Bekijk volle/desktop versie : En weer winnen de Belgen



Pagina's : [1] 2 3 4

26-08-2010, 21:59
Toeval? yeah right

Feyenoord is niet uitgeschakeld door Anderlecht,brugge,standard of Genk maar door.........AA Gent.
Een ploeg met 0,0 europese ervaring.
Het is een ploeg met een bescheiden budget die telkens weer nieuwe talenten ontdekt en met winst doorverkoopt.
Viscaal,boussoufa,mido,Bryan Ruiz,rosales

Vorige week zei ene Mister Riffi hier dat het verlies van AA Gent in de Kuip veel zei over de Belgische competitie
Waar is hij nu?

Oh wat vind ik het jammer dat we tegen Partizan moesten spelen ipv Ajax

26-08-2010, 22:00


whahahaha maar belgie blijft nog steeds verrot met voetbal

26-08-2010, 22:08

Citaat door Marocpower:
whahahaha maar belgie blijft nog steeds verrot met voetbal



maar tegen de Hollanders verliezen we niet.
wat zegt dit over de Nederlanders?

26-08-2010, 22:12
Ufffff ik laat je weer niet slapen he
Feyenoord?? excelsior won ook van ze

mohim belgisch voetbal stelt niks voor, de gaarste clubs uit de stomste landen zaten vandaag in pot 4 CL, waar waren de belgische? WTF is partizan

en in de uefa cup, ook maar 2 clubs ofzo, kijk wat utrecht doet met celtic

26-08-2010, 22:12


nederland is ook niet goed maar nederlandse comptitie is veel beter dan die van belgie

26-08-2010, 22:19

Citaat door brownie74:
maar tegen de Hollanders verliezen we niet.
wat zegt dit over de Nederlanders?



Dat er twee Nederlandse clubs in de CL zitten , en NUL Belgische Clubs

Dat de beste speler in in België een ''Nederlandse'' Marokkaan is

Dat de beste Belgische club een schandalige veld heeft , die je niet eens vind bij de slechtste Nederlandse club

Dat Belgische voetbal totaal niets voorstelt in de voetbalwereld

Dat Garcela voor Marokko kiest om ''Sportieve redenen''

Dat België mag dromen van een Europese titel

Dat de mooiste stadion in België , net zo mooi is als de lelijkste stadion in Nederland

Dat de beste Belgische voetballer ( Axel Witsel :hihi slechter is dan Afellay , die bij Oranje op de bank zit


A.U.B. vergelijk Nederlands voetbal nooit met het Belgische , jullie stellen helemaal niets voor , leuk dat AA gent wint van Feyenoord , Feyenoord dat gemiddeld 22 jaar is . FC Utrecht zit Celtic te slachten , wil je zeggen dat FC Utrecht nu kampioen zou worden in de Schotse competitie

26-08-2010, 22:25
Jij overdrijft echt nu! even serieus! Je kan het beter zo bekijken Gent de nummer 2 van afgelopen seizoen en Feyenoord met 7 A1 spelers. Die hebben natuurlijk allemaal Europese ervaring.

26-08-2010, 22:25

Citaat door Mister_Riffi_:
Ufffff ik laat je weer niet slapen he
Feyenoord?? excelsior won ook van ze

mohim belgisch voetbal stelt niks voor, de gaarste clubs uit de stomste landen zaten vandaag in pot 4 CL, waar waren de belgische? WTF is partizan

en in de uefa cup, ook maar 2 clubs ofzo, kijk wat utrecht doet met celtic



grappig hoe je nu deze uitslag probeert te minimaliseren
vorige week was je nog trots dat die rotterdammers de belgen hadden verslagen

Anderlecht verliest onverdiend tegen Partizan.....ajax kreeg een paar jaar geleden slaag van Praag en Kopenhagen
jullie hebben 2 ploegen in de cl,mooi maar dat komt omdat jullie nog een goede coefficient hebben en een rechtstreeks geplaatste ploeg hebben.
twente is geen CL waardige ploeg dus we gaan nog lachen

over ajax kan ik kort zijn; als ze evenveel kansen weggeven achteraan tegen real en milan zullen ze telramen moeten bestellen.

26-08-2010, 22:27

Citaat door Tangerino:
Jij overdrijft echt nu! even serieus! Je kan het beter zo bekijken Gent de nummer 2 van afgelopen seizoen en Feyenoord met 7 A1 spelers. Die hebben natuurlijk allemaal Europese ervaring.


ja toch , Feyenoord is niet de feyenoord van 2002

Mulder 18 jaar
De Vrij 18 jaar
Indi 18 jaar
Leerdam 18 jaar
Fer 20 jaar
Wijnaldum 19 jaar
Castaignos 17 jaar

26-08-2010, 22:31

Citaat door Tangerino:
Jij overdrijft echt nu! even serieus! Je kan het beter zo bekijken Gent de nummer 2 van afgelopen seizoen en Feyenoord met 7 A1 spelers. Die hebben natuurlijk allemaal Europese ervaring.



De echte nummer 2 van vorig jaar was Brugge
doordat de punten in de playoffs werden gehalveerd is gent op een diefje tweede geworden.
aa gent is geen vaste waarde en zal net als twente geen 2 x achter elkaar hetzelfde kunstje flikken.
dit seizoen zijn ze bovendien rosales (twente) en lepoint kwijt (blessure


AA Gent is een kleine ploeg met een veel kleinere budget dan feyenoord
feyenoord is een topclub

26-08-2010, 22:35

Citaat door brownie74:
De echte nummer 2 van vorig jaar was Brugge
doordat de punten in de playoffs werden gehalveerd is gent op een diefje tweede geworden.
aa gent is geen vaste waarde en zal net als twente geen 2 x achter elkaar hetzelfde kunstje flikken.
dit seizoen zijn ze bovendien rosales (twente) en lepoint kwijt (blessure


AA Gent is een kleine ploeg met een veel kleinere budget dan feyenoord
feyenoord is een topclub



haha grappenmaker alsof de punten van Gent niet gehalveerd worden! Budget van Feyenoord is 0.0.

Daarom staan er 7 A1 spelers opgesteld. je bent niet helemaal wijs en je komt alleen reageren als ze winnen. Maar eergister heb ik je niet gezien en vorige week ook niet.

26-08-2010, 22:39

Citaat door Amsterdam21:
Dat er twee Nederlandse clubs in de CL zitten , en NUL Belgische Clubs

Dat de beste speler in in België een ''Nederlandse'' Marokkaan is

Dat de beste Belgische club een schandalige veld heeft , die je niet eens vind bij de slechtste Nederlandse club

Dat Belgische voetbal totaal niets voorstelt in de voetbalwereld

Dat Garcela voor Marokko kiest om ''Sportieve redenen''

Dat België mag dromen van een Europese titel

Dat de mooiste stadion in België , net zo mooi is als de lelijkste stadion in Nederland

Dat de beste Belgische voetballer ( Axel Witsel :hihi slechter is dan Afellay , die bij Oranje op de bank zit


A.U.B. vergelijk Nederlands voetbal nooit met het Belgische , jullie stellen helemaal niets voor , leuk dat AA gent wint van Feyenoord , Feyenoord dat gemiddeld 22 jaar is . FC Utrecht zit Celtic te slachten , wil je zeggen dat FC Utrecht nu kampioen zou worden in de Schotse competitie



je kan al die dingen opnoemen maar feit is:

Dat in de 3 laatste Belgie- Holland duels het 3 - 0 staat

Ajax dan wel in de CL zit maar meer buitenlandse spelers heeft waaronder 2 Belgen: Vertonghen en Alderweireld. dan Nederlanders
Twente dit seizoen ook redelijk belgisch getint is; linksachter buysse,nacer chadli,rosales en de trainer preud'homme

Utrecht (vanavond 2 belgen in de basis, mertens en wuytens)

tel daarbij dat de draaischijf en sterspeler ene dries mertens een belg is

ik kijk nu al naar de loting uit voor de EL

PS: de beste belgische voetballer in de belgische competitie is defour (genoemd bij Man U)
Axel witsel is zelf niet in de top 3

26-08-2010, 22:47



Citaat door Tangerino:
haha grappenmaker alsof de punten van Gent niet gehalveerd worden! Budget van Feyenoord is 0.0.

Daarom staan er 7 A1 spelers opgesteld. je bent niet helemaal wijs en je komt alleen reageren als ze winnen. Maar eergister heb ik je niet gezien en vorige week ook niet.


Wiskunde is blijkbaar niet jouw sterkste punt:
Brugge stond geloof ik 7 of 10 punten voor gent, dat werden na de halvering 3 (ronden af naar beneden) of 5
you do the math

Ik reageer nooit met beledigingen beste jongen
wat voor nut heeft het om op topics te gaan reageren waar er gescholden wordt?
ik reageer ALTIJD op Holland-Belgie topics

Feyenoord is een grote hollandse club dus vertel geen aub geen onzin
deze ochtend zij de manager van Gent dat feyenoord een groter budget had,volgens mij is hij beter geplaatst dan jou

altijd hoor ik dat de Nederlandse ploegen de belgen gaan opeten maar als ik naar jullie compo kijk, zie ik veel belgen en jullie verliezen altijd tegen belgische ploegen.
sterker,de beste spelers bij jullie zijn buitenlanders

26-08-2010, 22:50
Feyenoord Europese ervaring? misschien 10 jaar geleden ofzo hahahah de spelers van nu komen rechtstreeks uit de jeugd

jeh belgen hahahaha

speel tegen Ajax of PSV, dan wil k wel ff zien wat jullie doen

26-08-2010, 22:54

Citaat door Cllash:
Feyenoord Europese ervaring? misschien 10 jaar geleden ofzo hahahah de spelers van nu komen rechtstreeks uit de jeugd

jeh belgen hahahaha

speel tegen Ajax of PSV, dan wil k wel ff zien wat jullie doen



Anderlecht speelde vorig jaar met de jeugd tegen Ajax (en ook dit jaar tegen partizan)
Lukaku was toen zelfs 16
kouyaté,saré maakten toen ook hun europese debuut

woensdag tegen partizan was geen enkele speler van Anderlecht boven de 30
die gebrek aan ervaring betaal je cash

Pagina's : [1] 2 3 4