Bekijk volle/desktop versie : Een dag model zijn voor een ziana?



25-08-2010, 12:55
Salaam dames
Nieuwe collectie komt eraan en daarvoor ben ik opzoek naar meiden die een dag model willen zijn.

Je hebt geen ervaring nodig samen zorgen we voor de besten fotos.
Aantal fotos zullen online gebruikt worden. Opmaak zal zowel naturel zijn maar ook smoky en fel voor verschillende smaken te laten zien maar altijd aangepast aan wat bij je zou passen.

Fotoshoots zullen is september doorgaan op zaterdagen en zondags. Met prof fotograaf. Te antwerpen.
Zelf krijg je de prof fotos op dvd van jezelf.
Je kan mailen met foto en je maten naar ziana-elmira@hotmail.com

26-08-2010, 12:01


Liefst in de omgeving van Antwerpen

26-08-2010, 12:09
Wat is de vergoeding?

26-08-2010, 14:30
Ik zoek geen ervaren modellen die al weten wat ze moeten doen. Iedereen is welkom. ter vergoeding van fotos

26-08-2010, 14:35


Vergoeding foto's?
Je bent een hele dag bezig, wordt aangekleed uitgekleed er wordt aan je gefriemeld, je komt met je gezicht overal op internet en dan krijg je niet eens voor betaald? In plaats daarvan krijg je foto's die toch gratis door iedereen te bezichtigen zijn op het internet.

26-08-2010, 14:42
Salaam dame
Niemand is tot iets verplicht en het is niet dat ik het achteraf pas zeg alle modellen die ooit gehad heb weten dat op voorhand

Veel meiden die voor een keer ervaring of voor te werken aan hun portfolio dat hun anders 100de euros zou kosten voor een studio fotograaf en visagiste,.. dit zeker en vast zien zitten en zijn heel blij met gratis professionele foto's waar ze begeleidt worden door een ervaren fotograaf en de ziana om de modellen te doen lijken alsof ze prof zijn.
En niet alle fotos komen op het internet enkel een aantal.
Waslaam

26-08-2010, 14:46

Citaat door moiOO:
Salaam dame
Niemand is tot iets verplicht en het is niet dat ik het achteraf pas zeg alle modellen die ooit gehad heb weten dat op voorhand

Veel meiden die voor een keer ervaring of voor te werken aan hun portfolio dat hun anders 100de euros zou kosten voor een studio fotograaf en visagiste,.. dit zeker en vast zien zitten en zijn heel blij met gratis professionele foto's waar ze begeleidt worden door een ervaren fotograaf en de ziana om de modellen te doen lijken alsof ze prof zijn.
En niet alle fotos komen op het internet enkel een aantal.
Waslaam


Ja maar je zei zelf in je vorige reactie dat je GEEN ervaren modellen zoekt en dat zijn JUIST de modellen die zulke ervaringen willen opdoen en hun portfolio willen aanvullen. De rest gaat het echt niet gratis doen hoor.

Veel succes.

26-08-2010, 14:52

Citaat door redwania:
Ja maar je zei zelf in je vorige reactie dat je GEEN ervaren modellen zoekt en dat zijn JUIST de modellen die zulke ervaringen willen opdoen en hun portfolio willen aanvullen. De rest gaat het echt niet gratis doen hoor.

Veel succes.

Ik zoek indd meiden zonder ervaring komen zeker en vast in aanmerking
we zorgen ervoor dat ze eruit zien als een prof model.

En dat doen we dan door begeleiding en helpen met de juiste poses om zo over te komen als een prof model.
Alvast bedankt

26-08-2010, 14:54

Citaat door Esperanza.:
up

bedankt en wie weet tot snel

26-08-2010, 15:30

Citaat door moiOO:
bedankt en wie weet tot snel



incha allah

02-09-2010, 00:49
moet je perce slank zijn of ?