Bekijk volle/desktop versie : rijinstructeurs in Den Haag kom es mensen



25-08-2010, 01:39
Ik hoop dat ik op deze manier wel wat meer kans maak.

Wie van jullie kent een goede rijinstructeur en deel graag jullie ervaringen hiermee.
Ik heb geen flauw idee op welke rijschool ik me moet inschrijven.

25-08-2010, 01:41


ik heb me rijbewijs bij een marokkaan in den haag gehaald een hele goeie instructeur, bij hem heb je maar max 20 lessen nodig
saddik heet zn rijschool

25-08-2010, 01:49

Citaat door PeetVader:
ik heb me rijbewijs bij een marokkaan in den haag gehaald een hele goeie instructeur, bij hem heb je maar max 20 lessen nodig
saddik heet zn rijschool

Kan je me wat meer informatie geven, hoe kan ik contact met die rijschool krijgen?
Sorry heb echt veel ervaring hiermee?

25-08-2010, 01:52
Ik was beetje gaan zoeken op google.nl er staat dat het in zoetermeer is

25-08-2010, 01:54



Citaat door YYY.:
Ik was beetje gaan zoeken op google.nl er staat dat het in zoetermeer is



dat is zn woonadres ja
maar hij werkt in den haag, dus je kan hem gewoon opbellen en dan komt ie je bij de deur ophalen

25-08-2010, 02:03

Citaat door PeetVader:
dat is zn woonadres ja
maar hij werkt in den haag, dus je kan hem gewoon opbellen en dan komt ie je bij de deur ophalen

Oke dank je wel wat kan je me nog meer vertellen?

25-08-2010, 02:14

Citaat door YYY.:
Oke dank je wel wat kan je me nog meer vertellen?


ik reed bij hem toendertijd in een seat ibiza, dieseltje dus dat was handig, ik weet alleen niet of hij er nog steeds in rijdt.
het was ook best een strenge man, vooral bij marokkanen merkte ik dat hij je extra motiveerde.

hij deelt zn lessen per uur in, dus t ene uur focust ie alleen op t file-parkeren en t andere uur keren etc. etc.

25-08-2010, 02:18

Citaat door PeetVader:
ik reed bij hem toendertijd in een seat ibiza, dieseltje dus dat was handig, ik weet alleen niet of hij er nog steeds in rijdt.
het was ook best een strenge man, vooral bij marokkanen merkte ik dat hij je extra motiveerde.

hij deelt zn lessen per uur in, dus t ene uur focust ie alleen op t file-parkeren en t andere uur keren etc. etc.

Oke dank je wel voor je moeite, als ik hem bel denk je dat hij tijd heeft?
En daar bedoel ik mee dat hij niet te druk heeft.

ps: chek je hoekje!

25-08-2010, 03:15
Ik rijd momenteel bij een nederlandse vrouw, van de rijschool METRO.
Ik moet heel eerlijk zeggen, ze is echt een topwijf! Ze is niet alleen bezig met je leren rijden, maar ook borden, tekens, gevaren etc herkennen!

Ik heb bewust voor een Nederlandse gekozen, omdat ik toch vaak hoor dat de meeste Marokkaanse, Turkse en Surinaamse rij-instructeurs veel te veel praten over dingen die niet belangrijk zijn, en niets met rijden te maken hebben..

Je betaalt immers voor je les en niet voor de nutteloze geklets van rij-instructeurs.
Maar das mijn mening

25-08-2010, 18:42

Citaat door lievelingetje:
Ik rijd momenteel bij een nederlandse vrouw, van de rijschool METRO.
Ik moet heel eerlijk zeggen, ze is echt een topwijf! Ze is niet alleen bezig met je leren rijden, maar ook borden, tekens, gevaren etc herkennen!

Ik heb bewust voor een Nederlandse gekozen, omdat ik toch vaak hoor dat de meeste Marokkaanse, Turkse en Surinaamse rij-instructeurs veel te veel praten over dingen die niet belangrijk zijn, en niets met rijden te maken hebben..

Je betaalt immers voor je les en niet voor de nutteloze geklets van rij-instructeurs.
Maar das mijn mening

Dank je wel chek je hoekje.

heb jij nog advies voor mij?