Bekijk volle/desktop versie : Taliban wil hulpverleners Pakistan aanvallen



Pagina's : [1] 2 3

26-08-2010, 07:08
Taliban wil hulpverleners Pakistan aanvallen
Uitgegeven: 25 augustus 2010 23:11
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2010 23:31
WASHINGTON - De radicaalislamitische Talibanbeweging bereidt aanslagen voor op buitenlandse hulpverleners in het door een watersnood getroffen Pakistan. Dat meldde een Amerikaanse regeringsfunctionaris woensdag.

''Volgens informatie die de regering van de Verenigde Staten heeft ontvangen, is Tehrik-e Taliban bezig met het plannen van aanslagen op buitenlanders die meedoen aan de hulpoperatie in Pakistan'', zei de functionaris op anonieme basis.

De overstromingen in Pakistan hebben meer dan 17 miljoen mensen in meer of mindere mate getroffen. Zeker acht miljoen mensen zijn afhankelijk van humanitaire hulp om te overleven.


Extremisten
Tot nog toe zijn er geen berichten geweest van hulpverleners die werden aangevallen door extremisten.
De Taliban strijdt al lange tijd tegen de autoriteiten in Pakistan en Afghanistan. De beweging pleegt in Afghanistan vrijwel dagelijks aanslagen op militairen van de internationale troepenmacht en is fel gekant tegen de invloed van de Amerikaanse regering in Kabul en Islamabad.


http://www.nu.nl/buitenland/2319696/taliban-wil-hulpverleners-pakistan-aanvallen.html

26-08-2010, 07:12


Ik had niet anders verwacht van die overgewaardeerde teringlijders van de taliban. Toen de watersnood ontstond in Pakistan hebben ze dit al voorbereid. Eerst wat hulp bieden, maar dan moesten de slachtoffers reciteren dat het Westen afgemaakt moest worden.

Dan de Westerse hulp weigeren zodat al labiele personen, zoals Bent, over de hele Islamitische wereld gaan zeggen dat het Westen geen hulp geeft.

En nu heerlijke aanslagen. Slachtoffers worden volgelingen als ze maar lang genoeg hulp ontberen,


Taliban Krijg De KOLERE!!!!!!!!!

26-08-2010, 07:34

Citaat door Simchaja:
Ik had niet anders verwacht van die overgewaardeerde teringlijders van de taliban. Toen de watersnood ontstond in Pakistan hebben ze dit al voorbereid. Eerst wat hulp bieden, maar dan moesten de slachtoffers reciteren dat het Westen afgemaakt moest worden.

Dan de Westerse hulp weigeren zodat al labiele personen, zoals Bent, over de hele Islamitische wereld gaan zeggen dat het Westen geen hulp geeft.

En nu heerlijke aanslagen. Slachtoffers worden volgelingen als ze maar lang genoeg hulp ontberen,


Taliban Krijg De KOLERE!!!!!!!!!


Mochten er daadwerkelijk hulpverleners worden aangevallen door dat Talibantuig, dan wordt hier uiteraard weer glashard beweerd dat het de zionisten zijn die er achter zitten. Want dat staat dan op zonnewind.be.

26-08-2010, 07:55
Dit is toch niet te filmen...in plaats van samenwerken om de slachtoffers te helpen gaan die baardjurken lopen dreigen

26-08-2010, 07:57



Citaat door Eekhoorn:
Mochten er daadwerkelijk hulpverleners worden aangevallen door dat Talibantuig, dan wordt hier uiteraard weer glashard beweerd dat het de zionisten zijn die er achter zitten. Want dat staat dan op zonnewind.be.

zionistische hulpverleners proberen de slachtoffers te bekeren met het christelijke geloof
die hele overstroming is in scène gezet, het is het grootste doopritueel ooit. het is tevens het allereerste doopschandaal en een vermelding in het guinness book of records waard

26-08-2010, 08:05
Cloudseeding anyone?

26-08-2010, 08:24

Citaat door pojodepojo:
Cloudseeding anyone?

Het is inderdaad nogal kloteweer ja , om te huilen.

26-08-2010, 08:29

Citaat door Eekhoorn:
Mochten er daadwerkelijk hulpverleners worden aangevallen door dat Talibantuig, dan wordt hier uiteraard weer glashard beweerd dat het de zionisten zijn die er achter zitten. Want dat staat dan op zonnewind.be.








Fantastische humor heb jij zeg. Superb

26-08-2010, 08:51

Citaat door Simchaja:
Ik had niet anders verwacht van die overgewaardeerde teringlijders van de taliban. Toen de watersnood ontstond in Pakistan hebben ze dit al voorbereid. Eerst wat hulp bieden, maar dan moesten de slachtoffers reciteren dat het Westen afgemaakt moest worden.

Dan de Westerse hulp weigeren zodat al labiele personen, zoals Bent, over de hele Islamitische wereld gaan zeggen dat het Westen geen hulp geeft.

En nu heerlijke aanslagen. Slachtoffers worden volgelingen als ze maar lang genoeg hulp ontberen,


Taliban Krijg De KOLERE!!!!!!!!!




en nu ? the Taliban has time on his side

26-08-2010, 08:52

Citaat door Huib:
Ongeveer elk land waar het merendeel moslim is is een puinhoop. Dit is geen toeval.



laten we ervan uitgaan dat je bewering klopt .....waarom zitten jullie er dan ?


laat ze met rust of in jouw woorden stikken

26-08-2010, 09:11

Citaat door Huib:
Ik denkt niet dat hij het grappig bedoelde.




Dat weet ik en dat maakt het niet minder grappig. Lees zijn posts eens vaker, misschien begrijp je wat ik bedoel.

26-08-2010, 09:15

Citaat door Huib:
Zoals ik al zeg laat ze het daar fijn uitzoeken en elkaar opblazen in naam van Allah. Alle westerlingen weg uit die achterlijke landen. En jij hier opgerot.
Wij hebben daar niets te zoeken en primaten als jij hebben hier niets te zoeken. Kom over 500 jaar maar eens terug. Misschien is er dan een beetje beschaving in de mooie moslimcultuur geslopen.
over 500 jaar is er geen westen meer

26-08-2010, 09:16



Citaat door Huib:
Ongeveer elk land waar het merendeel moslim is is een puinhoop. Dit is geen toeval.





Maleisie en Indonesie gaat t prima mee. Verder kun je ook wat verder terug in de geschiedenis duiken daar ging het met vele rijken ook goed. Niettemin 'begrijp' ik je punt alhoewel ik vind dat je de kolonialisatie even voor het gemak vergeet en de corruptie, armoede en politieke conflicten die dat teweeg hebben gebracht. Plus natuurlijk de sanctionering van het Westen van Arabische regimes wegens de afhankelijkheid van de olie. Ja ik ook snak naar een groene revolutie!

Misschien ken je me niet, maar er zijn weinigen die kritischer zijn naar Arabieren toe. Alleen ik maak wel een enorm verschil tussen Arabier zijn en moslim zijn.

26-08-2010, 09:26

Citaat door Huib:
Je bedoeld als je niet kijkt naar de grote problemen met moslims daar?




Je bent zo een knipper en plakker. Lees mn post dan maar nog een keer. Voor straf.

26-08-2010, 09:29

Citaat door Huib:
Knipper en plakker? Nee...
Ik heb simpelweg gelezen tot waar ik het waard vond om te lezen. Verder als die zin kwam ik dus niet.




Je wilt de andere kant niet horen. Steek die kop wat dieper in t zand, wil je.

Pagina's : [1] 2 3