Bekijk volle/desktop versie : Over 15 jaar: 50% van NLse bevolking moslim?



Pagina's : [1] 2

23-08-2010, 20:41


Titel en video spreken voor zich denk ik?






23-08-2010, 21:53



Citaat door n0urelh0uda:


Titel en video spreken voor zich denk ik?









nou vergeet dat maar.... die 50% moslims in 15 jaar

23-08-2010, 22:02
Zou mooi zijn.

23-08-2010, 22:03

Citaat door Faris:
Ja bij de naam dan.




Zou je denken..? Ben toch benieuwd in hoeverre de Islam zélf ook echt doordringt in die jaren en niet alleen de genen En in hoeverre die mensen überhaupt gelijk hebben natuurlijk




23-08-2010, 22:06


insha `Allah

23-08-2010, 22:23
Niet erg waarschijnlijk. Dit soort statistieken zijn afkomstig van islamofoben die angst willen zaaien onder de niet-moslims in Europa.

Hier is een meer realistische berekening over de ontwikkeling van het aantal moslims in Nederland:

http://www.geencommentaar.nl/index.php/2009/06/29/wanneer-is-nederland-20-procent-moslim-u

Uit die berekening blijkt dat het nog meer dan een eeuw kan duren voordat 20% van de mensen in Nederland moslim is. In de berekening zitten nog verschillende simplificaties waardoor het werkelijk aantal moslims vermoedelijk lager zal zijn.

23-08-2010, 22:26
Hoop het ik als bekeerde moslim zou dat ook mooi vinden incha allah

23-08-2010, 22:38

Citaat door Noorderlicht:
Niet erg waarschijnlijk. Dit soort statistieken zijn afkomstig van islamofoben die angst willen zaaien onder de niet-moslims in Europa.

Hier is een meer realistische berekening over de ontwikkeling van het aantal moslims in Nederland:

http://www.geencommentaar.nl/index.php/2009/06/29/wanneer-is-nederland-20-procent-moslim-u

Uit die berekening blijkt dat het nog meer dan een eeuw kan duren voordat 20% van de mensen in Nederland moslim is. In de berekening zitten nog verschillende simplificaties waardoor het werkelijk aantal moslims vermoedelijk lager zal zijn.




Zit wat in.. Jammer genoeg. Neemt niet weg dat, mocht het waar zijn (ik betwijfel 't zelf ook eerlijk gezegd, maar hoop doet leven!), dat toch geweldig zou zijn?




23-08-2010, 22:53
In sha allah!

23-08-2010, 22:58

Citaat door n0urelh0uda:
Zit wat in.. Jammer genoeg. Neemt niet weg dat, mocht het waar zijn (ik betwijfel 't zelf ook eerlijk gezegd, maar hoop doet leven!), dat toch geweldig zou zijn?



Ik ben geen moslim. Het enige voordeel dat ik zie bij 50% moslims is dat figuren a la Geert Wilders niet in de regering kunnen komen. Maar ik kan me voorstellen dat je als moslim een moslimmeerderheid idealiseert. Zeker in de huidige situatie met alle negatieve berichten over moslims en de islam en de negatieve houding van veel Nederlanders.

23-08-2010, 23:07

Citaat door Noorderlicht:
Ik ben geen moslim. Het enige voordeel dat ik zie bij 50% moslims is dat figuren a la Geert Wilders niet in de regering kunnen komen.
Dat zou zeker een groot voordeel zijn inderdaad




Citaat door Noorderlicht:
Maar ik kan me voorstellen dat je als moslim een moslimmeerderheid idealiseert.
Niet zozeer idealiseren, utopiën (dus over het algemeen genomen ook idealen e.d.) zijn immers onmogelijk en niet veel meer dan een illusie, niet waar?




Citaat door Noorderlicht:
Zeker in de huidige situatie met alle negatieve berichten over moslims en de islam en de negatieve houding van veel Nederlanders.


Ach, ik zelf zou er geen problemen mee hebben om terug naar bledi te gaan

23-08-2010, 23:19

Citaat door n0urelh0uda:

Niet zozeer idealiseren, utopiën (dus over het algemeen genomen ook idealen e.d.) zijn immers onmogelijk en niet veel meer dan een illusie, niet waar?
Ja dat klopt. Idealen en utopieën zijn misschien een doel om naar te streven, een richting, maar net zo onbereikbaar als de voet van de regenboog.

Citaat:
Ach, ik zelf zou er geen problemen mee hebben om terug naar bledi te gaan
Bledi = vaderland? Maar niet iedere moslim heeft die keuze. Daarom zou ook Nederland een plek moeten zijn waar iedere moslim zich thuis voelt.

23-08-2010, 23:44



Citaat door Emeth:
nou vergeet dat maar.... die 50% moslims in 15 jaar


Heb je al een groter plan van aanpak om de moslim groei in nederland te stoppen? Of gaat het niet verder dan rondhangen op een islam forum?

23-08-2010, 23:47

Citaat door IslaamFanaat:
Heb je al een groter plan van aanpak om de moslim groei in nederland te stoppen? Of gaat het niet verder dan rondhangen op een islam forum?



dat plan van aanpak is helemaal niet nodig en ik hang hier al rond sinds 2004

23-08-2010, 23:51
Triest, dat je al 6 jaar lang je tijd besteed aan een islamitische forum maar nog niet durft te beseffen dat er niks komt van al je onwetende gepraat

Pagina's : [1] 2