Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hair Extensions



Pagina's : [1] 2

26-08-2010, 00:21
Wie heeft er ervaring mee en waar heb jij ze besteld?

En dan bedoel ik van die clip-in extensions of om je pony wat voller te maken... Wie o Wie??

26-08-2010, 00:26



Citaat door Love_Vision:
Wie heeft er ervaring mee en waar heb jij ze besteld?

En dan bedoel ik van die clip-in extensions of om je pony wat voller te maken... Wie o Wie??


Ik koop ze om t jaar bij http://www.glamouricious.com. Als je mooi haar wilt koop dan echt haar, gewoon een tip

26-08-2010, 01:46
ik heb er ook ervaring mee .. wat ik nu dus wil gaan doen me nephaar laten verfen alleen ben opzoek naar een kapper die dat goed kan doen en highlightes!

26-08-2010, 02:30
vraagje voor de dames die dat doen. hoe doen jullie dat? en hoe zit het? stel je hebt je haar in laagjes

26-08-2010, 02:36



Citaat door Exclusiive:
vraagje voor de dames die dat doen. hoe doen jullie dat? en hoe zit het? stel je hebt je haar in laagjes


Dan knip je je extensions ook in laagjes

26-08-2010, 02:38
ah ok, wou al zeggen lengteverschil. en zet je het bij je onderste laag?

26-08-2010, 02:49
Zijn er ook extensions met een soort van grove krul/slag erdoorheen? Dus een beetje als wat Yolanthe heeft of Kim Kardashian...

Of moet je die dan zelf elke keer krullen?
zijn ze niet al zo te koop?

En lijkt het niet nep?? Doe je ze elke dag in dan? en wie knipt het dan voor je?

26-08-2010, 03:25

Citaat door Amoenaa:
Zijn er ook extensions met een soort van grove krul/slag erdoorheen? Dus een beetje als wat Yolanthe heeft of Kim Kardashian...

Of moet je die dan zelf elke keer krullen?
zijn ze niet al zo te koop?

En lijkt het niet nep?? Doe je ze elke dag in dan? en wie knipt het dan voor je?


Het fijne van stijl haar is dat ik er alles mee kan doen, ik krul het vaak met krultang, lijkt totaal niet nep, elke dag in kan lekker mijn eigen haar dan ook wassen. Kapper die knipt 1 keer dat nephaar en voila

26-08-2010, 03:35

Citaat door xxsweetgirlxx:
Het fijne van stijl haar is dat ik er alles mee kan doen, ik krul het vaak met krultang, lijkt totaal niet nep, elke dag in kan lekker mijn eigen haar dan ook wassen. Kapper die knipt 1 keer dat nephaar en voila


En als je die krullen er weer uit wilt hebben?
En welke kleur heb je als ik vragen mag?

26-08-2010, 03:59

Citaat door xxsweetgirlxx:
Het fijne van stijl haar is dat ik er alles mee kan doen, ik krul het vaak met krultang, lijkt totaal niet nep, elke dag in kan lekker mijn eigen haar dan ook wassen. Kapper die knipt 1 keer dat nephaar en voila


kun je een foto plaatsen van jou haar? om te zien hoe het eruit ziet.

26-08-2010, 08:59
doe hairweaving http://www.changehaironline.nl

26-08-2010, 13:12

Citaat door Amoenaa:
En als je die krullen er weer uit wilt hebben?
En welke kleur heb je als ik vragen mag?


Dan stijl ik het weer net als je eigen haar

http://www.glamouricious.com/Winkelen/vmchk.html

Ik heb nummer 126 mix bruin licht blond

26-08-2010, 13:52


Mag je er ook producent in smeren?

26-08-2010, 13:58

Citaat door Mlle_Sariitha:
Mag je er ook producent in smeren?


In dat haar dat ik gebruik wel, kan alleen in echt haar.

26-08-2010, 14:00
Krijg je geen haaruitval?

Ik heb nu kale plekken waar ik die clippen bevestig..

Ben der gelijk meegestopt.

Pagina's : [1] 2