Bekijk volle/desktop versie : shab belgië ik heb jullie hulp nodig !!!



26-08-2010, 10:32
Salam Broeders en Zusters

Ik wil over een ander half jaar inchalah in vlaanderen gaan wonen. ik ben nu wonend in Nederland. Om me dus een beetje voor te bereiden wil ik al vast gaan kijken naar huurwoningen. En werk etc. het liefst wil ik en mijn aanstaande man in Brussel of een andere vlaamse stad gaan wonen waar ze het meest vlaams spreken en frans.( waar veel marokkanen wonen makkelijker om werk te vinden)

Woon je in Vlaanderen en ken je iemand die huizen /appartementjes verhuurt voor een mooie prijs dan ben ik naar jou opzoek!!

Wie kan mij hulp bieden en/of advies geven?

zazak alaho khayr

Ma3a salama

26-08-2010, 11:20


ik zou je eerlijk vertellen, huren in de steden antwerpen en brussel is heel duur, de dorpjes vilvoorde enzo zijn ook aan de dure kant, voor een appartement met 3 slaapkamers heb je nu minimaal 700 euro nodig, en die worden zo snel ingenomen, de huisbaas gaat nog de mensen kiezen en er zitten altijd een rijke groep vlamingen zonder kinderen die als eerste worden uitgekozen, als je echt geluk hebt vind je in brussel zelf een appartement voor 650!! MET VEEL GELUK,

wijken waar veel marokkanen wonen zijn schaarbeek, molenbeek, anderlecht>> de laatste 2 zijn echt getto!! liever niet tenzijn het de mooie wijken zijn.

antwerpen heb je borgerhout die populair is bij marokkanen, maar de prijzen daar ken ik niet.

vraag me maar als je iets will wetten