Bekijk volle/desktop versie : Alle Organisatie's....even Klikken Aub!



26-08-2010, 23:37
BESTE DJ'S, ZIANA'S, CATERAARS, BANDS, FOTOGRAVEN, DECORATEURS, DAKKA MARAKKACHIA'S.....

WAAROM KUNNEN WE NIET ALLEMAAL OP ÉÉN LIJN ZITTEN MET DE PRIJZEN, LATEN WE NIET ALS CONCURRENTEN MET ELKAAR OMGAAN, MAAR ALS COLLEGA'S. LATEN WE HET RODDELEN ACHTERWEGE HOUDEN EN MET ELKAAR OMGAAN ALS COLLEGA'S.

LATEN WE DE ZELFDE PRIJZEN HANTEREN, OP DIE MANIER HOUDEN WE DE WAARDE VAN ONS BEROEP HOOG EN HOEFT DE KLANT NIET STEEDS PRIJZEN TE VERGELIJKEN.

KIJK NAAR ZIANA KAMALIA, CATERING ARABIAA, ORKEST JAWAD CHAABIA, DJ SAIF, DAKKA MANAR, DIT ZIJN ORGANISATIE'S DIE DE WAARDE VAN HUN PROFESSIONALITEIT KENNEN EN HUN PRIJZEN DAAR AAN KOPPELEN.

LATEN WE NET ZOALS HUN DOEN EN NIET ONDER DE WAARDE VAN ONS BEROEP GAAN ZITTEN!

IK HOOP OP REACTIE'S VAN ORGANISATIE'S ZELF!

EN WIE WEET KUNNEN WE DE HANDEN IN ELKAAR SLAAN EN OP ÉÉN LIJN ZITTEN.

MVG
PROFES

26-08-2010, 23:41


Dit is werkelijk niet mogelijk, omdat de ene betere kwaliteit levert dan de ander en de ander meer te bieden heeft dan de ene.. Dus dit zal sowiezo niet gaan.

26-08-2010, 23:48
De Organisatie's Die Goeie Kwaliteit Leveren, Moeten Blijven Bestaan En De Organisatie's Die Geen Kwaliteit Leveren Zullen Vanzelf Gaan Afvallen.

26-08-2010, 23:52

Citaat door profes:
De Organisatie's Die Goeie Kwaliteit Leveren, Moeten Blijven Bestaan En De Organisatie's Die Geen Kwaliteit Leveren Zullen Vanzelf Gaan Afvallen.



Ben ik het niet mee eens.
Er zijn mensen die niet zoveel geld hebben voor al dat goede kwaliteit, die zullen voor het lagere kwaliteit moeten kiezen i.v.m. het budget.

27-08-2010, 00:12



Citaat door Tassadoent:
Ben ik het niet mee eens.
Er zijn mensen die niet zoveel geld hebben voor al dat goede kwaliteit, die zullen voor het lagere kwaliteit moeten kiezen i.v.m. het budget.


DE MENSEN MOETEN HET VERSCHIL WETEN TUSSEN EEN GOEDKOPE ZIANA EN EEN DURE ZIANA. BIJ EEN DURE ZIANA KRIJG DE DE JUISTE KWALITEIT, BIJ EEN GOEDKOPE ZIANA, KRIJG JE SIERADEN WAAR DE SIERADEN SPONTAAN UITELKAAR VALLEN ETC. ETC.

27-08-2010, 00:14

Citaat door profes:
DE MENSEN MOETEN HET VERSCHIL WETEN TUSSEN EEN GOEDKOPE ZIANA EN EEN DURE ZIANA. BIJ EEN DURE ZIANA KRIJG DE DE JUISTE KWALITEIT, BIJ EEN GOEDKOPE ZIANA, KRIJG JE SIERADEN WAAR DE SIERADEN SPONTAAN UITELKAAR VALLEN ETC. ETC.



Ben je mij nou gewoon aan 't uitleggen wat kwaliteit is en wat niet?

29-08-2010, 04:18

Citaat door profes:
BESTE DJ'S, ZIANA'S, CATERAARS, BANDS, FOTOGRAVEN, DECORATEURS, DAKKA MARAKKACHIA'S.....

WAAROM KUNNEN WE NIET ALLEMAAL OP ÉÉN LIJN ZITTEN MET DE PRIJZEN, LATEN WE NIET ALS CONCURRENTEN MET ELKAAR OMGAAN, MAAR ALS COLLEGA'S. LATEN WE HET RODDELEN ACHTERWEGE HOUDEN EN MET ELKAAR OMGAAN ALS COLLEGA'S.

LATEN WE DE ZELFDE PRIJZEN HANTEREN, OP DIE MANIER HOUDEN WE DE WAARDE VAN ONS BEROEP HOOG EN HOEFT DE KLANT NIET STEEDS PRIJZEN TE VERGELIJKEN.

KIJK NAAR ZIANA KAMALIA, CATERING ARABIAA, ORKEST JAWAD CHAABIA, DJ SAIF, DAKKA MANAR, DIT ZIJN ORGANISATIE'S DIE DE WAARDE VAN HUN PROFESSIONALITEIT KENNEN EN HUN PRIJZEN DAAR AAN KOPPELEN.

LATEN WE NET ZOALS HUN DOEN EN NIET ONDER DE WAARDE VAN ONS BEROEP GAAN ZITTEN!

IK HOOP OP REACTIE'S VAN ORGANISATIE'S ZELF!

EN WIE WEET KUNNEN WE DE HANDEN IN ELKAAR SLAAN EN OP ÉÉN LIJN ZITTEN.

MVG
PROFES



29-08-2010, 04:53
Klanten werven..

29-08-2010, 05:02

Citaat door profes:
DE MENSEN MOETEN HET VERSCHIL WETEN TUSSEN EEN GOEDKOPE ZIANA EN EEN DURE ZIANA. BIJ EEN DURE ZIANA KRIJG DE DE JUISTE KWALITEIT, BIJ EEN GOEDKOPE ZIANA, KRIJG JE SIERADEN WAAR DE SIERADEN SPONTAAN UITELKAAR VALLEN ETC. ETC.



Marokkanen kunnen ook goed overdrijven.

29-08-2010, 10:29

Citaat door M0EBISCH:
Marokkanen kunnen ook goed overdrijven.


Hij overdrijft niet, ik heb het letterlijk met mijn eigen ogen gezien bij een ziana. Ghair.

Maar goed, het is maar net wat je prioriteit is, de 1 wil wel goed uitgeven ( heeft het geld) , en de andere wil het gewoon simpel houden ( heeft ook het geld(of niet), maar wil het er niet aan uitgeven.
Ieder zijn keus. xx

29-08-2010, 10:43
Dit is niet een realistisch, niet iedereen bied dezelfde kwaliteiten en een ieder heeft andere producten je kunt appels niet met peren vergelijken.

Door de grote keuze en prijzen is het mogelijk voor de klant om zelf te kiezen wat zij kan betalen en wordt zo nergens toe gedwongen.

Wat het collega's betreft ben ik helemaal met jou eens, maar denk niet dat dit zal veranderen.

Ik zeg altijd koel wa7ed razq djelloe, is jou is niet voorbestemd dan zul je het nooit krijgen dus waarom die jaloezie, haat en wrok jegens elkaar?

Nergens voor nodig.



Groeten,


Saraha Creations