Bekijk volle/desktop versie : wie kan mij helpen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-08-2010, 14:16
mijn vrouw heeft zoveel pijn tijdens de daad we hebben alles al geprobeert glijmiddel soms uren voorspel maar bij het stoten gaat ze huilen en laatste tijd heeft ze geen zin meer wie kan mij helpen

24-08-2010, 14:31

hoelang zijn jullie getrouwd? meschien dat ze even langs de dokter moet gaan of dat jij haar heel geil maakt en op een rustig manier doet

24-08-2010, 15:09
Misschien kan ze van het begin af aan niet goed ontspannen tijdens de seks en misschien heeft ze last van vaginisme je kan even googlen om te kijken wat dit is. En misschien een afspraak maken bij een gynacoloog als jullie er niet uitkomen.

24-08-2010, 17:09
A beest, het heet love making en niet aanranding. Laat je vrouw voor de verandering het initiatief nemen, wanneer zij zin heeft. Misschien dat het dan veel beter gaat.

Nu lijkt het alsof ze het gewoon forceert.

24-08-2010, 18:44

ja das waar maar ik laat haaar ook boven op me zitten maar dan nog doet het pijn bij haar als alleen al me eikel naar binnen gaat

24-08-2010, 20:31
ga even langs de dokter
hoor het vaker misschien vaginisme
of omdat haar hele leven word gepraat haram dit dat voor het huwelijk en dat is ook zo
maar sommige vrouwen worden zo gespannen en bang daardoor
dat ze niet meer kunnen ontspannen
ook al is ze nu getrouwd het is er zo in geprent
en misschien kan de dokter helpen

succes

24-08-2010, 20:37
ja het is inderdaad vaginisme dat zei de dokter ook ze zegt dat zit tussen je oren maar het blijft er ook in zodra ik m eruit haal ja is het net of ze bang word of weet niet is echt heel erg joh ben bang dat het verkeerd gaat af lopen

26-08-2010, 18:44

Citaat door rafagga33:
ja het is inderdaad vaginisme dat zei de dokter ook ze zegt dat zit tussen je oren maar het blijft er ook in zodra ik m eruit haal ja is het net of ze bang word of weet niet is echt heel erg joh ben bang dat het verkeerd gaat af lopen




Ga hulp zoeken want;

Vaginisme kán een diepere oorzaak hebben, het komt namelijk ook wel voor bij vrouwen die in het verleden sexueel zijn misbruikt, misschien is dat bij haar niet zo, maar om achter haar angsten te zien komen zal ze een gesprek moeten aangaan met een psycholoog, want zelf komen jullie er niet uit en een huisarts gaat vaak ook niet diep genoeg over een eventuele oorzaak!
Zelfs met hulp heeft iemand met vaginisme een lange weg te gaan, maar zonder hulp zal het een probleem blijven. Succes!

26-08-2010, 18:50

Citaat door ColdFace:
A beest, het heet love making en niet aanranding. Laat je vrouw voor de verandering het initiatief nemen, wanneer zij zin heeft. Misschien dat het dan veel beter gaat.

Nu lijkt het alsof ze het gewoon forceert.




Lees eerst eens wat over vaginisme voordat je hem uitmaakt voor een beest!

28-08-2010, 01:10

Citaat door Carpe_diem:
Lees eerst eens wat over vaginisme voordat je hem uitmaakt voor een beest!





28-08-2010, 03:10
het kan ook met shir te maken hebben, dit is wat iik ooit heb kunne lezen uit een topic van onze broeder WEESBARMHARTIG.

succes ermee

mvg

28-08-2010, 12:32

Citaat door idrisija:
het kan ook met shir te maken hebben, dit is wat iik ooit heb kunne lezen uit een topic van onze broeder WEESBARMHARTIG.

succes ermee

mvg




Daar geloof je toch niet in he?

28-08-2010, 13:39

nee daar geloof ik niks van want asl het sihir was hoorde ik zou ie niet stijf worden en bij mij is dat gelukkig wel het geval beetje te mss

28-08-2010, 22:49

Citaat door rafagga33:
mijn vrouw heeft zoveel pijn tijdens de daad we hebben alles al geprobeert glijmiddel soms uren voorspel maar bij het stoten gaat ze huilen en laatste tijd heeft ze geen zin meer wie kan mij helpen


Gewoon doorstoten!

28-08-2010, 22:51

Citaat door ColdFace:
A beest, het heet love making en niet aanranding. Laat je vrouw voor de verandering het initiatief nemen, wanneer zij zin heeft. Misschien dat het dan veel beter gaat.

Nu lijkt het alsof ze het gewoon forceert.

Precies!

Zij moet voor zichzelf (samenspel) standjes vinden die geen pijn doen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5