Bekijk volle/desktop versie : Op de borsten van een vrouw met haar speeksel in jouw mond



Pagina's : [1] 2

24-08-2010, 23:09
Welke man zou niet zo willen sterven?



[Zo stierf onze profeet(god zij vrede met hem), op de boezem van Aisha.

If that aint love, I dont know what is....]

24-08-2010, 23:10


Are you kidding me?
Citaat:
met haar speeksel in jouw mond

24-08-2010, 23:11

Citaat door Qaleysa:
Are you kidding me?

true story

Citaat door Satisfashion:
:\


wat is deze?

24-08-2010, 23:11
Sick, hoe je zoiets naar voren brengt.

24-08-2010, 23:11


Titel klinkt echt ranzig.

Ik zie al voren hoe er in me bek wordt gespuwd om daarna op haar borsten te worden gesmeten.

24-08-2010, 23:12
De manier hoe je het interpreteert is verkeerd.
Plaats een daliel, zodat het duidelijker is.

24-08-2010, 23:12
Een echte man wil sterven op het gebedskleed.

24-08-2010, 23:16

Citaat door Ilham_DEG:
Sick, hoe je zoiets naar voren brengt.

Vind je? Ik vind het romantisch

Citaat door Ringtone:
Titel klinkt echt ranzig.

Ik zie al voren hoe er in me bek wordt gespuwd om daarna op haar borsten te worden gesmeten.

Jij bent me te letterlijk


Citaat door Angelwings.:
De manier hoe je het interpreteert is verkeerd.
Plaats een daliel, zodat het duidelijker is.


Het sterven van de Profeet Sallalahu 'alaihi wasalam

Toen de tekenen van het sterven zich aan begonnen te dienen, drukte Aisha de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam tegen haar borst aan. De broer van Aisha Abdurrahman had een "siwak" bij zich. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam keek ernaar waarbij Aisha begreep dat hij het wilde gebruiken. Ze vroeg hem dit en hij knikte bevestigend.
Aisha nam de "siwak" in haar mond, maakte het zacht en gaf het aan de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam . Hij had een kommetje water en maakte steeds met een klein beetje water zijn gezicht nat en zei: ,,Er is geen andere god behalve Allah, de dood heeft indicaties." Toen hief hij zijn hand op, keek tegelijkertijd naar boven en bewoog zijn lippen.

Aisha probeerde goed te luisteren en hoorde hem zeggen: ,,Ik hoop dat ik bij de mensen zal zijn, die Allah Zijn Gunsten heeft geschonken, de profeten, de getrouwe gelovigen en de martelaars. Allah, vergeef mij en wees Barmhartig ."
Hij herhaalde dit drie maal. Hierna verliet zijn ziel zijn lichaam en viel zijn hand slap naast zijn lichaam. Dit gebeurde op maandag, de twaalfde dag van de maand Rabi'e I van in het jaar 11 hijri toen de zon haar hoogste punt bereikte. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam werd drie en zestig jaar. Allah heeft ons het leven geschonken en wij zullen tot hem terugkeren


Citaat door KoppigeBerkania:
Een echte man wil sterven op het gebedskleed.


Als vrouw zijnde kun je dat niet weten.

24-08-2010, 23:19

Citaat door Resurrection:
Vind je? Ik vind het romantisch

Jij bent me te letterlijk



Het sterven van de Profeet Sallalahu 'alaihi wasalam

Toen de tekenen van het sterven zich aan begonnen te dienen, drukte Aisha de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam tegen haar borst aan. De broer van Aisha Abdurrahman had een "siwak" bij zich. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam keek ernaar waarbij Aisha begreep dat hij het wilde gebruiken. Ze vroeg hem dit en hij knikte bevestigend.
Aisha nam de "siwak" in haar mond, maakte het zacht en gaf het aan de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam . Hij had een kommetje water en maakte steeds met een klein beetje water zijn gezicht nat en zei: ,,Er is geen andere god behalve Allah, de dood heeft indicaties." Toen hief hij zijn hand op, keek tegelijkertijd naar boven en bewoog zijn lippen.

Aisha probeerde goed te luisteren en hoorde hem zeggen: ,,Ik hoop dat ik bij de mensen zal zijn, die Allah Zijn Gunsten heeft geschonken, de profeten, de getrouwe gelovigen en de martelaars. Allah, vergeef mij en wees Barmhartig ."
Hij herhaalde dit drie maal. Hierna verliet zijn ziel zijn lichaam en viel zijn hand slap naast zijn lichaam. Dit gebeurde op maandag, de twaalfde dag van de maand Rabi'e I van in het jaar 11 hijri toen de zon haar hoogste punt bereikte. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam werd drie en zestig jaar. Allah heeft ons het leven geschonken en wij zullen tot hem terugkeren



Als vrouw zijnde kun je dat niet weten.




Zodra het om geloof gaat kun je veel weten.

24-08-2010, 23:20

Citaat door KoppigeBerkania:
Zodra het om geloof gaat kun je veel weten.



heb jij echt ELKE mannelijke moslim gevraagd hoe hij dood wil gaan en ALLEMAAL zeiden ze: op mn kleedje??

24-08-2010, 23:22
Dat klinkt smerig.

24-08-2010, 23:24


Sorry het is inderdaad lovely, maar de titel die jij hebt gekozen...

ik keek letterlijk zo toen ik het las

24-08-2010, 23:24



Citaat door Amabelle:
Dat klinkt smerig.


mwah klinkt eerder als liefde

24-08-2010, 23:27
Je kan zeggen wat je wilt over onze profeet, maar dat hij van vrouwen hield dat is een feit

24-08-2010, 23:35
Je brengt het echt vies over man.

Pagina's : [1] 2