Bekijk volle/desktop versie : jongens en gevoelens uiten?...



Pagina's : [1] 2

24-08-2010, 11:21
Waarom vinden jullie dat zo moeilijk?

24-08-2010, 11:22


Het is gewoon moeilijk om erover te praten.

Daarom schrijf ik van die lieve, zoete gedichtjes voor mijn hartje.

24-08-2010, 11:24

Citaat door SFYEEYFS:
Het is gewoon moeilijk om erover te praten.

Daarom schrijf ik van die lieve, zoete gedichtjes voor mijn hartje.


Youre sick

24-08-2010, 11:24
bij sommige is het echt irritant... en als ze je vervolgens proberen te vertellen over hun gevoel, dan zit je daar met je handen in je haar, mens waar heb je het over?

24-08-2010, 11:25


Dat geldt niet voor alle jongens.
En niet voor alle dames is het makkelijk om hun gevoel te uiten.

24-08-2010, 11:26

Citaat door PareltJe_Nr1:
Youre sick



Dont be hatin, Pearl.

24-08-2010, 11:29
Ze hebben geen hart daarom, geen gevoel.

24-08-2010, 11:31
we hebben wel gevoel, maar vrouwen zijn gwn overgevoelig.

Maken overal probleem van

24-08-2010, 11:33
Ik denk dat buiten het feit dat over het algemeen mannen gewoon minder kunnen voelen (vrouwen zijn emotioneel labieler), krijgen ze het idee dat ze zichzelf kwetsbaar opstellen als ze over hun emoties praten. Dat ze worden gezien als zwakkeling. Zwakte is slecht en moet daarom ook vermeden worden. Iets in die richting moet je het zoeken.

Wij vrouwen hebben onze emoties niet onder controle. Kwetsbaar of niet kwetbaar. Het komt eruit.

24-08-2010, 11:36
Doen ze alleen wanneer het hen uitkomt.

24-08-2010, 11:39
Gewoon alles zelf verwerken en als dat niet lukt blijven proberen totdat het wel lukt. Simpel, the way of the man.

24-08-2010, 11:50
Maar als ze het dan wel doen dan geloof ikk het(de woorde) natuurlijk niet iedereen zo maar bij de meeste wel!

24-08-2010, 11:52



Citaat door Boodschappentas:
Ik denk dat buiten het feit dat over het algemeen mannen gewoon minder kunnen voelen (vrouwen zijn emotioneel labieler), krijgen ze het idee dat ze zichzelf kwetsbaar opstellen als ze over hun emoties praten. Dat ze worden gezien als zwakkeling. Zwakte is slecht en moet daarom ook vermeden worden. Iets in die richting moet je het zoeken.

Wij vrouwen hebben onze emoties niet onder controle. Kwetsbaar of niet kwetbaar. Het komt eruit.



alleeeeeeen jij... spreek voor jezelf

24-08-2010, 12:12

Citaat door Romantica:
alleeeeeeen jij... spreek voor jezelf


Als ik denk dat 't bij alle vrouwen zo is, vind ik het minder erg. Laat me.

24-08-2010, 12:26
jongens uiten wel hun gevoelens. Sterker nog: net zoveel als vrouwen, maar dan heel anders dan vrouwen.

vrouwen praten over hun gevoelens, maar mannen doen dat door middel van alleen te zijn en met rust gelaten te worden. hahah en jullie vrouwen dont understand that! daarom deze topic. jullie verwchten hetzelfde wat jullie doen zogenaamd praten, maar lees goed wij zijn MANNEN en jullie VROUWEN

we zijn anders, wij worden ook zo opgegroeid van kleins af aan dat gevoelens uiten een zwakte is, we willen zogenaamd stoer overkomen.

Maar we uiten onze gevoels zeker, maar gewoon anders

Pagina's : [1] 2