en vertellen iedereen dat de auto van hun is.

Ik ben bang dat diegene die heeft gezegt dat marokkanen "aanleg" voor schizofrenie hebben, ons volk beter kent dan wij zelf. Triest echt triest ik weet niet waar dit naar toe gaat met de jongeren (voornamelijk jongens/mannen)

En wanneer ze de 25 passeren en trouwen, merk je totaal niets van de Shizofrenie..
Dus over welke shizofrenie heb jij het dan....?

Wat jij opsomt is gwn een fase, zoals een tiener fase, adolescent fase, etc etc..
Het is gwn een hype, om ergens bij te horen..
Dat is het onderdeel van de Jongeren maatschappij, als je er niet bij hoort, dan blijf je altijd buiten boord dat lijd meestal tot een zelfmoordpoging of toch de dood..

Dus als de Marokkanen een AANLEG hebben voor shizofrenie, dan hebben alle jongeren in Nederland aanleg voor shizofrenie..
Zoals de gothic's, Rockers, Voetballers, Meidengroepjes, etc etc..

27-08-2010, 13:39

ja zoiets wilde ik je ook vragen of misschien achter je pc zat te kwijlen?

nog 7 uur en een kwartier dan mag je gaan likken

Hahaha dan bestel ik wel een Chocoladefontein.
Kom je dan even langs met wat aardbei?

27-08-2010, 13:41

Citaat door H-M:
Hahaha dan bestel ik wel een Chocoladefontein.
Kom je dan even langs met wat aardbei?

eerst de lid Voetbalster die heb ik als eerst aardbei beloofd

en als er wat over blijft dan breng ik het wel

27-08-2010, 13:44

eerst de lid Voetbalster die heb ik als eerst aardbei beloofd

en als er wat over blijft dan breng ik het wel

Alsof je zo weinig aardbei hebt?
Je mag haar ook gewoon uitnodigen hoor..
Ik zit hier toch alleen met mijn Pa aan tafel

27-08-2010, 13:45

Citaat door H-M:
Alsof je zo weinig aardbei hebt?
Je mag haar ook gewoon uitnodigen hoor..
Ik zit hier toch alleen met mijn Pa aan tafel

met je pa nog wel

27-08-2010, 13:49

met je pa nog wel

Ewa ja, of eigenlijk niet eens..
Eigenlijk zit ik alleen aan tafel, mijn 'pa' ligt ziek op bed.

27-08-2010, 13:59

Citaat door H-M:
Ewa ja, of eigenlijk niet eens..
Eigenlijk zit ik alleen aan tafel, mijn 'pa' ligt ziek op bed.

sorry dat ik daar geintje over maakte
oh dat is vreselijk!

Allah ie schjefi

27-08-2010, 14:01

sorry dat ik daar geintje over maakte
oh dat is vreselijk!

Allah ie schjefi

Amien.

27-08-2010, 15:31

Citaat door Ananiya.:
Jeh onzin! Dat is gewoon een kwestie van aandacht zoeken. Met je schizofreen.. mensen die hier echt aan leiden, hebben het zwaar te verduren. Dus niet zomaar vergelijkingen maken.

Ps.

( ik zou de definitie van schizofrenie maar eens even opzoeken en niet te veel geloven in wat anderen zeggen.)

Raar kind.

ik wou net zeggen, schizofrenie is iets anders dan iemand voor de gek houden, vaak puberaal gedrag

29-08-2010, 14:32

Ik zag het een tijdje terug op de youtube dat veel marokkaanse jongeren aanleg voor schizofrenie hebben. Laatste tijd begin ik te merken dat veel marokkaanse jongens/mannen in een eigen wereldje leven, waarin ze liegen, bedriegen en niet alleen tegen vrouwen, maar tegen iedereen.

Ze doen zich voor als mensen die ze niet zijn, bijvoorbeeld grote criminelen. Ik merk het als ik op hyves rondkijk. Bijna elke marokkaan doet zich daar anders voor, de 1 als een grote crimineel, de ander als een zakenman terwijl diegene een mbo niveau1 opleiding automonteur doet.
De 1ste beste mooie auto die ze zien stappen ze in, maken een foto van zichzelf in de auto en vertellen iedereen dat de auto van hun is.

Ik ben bang dat diegene die heeft gezegt dat marokkanen "aanleg" voor schizofrenie hebben, ons volk beter kent dan wij zelf. Triest echt triest ik weet niet waar dit naar toe gaat met de jongeren (voornamelijk jongens/mannen)

hey meid

ik werk als verpleegkundige in een psychiatrische instelling... inderdaad schizofrenie komt wel vaak voor maar zowel bij nlers als bij marokkanen.heeft vooral met aanleg en bepaalde triggers te maken zoals, drugs,....
wat ik heel goed opmerk is dat marokkanen (niet geleerden) vaak schizofrenie vergelijken met bezetenheid.. maar schizofrenie bestaat echt en heeft ook niets te maken met bezetenheid...
de meesten vinden psychiatrie ook taboe.. maar je valt echt achterover als je het aantal marokaanse patiënten in mijn instelling ziet...

grt verpleegster

29-08-2010, 15:54

Citaat door PiraatNo1:
Dat van afspreken enz zal wel misschien gewoon de onzekerheid zijn.
We moeten nu niet verschillende dingen door elkaar gaan lopen halen..

Schizofrenie is zeker in meerderheid bij de Marokkanen. Maar dit komt ook door de dubbele nationaliteit die wij hebben. En de opvoeding die wij krijgen van onze ouders (dit zeg ik met respect).

De psychiaterische stoornis kan zich inderdaad toenemen wanneer er drugs gebruikt word en zoals iedereen weet dat wanneer je drugs gebruikt het juist je emoties vergroot. Dit gaat dan gepaart met die paranoia acties van ons Marokkanen.
Ook dat geroddel en status eisen die aan ons gesteld worden.
Dat een moeder tegen haar zoon zegt jaaa je bent niks waard kijk Hicham zoon van Aicha heeft al een auto, huis, geld etc (BOEIT HAAR NIET DAT ET DRUGS GELD IS). Maar hoe trap jij je eigen zoon nou de grond in???
Vind je het gek dat wij ons dan zo gaan gedrage.....
Veel marokkanen hebben nog steeeeeeeeeeeeeds niet door dat wij elkaar gewoon kapot maken.

hierin heb je helemaal gelijk.
mensen gaan zich inderdaad anders gedragen en dit komt mede door ouders en status.

29-08-2010, 17:55

Ik kwam daar ook pas echt achter bij de les van psychologie op school, het bleek dat meer dan de helft van de marokkaanse jongens er iets mankeert aan hun. Ze zijn achterdochtig en hebben meerdere gezichten tegenover anderen. Ze wantrouwen mensen om niks, dat zie ik heel erg om me heen, de ene keer zijn ze normaal, paar minuten later lopen ze te schreeuwen en te schelden en als ze een vriendin hebben, moeten ze wel 100x controleren of ze echt geen contact met een ander heeft, alsof er iets in hun hoofd knapt en zegt "Ze praat vast met een ander" uit het niets roepen ze het eruit en eisen ze bewijzen, ik snap soms niet hoe ze zo met zichzelf kunnen leven, je maakt jezelf letterlijk ziek als je zo bent, ik zie het veel om me heen gebeuren tegenwoordig, en zoals je zei, ze doen zich soms voor als criminelen en vinden het stoer om bijvoorbeeld in een gevangenis te belanden, ik zou me kapot schamen als ik stoer zou moeten doen om mijn zondes, echt apart, Moge Allah hun leiden, amien.

Pagina's : 1 2 [3]