Bekijk volle/desktop versie : koop geen tickets bij ML tours!!



23-08-2010, 16:06
Sinds April dit jaar vliegt Amsterdam airlines naar marokko. ML tours is de afdeling die de tickets verkoopt. Eerste paar vluchten gingen goed maar in de zomer vakantie ging al heel wat mis, zoals vluchten die niet door gingen of mensen (uit mijn directe omgeving) die dachten naar marokko te vliegen, maar intussen in Duitsland moesten uitstappen en zelf terug moesten zien te komen naar Nederland omdat de maatschappij geen landings recht kreeg van marokko.

En nu hadden ze tot voor kort honderden tickets verkocht voor reizen naar al Hoceima. Elke week zou er een vlucht vliegen naar al Hoceima, en vanwege de lage prijs waren ze snel uitverkocht. Op het laatste moment komen ze vertellen dat alle vluchten naar al Hoceima geannuleerd worden omdat de luchthaven in onderhoud is en zij geen landings rechten hebben. Fijn voor de mensen die maanden geleden hun vakantie hadden gepland.

Vanwege alles wat mijn ouders en vele kennissen hebben meegemaakt met deze maatschappij, raad ik iedereen om bij hun weg te blijven.

Chaos, chaos en nog eens chaos!!!!

23-08-2010, 17:00


hahaha ik heb ook gevlogen met Amsterdam Airlines , echt chaos .
eerst zegge ze die vliegtuig vertrekt 2 uur later . kome we aan op tanger airport moeste we renne naar die vliegtuig omdat hij 2 uur eerder zou vertrekke

23-08-2010, 19:22
Ik heb er mee gevlogen was geen probleem alleen op terug vanuit tanger hadden we aleen
Beetje vertraging vanwege de vliegtuig kapot was en moest gerapareerd
Heb nooit slechts over hun gehoord.

23-08-2010, 19:35
Amsterdam Airlines is een betrouwbare maatschappij

23-08-2010, 19:41


Ik heb er ook mee gevlogen in juli. De vlucht was mooi op tijd, op tijd in Tanger aangekomen. Alles ging goed

23-08-2010, 20:26
Ik heb er heeeeeeele slechte ervaringen mee, en ook een hoop mensen in mijn directe omgeving