Bekijk volle/desktop versie : Ik werd net zomaar uit het niks aangehouden man



Pagina's : [1] 2 3

26-08-2010, 18:48
Loop ik met een vriend van me naar de tramhalte, word ik gepakt

Meneer U bent aangehouden?
ik: wtf? waar gaat dit over?

joden: Ja we praten op het politiebureau, ik ging zo kei hard lachen van wtf? loop ik onschuldig naar de tramhalte word ik aan mn arm gegrepen om feit dat ik een meisje heb mishandeld haha

Moehim toen lieten ze me en die vriend van me gaan omdat dat meisje ook kwam, en ze zei NEE ze zijn t niet, wollah ze hebben me voorschut gezet midden in de centrum

wie is dit ook ooit overgekomen?

26-08-2010, 18:51



Citaat door Delicious_Lady:

die rot handboeien zijn te klein voor mijn handen wollah, deden zo'n pijn

Tering hé,

26-08-2010, 18:52

Citaat door HakimCasawi:
hla broodje aap verhaal de honger doet gekke dingen met je asahbi

Oksiemoe billah, ik zweer vastend op de koran! zomaaar uit het niks ie wollah

26-08-2010, 18:57


ik zou die agenten aanklagen

26-08-2010, 18:58


hahaha marokkaanse jongens lijken ook zo er op elkaar

26-08-2010, 19:01

Citaat door HakimCasawi:
hla broodje aap verhaal de honger doet gekke dingen met je asahbi


Ahahahahaahahahaha!!!!!


Hij kan t anders wel heel goed vertellen/typen..


Neejoh wetenschapper, kan best zo zijn,
Ik werd ooit een keer aangehouden omdat ik blikje Cola in struiken had gegooit.
Midden in wa7ed wijkje 3amra mgharba, werd IK dus aangehouden.

Ik was 14, dus geen Id & géén boete maar een waarschuwing, vergeet die dag nooit, Was net zo rood als een tomaat, 3ad roder volgens mij

26-08-2010, 19:01

Citaat door MocroGirl00:


ik zou die agenten aanklagen

Ik zat dus bij hun in de auto op weg naar t bureau hoor ik doe vrouw die hun helpt met intercom, ik hoorde haar die dader beschrijven, ze zei krullen, ik heb stekels ewa fhem

26-08-2010, 19:03

Citaat door sweet_diamant:
hahaha marokkaanse jongens lijken ook zo er op elkaar

die jongens hebben een turkse meisje bewustloos geslagen! volgens me waren het geen marokkaanse jongens

26-08-2010, 19:04

Citaat door --MEVROUWTJE:

wollah stond zo voorschut tegen de mensen die me zagen! ze zouden zeker al een beeld hebben gekregen! crimineel

26-08-2010, 19:04

Citaat door wetenschapperr_:
Ik zat dus bij hun in de auto op weg naar t bureau hoor ik doe vrouw die hun helpt met intercom, ik hoorde haar die dader beschrijven, ze zei krullen, ik heb stekels ewa fhem






3la fdiha wat een dombo s

26-08-2010, 19:07

Citaat door Hamdoulilaah_:

Ahahahahaahahahaha!!!!!


Hij kan t anders wel heel goed vertellen/typen..


Neejoh wetenschapper, kan best zo zijn,
Ik werd ooit een keer aangehouden omdat ik blikje Cola in struiken had gegooit.
Midden in wa7ed wijkje 3amra mgharba, werd IK dus aangehouden.

Ik was 14, dus geen Id & géén boete maar een waarschuwing, vergeet die dag nooit, Was net zo rood als een tomaat, 3ad roder volgens mij

is echt zo wollah! maar ik heb ze echt een lesje voorgelezen op het bureau! ik doe voldoe niet eens aan de beschrijving van de dader! k heb gene eens krullen en mn vriend ook niet! jullie hebben me voorschut gezet, blijven rennen achter de dader zonder resultaat, jullie kwamen ons tegen en zomaar meegenomen om ons een slecht beeld te geven voor marokkanen! ze waren zo spraakloos wollah, en toen zeiden ze JA sorry is politie werk! ons excuses! ik zei jaja ik heb jullie door joden

26-08-2010, 19:08

Citaat door MocroGirl00:



3la fdiha wat een dombo s

ze wisten wel dat ik niks heb gedaan, want was hele tijd aan het lachen wollah

26-08-2010, 19:14



Citaat door wetenschapperr_:
is echt zo wollah! maar ik heb ze echt een lesje voorgelezen op het bureau! ik doe voldoe niet eens aan de beschrijving van de dader! k heb gene eens krullen en mn vriend ook niet! jullie hebben me voorschut gezet, blijven rennen achter de dader zonder resultaat, jullie kwamen ons tegen en zomaar meegenomen om ons een slecht beeld te geven voor marokkanen! ze waren zo spraakloos wollah, en toen zeiden ze JA sorry is politie werk! ons excuses! ik zei jaja ik heb jullie door joden


Ik geloof je joh gek, t is maar goed ook dat je in 't begin moest lachen, en er heel rustig over deed.
Tegenwoordig zien ze elke allochtoon als een dader, you're not the only one broer.
Goed van je dat je grote mond tegen ze durfde te doen, iets wat ik écht nooit zal kunnen.

26-08-2010, 19:22

Citaat door Hamdoulilaah_:
Ik geloof je joh gek, t is maar goed ook dat je in 't begin moest lachen, en er heel rustig over deed.
Tegenwoordig zien ze elke allochtoon als een dader, you're not the only one broer.
Goed van je dat je grote mond tegen ze durfde te doen, iets wat ik écht nooit zal kunnen.

haha wollah heb ze op hun plek gezet? wat gaan ze doen? is toch mijn mening, vrijdheids mening uiting

26-08-2010, 19:24
het zijn foking kankerleijers die politie
ook als er een ruzie is tussen kaasjes en wij
wij worden direct aangehouden en dan pas gaan ze vragen stellen

Foking politie
Is goed dat ze er zijn maar het zijn allemaal stelletje racisten

Pagina's : [1] 2 3