Bekijk volle/desktop versie : Behoefte aan kinderen, maar nog geen ware tegen gekomen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

26-08-2010, 00:53
Ik wil kinderen, wie heeft dit nog meer?
3 stoere zoontjes en 1 schattig dochtertje Inscha 'Allah.
(Maakt mij trouwens niet uit hoor wat ik krijg, maar gewoon even zo voor de vormgeving).

26-08-2010, 00:55


Ik begrijp je, soms dan hé. Op een luie zaterdag ben ik wel blij dat ik niet een aantal keer ben gewekt door een huilende baby

26-08-2010, 00:55

Citaat door Pussycatdoll09:
Ik wil kinderen, wie heeft dit nog meer?
3 stoere zoontjes en 1 schattig dochtertje Inscha 'Allah.
(Maakt mij trouwens niet uit hoor wat ik krijg, maar gewoon even zo voor de vormgeving).


Totdat ze je elke nacht wakker houden met hun gehuil

26-08-2010, 01:00
Hahaha, grappig, twee reacties met daarin allebei de oh zo belangrijke/heilige slaap in genoemd.
Slapen is inderdaad wel heerlijk, maar ik denk dat als je zo'n lief bundeltje hoort huilen 's nachts, dat je dan meteen wakker bent en ook met liefde het gaat voeden of verschonen.
Het is maar voor een paar jaar, 's nachts opstaan bedoel ik dan en daar ga je je sowieso ook wel geestelijk op voorbereiden.

gekkies.

26-08-2010, 01:03



Citaat door Pussycatdoll09:
Hahaha, grappig, twee reacties met daarin allebei de oh zo belangrijke/heilige slaap in genoemd.
Slapen is inderdaad wel heerlijk, maar ik denk dat als je zo'n lief bundeltje hoort huilen 's nachts, dat je dan meteen wakker bent en ook met liefde het gaat voeden of verschonen.
Het is maar voor een paar jaar, 's nachts opstaan bedoel ik dan en daar ga je je sowieso ook wel geestelijk op voorbereiden.

gekkies.


tja denk wel dat je iets van bijna 2 jaar per kind hebt wat betreft dat slaapgebrek. Keer de 4 kinderen die je insha allah wilt

Nee grapje kinderne zijn wel cute, maar alleen als ze echt slapen!

26-08-2010, 01:04
Oef.

26-08-2010, 01:17

Citaat door Pussycatdoll09:
Ik wil kinderen, wie heeft dit nog meer?
3 stoere zoontjes en 1 schattig dochtertje Inscha 'Allah.
(Maakt mij trouwens niet uit hoor wat ik krijg, maar gewoon even zo voor de vormgeving).



Is niet veel gevraagd ..

Waar wacht je nog op?

Spend some time met ''LaatEmZo'' en je krijgt superbaby's met magische krachten

26-08-2010, 01:18

Citaat door ILI_Amazigh:
tja denk wel dat je iets van bijna 2 jaar per kind hebt wat betreft dat slaapgebrek. Keer de 4 kinderen die je insha allah wilt

Nee grapje kinderne zijn wel cute, maar alleen als ze echt slapen!



Gekkerd.
Waar hebben mannen behoefte aan?
Wat zou jij later allemaal met je kind doen?
Samen voetballen? Of andere dingen? Ben benieuwd..
En hoeveel kinderen wil je?
Heb je voorkeuren voor geslacht of als het maar gezond is, sommige mensen hebben voorkeuren

26-08-2010, 01:18

Citaat door Liefdevol.:
Oef.



Ja hè?

26-08-2010, 01:19

Citaat door LaatEmZo:
Is niet veel gevraagd ..

Waar wacht je nog op?

Spend some time met ''LaatEmZo'' en je krijgt superbaby's met magische krachten



Gekkerd..
Ik wacht op de ware.

26-08-2010, 01:20

Citaat door Pussycatdoll09:
Gekkerd.
Waar hebben mannen behoefte aan?
Wat zou jij later allemaal met je kind doen?
Samen voetballen? Of andere dingen? Ben benieuwd..
En hoeveel kinderen wil je?
Heb je voorkeuren voor geslacht of als het maar gezond is, sommige mensen hebben voorkeuren


Lijkt me wel leuk om een mini-me te hebben. Onder andere dat voetballen ahaha. Mij maakt het niet echt uit of het een jongen of meisje is, maar max 3. Anders wordt het te druk in huis

26-08-2010, 01:23

Citaat door Pussycatdoll09:
Hahaha, grappig, twee reacties met daarin allebei de oh zo belangrijke/heilige slaap in genoemd.
Slapen is inderdaad wel heerlijk, maar ik denk dat als je zo'n lief bundeltje hoort huilen 's nachts, dat je dan meteen wakker bent en ook met liefde het gaat voeden of verschonen.
Het is maar voor een paar jaar, 's nachts opstaan bedoel ik dan en daar ga je je sowieso ook wel geestelijk op voorbereiden.

gekkies.


Haha, zie het nu idd ook.

Wat je zegt, als je dat kleine hoopje in je armen hebt, zal de slaap je vast weinig doen. Kinderen blijven vroege vogels, denk maar aan je eigen jeugd: Op de zaterdag vroeg opstaan voor Telekids, Transformers, Afraid of the dark etc.

26-08-2010, 01:29



Citaat door ILI_Amazigh:
Lijkt me wel leuk om een mini-me te hebben. Onder andere dat voetballen ahaha. Mij maakt het niet echt uit of het een jongen of meisje is, maar max 3. Anders wordt het te druk in huis


Ik houd van vaders ziet er zo goed uit altijd, zo mannelijk.
Mannen met harten, maar wel de vaders die goed zijn voor hun kinderen, ik heb het niet over de mishandelaars en de verwaarlozers.


Citaat door PaRaSoNiCa:
Haha, zie het nu idd ook.

Wat je zegt, als je dat kleine hoopje in je armen hebt, zal de slaap je vast weinig doen. Kinderen blijven vroege vogels, denk maar aan je eigen jeugd: Op de zaterdag vroeg opstaan voor Telekids, Transformers, Afraid of the dark etc.


Ja, ik weet er alles van! Ik moest vroeger om 19.30 uur in bed liggen, dus werd ik iedere dag om 6 uur wakker en dan in pyjama bij mijn mama aankloppen, die maakte dan een ontbijtje voor mij en mijn zusje (zelfde leeftijd).
BoesBoes

26-08-2010, 01:32

Citaat door HakimCasawi:
ik wil wel baby's met je maken



Maken kan iedereen, kun je ze ook met me opvoeden?

26-08-2010, 01:46
Veel goeds.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6