Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft ooit bij hun een jurk laten maken.......



26-08-2010, 22:18

Citaat door al3ayla_ed_mama:
bij kaftanfes?

Ze zitten in Amsterdam-West, sierplein.

Willen jullie je ervaring met mij delen, of een foto laten zien van je jurk.
.

26-08-2010, 22:36


Ik ga na de ramadan inshallah een jurk bij hen laten naaien. Mijn vriendin heeft daar prachtige jurken laten naaien. Ze letten echt op de kleinste details.

Alleen jammer dat ze best prijzig zijn. Maar het is je geld zeker waard

26-08-2010, 22:42
Ik heb ook een sari stof, de stof heeft mij een rib uit mijn lijf gekost vandaar dat ik ook iemand wil die goed kan naaien. Ik heb mijn stof meegenomen naar marokko, maar toch maar weer mee terug gebracht, omdat ik het niet aandurfde haha.

Maar kaftanfes is zeker de moeite waard

26-08-2010, 22:47

Citaat door al3ayla_ed_mama:
Weet je wat het is, ik heb een dure sarie stof en wil die dit x echt apart laten maken.

Ik heb mijn andere sarie in april laten maken voor 240 euro met de hand, en heb bij kaftanfes nagevraagd wat de prijs zal zijn.

Bij hun maken ze hem dan voor 250 die 10euro is niks, vandaar dat ik bij hun mijn sarie wil maken.

Hun jurken zien er idd echt prachtig uit.

Watvoor stof heb jij?



Ik neem aan dat dat exc stof is.

26-08-2010, 22:57



Citaat door al3ayla_ed_mama:
Oh wat toevallig, ik maak hem ook na de Ramadan InshALLAH.

Heb je een foto van je stof?

Zullen we even pmen.

Gaan we hand in hand naar die winkel, maar jij gaat eerst he ik w8 het dan wel ff af.


haha, is goed! Ik ga meteen na de ramadan mijn jurk laten naaien. Dus als je op mijn eindresultaat wilt wachten prima. Dan mag je eerst keuren.

Ik heb helaas geen foto van mijn sari. Maar zal die jurk inshallah dragen op mijn henna dag. dus hoop echt dat het een mooie jurk word

26-08-2010, 23:00
Voor hoeveel hebben jullie de sari-stof gekocht en waar?

26-08-2010, 23:12

Citaat door al3ayla_ed_mama:
Ik heb deze fuchiaroze gekregen voor mijn verjaardag van meneer.

En heb voor de zomer mijn eigen gekocht in Amsterdam-Oost voor 330 euro en laten naaien voor 240euro.

Hij is wel goed gelukt gelukkig.


Mag ik foto zien als je die hebt?

26-08-2010, 23:15

Citaat door al3ayla_ed_mama:
Ik pm je wel even al3ayla.


Shoukran hbiba!