Bekijk volle/desktop versie : The maroccain bridewars!



Pagina's : [1] 2 3

24-08-2010, 01:01

Helloee iedereeen,

Ik ga beginnen met het schrijven van me eerste verhaal hier op marokko.nl.
Mijn verhaal gaat over de marokaanse bridewars.
Dit is een verzonnen verhaal.
Ik heb het een stukje van een film gepakt maar gebruik de informatie niet helemaaal alleen een deel er van en de rest zieen julliee zelf..
Veeel leesplezieer.

Hooofdpersonen:
Salima: 20 jaar
Sabrina: 19 jaar
Khalid: 23 jaar
Mohammed:24
Weddingplanner: Laila&Yassin.
Samir: 22 jaar


24-08-2010, 01:24


Ik ben ook erg benieuwd! lijkt me leuk Ga je gauw verder?

x

24-08-2010, 01:24

The Maroccain bridewars!



Hoofdstuk 1: De weddingdagboeek!



Lang geleden waren er 2 kleine meisjes, 1 genaamd salima en de andere genaamd sabrina.
Deze meisjes waren sinds hen 6de al bevriend ze hadden het op die leeftijd altijd over trouwen en speelde altijd een toneelstukje salima de vrouw sabrina de man in een pak van haar broertje en een kinderbruidsjurk , ze danste en danste en keken elkaar aan zo willen wij beginnen met het verzinnen van ons huwelijk ze kochten samen een dagboek , genaamd De WEDDINGDAGBOEK!.
Ze schrefen er alles in , in welke zaal ze willen trouwen de catering ervan wat voor bruidsjurk.
Wat voor dj ze willen huren.
wat voor Fotograaf
En hoeveel het bij elkaar kost.
Ze waren na een uur of 2 bezig, eindelijk hebben ze alles afgerond.
Toen kwam salima op het idee het weddingsdagboek in het zand te begrafen en over 14 jaar het weer eruit te halen
Sabrina vond dat ook een goed idee
Samen gingen ze naar het kerkhof daar wilde ze het graag begrafen omdat ze weten dat daar geen enkel mens langs komt.
ze schepte het zand uit het kuil en begraafde de Weddingdagboek erin en goooide de zand weer erin .
Salima: zizo klaaar hebben we dat al gedaan
Sabrina: jaa gelukkig.
Salima: nu kijken of het over 14 jaar er nog steeds ligt
Sabrina: ik denk het wel
Salima: ik ook. kom we gaan mam en pap zoeken ons vast.

24-08-2010, 01:31



EenUpjeVoorJou..

X JeNieuweFannetje


24-08-2010, 01:34


Dank jullie wel.
Voor jullie reactie's en upps!
Ik ga nu een vervolgje plaatsen!
xXx

24-08-2010, 01:42
upp

24-08-2010, 01:53
Lieeefjes vinden jullie het erg als ik morgen verder ga met het vervolg.
Mijn laptop doeet heel raar en ik kan geen vervolg plaatsen omdat het hele tijd vast loopt. ik plaats morgen een groooote vervolg voor jullie en dan schrijf ik verder ooke..xx!

24-08-2010, 02:08
Ach, het maakt niks uit schat..
X

24-08-2010, 02:11
Okeex.

24-08-2010, 02:43
up leuk begin

24-08-2010, 16:44
Vervolg!


Sabrina: jaa kom we gaan
10 minute later aangekomen thuis.
Mama: Salima waar was je.
Pap: sabrinaa waar waren jullie we waren zo ongerust jullie zijn nog kleine meiden van 6 je kan tog niet zomaar rond deze tijd naar buiten gaan..
Mama: jaa wat waren jullie aan het uitspoken.
Salima: ik vertel het wel sabrina , ik verteldde me moeder alles over onze huwelijks wensen op welke leeftijd we willen trouwen over de weddingdagboek enso.
Mama: ik stond met open mond te luisteren naar me 6 jarige dochter, komt dat nou echt van jou mond salima je bent nog harstikke jong wat weet jij nou over trouwen lieverd. En schoot in de lach hahaha
Papa: hahaha wat een verhaal hebben jullie net een boek gelezen ofzo.
Sabrina: Pap is niet grappig
Salima: mam doe normaal we zijn geen kleuters we zijn 6 maar we hebben hersens van volwassene mensen echt waar.
Mama: haha is goed liefje ik geloof jullie wel , salima ga maar slapen morgen moet je naar school.
Papa: kom we gaan naar huis sabrina je mag morgen weer bij salima komen spelen.
Sabrina : is goed papa inschallah morgen.
Salima : ik zwaaide sabrina en haar vader uit en liep naar boven.

Even tussen door dames misschien denken jullie wel pap & mam die hen ouders zijn , daarom wil ik het even helder maken , Pap is de vader van sabrina mam is de moeder van salima .
Salima heeft geen vader die is lang geleden overleden sabrina heeft geen moeder want haar moeder en vader zijn gescheiden.
En de vader van sabrina en de moeder van salima zijn gewoon goeie buren en kennen elkaar van toen ze jong waren en hen dochtertjes zijn beste vriendinnen .
anyway ik ga nu verder met me verhaal.
Groeetjesx


24-08-2010, 17:01


24-08-2010, 17:14


Sabrina: ik liep met me vader richting huis en ging richting me slaapkamer.
Ik lag op me bed en dacht goed na, ik zeg altijd dat me droom trouwen is, maar eigenlijk is mij droom Een moeder hebben,waarom heb ik geen moeder waarom liet ze me in de steek toen ik nog een baby was, waarom denkt ze niet aan mij en me vader. Echte moeders laten hen baby’s niet in de steek zei ik in me zelf. Ik zal hoe dan ook een moeder krijgen ik hoef mij echte moeder niet want die wilt me niet, dus ik wil op zoek naar een nieuwe moeder. Ik meldde me aan op internet en keek op google.nl ik typte in hoe kan ik een moeder krijgen? Waarop ik antwoord kreeg je kan overal een moeder krijgen op de straat of in een restaurant of in de bisocoop. Hmm dacht ik maar natuurlijk er zijn 1000 miljoenen vrouwen op de wereld ik zocht en zag een dating site. Ik praate met wat vrouwen , en vertelde hen over me moeder dat ze me in de steek liet en dat ze me niet als dochter wou enso. Die vrouwen vonden me een lief kindje en hadden medelijden met mij en vonden me harstikke slim omdat ik nog een kind ben en zoveel over alles weet. Er melde een vrouw zich aan genaamd halima, ik begon een gesprek met haar aan te gaan.

Sabrina: hoi mevrouw alles goed.
Halima: hallo daar ja hoor en hoe gaat het met jou
Sabrina: gaat goed hoe oud bent u mevrouw
Halima: je hoeft geen u te zeggen hoor lieve meid
Sabrina : oke mevrouw .
Halima: ik ben 24 jaar oud en jy
Sabrina : ik ben nog maar 6 jaar mevrouw is dat erg.
Halima: hahah aaahw wat schattig je bent nog een kind , wat doe jy nog zo laat op meid moet je morgen niet naar school.
Sabrina : jawel ik kom hier om een moeder te zoeken
Halima: hahaha om een moeder te zoeken aahw liefje tog heb je geen moeder dan?
Sabrina : nee me moeder heeft me verlaten en achter gelaten toen ik een baby was , ik zal het haar nooit vergeten ik ben nog een kind en stel ik had geen vader dan was ik een straatkind, die nog alles moet ontdekken en niks weett , en daarom ben ik opzoek naar een nieuwe moeder. Zou je aub met mij vader een x willen afspreken , plis ok als het je niet bevalt dan na 1 date hoef je nooit te meer komen als het klikt wil ik jou als me nieuwe moeder je bent tog nog vrijgezel.
Halima: haha je bent echt een humorkind, ik zelf ben ook op zoek naar een man hoe oud is jou vader eigenlijk.
Sabrina: mijn vader is 26 jaar harstikke jong en knap haha:$
Halima: haha mooie leeftijd zo zeker nog jong , heb je een foto van hem .
Sabrina : jaa ik stuurde halima een foto van mij vader, zo te zien bevalt het haar wel ik hoop dat alles goed komt.
Halima: zoo jou vader is een brede man , lekker kleurtje mooie man maschallah
Sabrina: ik zei het je tog hihi.
Halima: maar stel jou vader vind mij helemaal niks en dan.
Sabrina : we kunnen het proberen oke , ik geef jou mij vader de telefoon nummer en jij moet hem bellen, ok al hij wilt ophangen probeer gepsrek aan te gaan en de rest regel ik zelf.
Halima: okee wat jij wilt me kleine meid(K)!
Sabrina: 0687549621

En meldde me af , alles komt goed inschallah en viel in een diepe slaap

24-08-2010, 17:41


24-08-2010, 23:39


Sabrina: Ik werd wakker velle zon in me ogen en keek hoelaat het is 8:30 shitshitshit ik ben te laaat die vader tog van mij , die maakt me nooit wakkeer ik rende naar de douche wasste me gezicht poeetste me tanden en kleede me aan , aachjo geen ontbijt vandaag ben al harstikke te laat ik rende naar beneden en rende de duur uit pakkte de bus wat zal meneer venlo vandaag tog weeer schreeuwen op me dacht ik bij me zelf..
10 minute later.
Aaangekomen bij school ik rende voor het leven percies bij school viel ik over het hekje AAAAUW.
een schaafwond op me knie ik heb me bezeerd ik liep met een rare been de school in en kwam de klas in wou net gaan zitten TOTDAT..
Venlo: hohoho waar was jij nou?
sabrina: uhmm..
Venlo:geeeen geumm jongen dame weet je wel hoe laat het is
Sabrina:jaa 9:00
Venlo: op je plaats gaan zitten en snel en wat is er met je knie aan de hand het bloed wat een diepe schaafwond je moet naar de eerste hulp en ik zal met je mee gaan.
Venlo: Ik heb een mededeling Kinderen sabrina heeft een diepe schaafwond en ik moet met haar naar de eerste hulp jullie zijn de hele middag vrij.. Okee
Kinderen: YESSS YOOPPIEEEEE
Venlo: jaa jaaa en nu wegwezen..
Sabrina: komt het wel goed met me knie meester.
Venlo: jaa maak je daar maar geen zorgen om, zodra we in het ziekenhuis zijn bel ik je moeder op.
Sabrina: uuhmm k heb geen moeder
Venlo: wat.. aach sorry het spijt me vreselijk ik wist het niet, aan wat is ze overleden.
Sabrina: ze is niet dood, ze heeft me in de steek gelaten!
Venlo: ach wat vervelend tog meid, moet ik je vader bellen .
Sabrina: die is eigenlijk op werk maar Bel maar misschien komt tie wel.
Venlo: is goed wacht hier tot de dokters jou roepen dan mag je er heen oke.
Sabrina: jaa meester
Pap: tringtring , wie zou dat nou zijn hmm..
Pap: Halo?
Venlo: een hele goedemiddag meneer spreek ik met de vader van sabrina.
Pap: ja dat klopt, is er wat met me kleine dochter!
Venlo: nou je kan het zo noemen..
Pap: WAAAT IS ER MET MIJ DOCHTER!!!
Venlo: het is niet ernstig ze heeft gewoon een diepe schaafwond ze is keihard gevallen.
Pap: zeg me welke ziekenhuis ik kom er meteeen aan.


Pagina's : [1] 2 3