Bekijk volle/desktop versie : Uitspraak van een corrupte opa (Blatter)



Pagina's : [1] 2

23-08-2010, 13:43
Blatter: ‘Het gemakkelijkst is om het WK in Engeland te organiseren’


FIFA-voorzitter Sepp Blatter heeft Engeland, bij het begin van een vierdaagse inspectie, een hart onder de riem gestoken. De preses van de wereldvoetbalbond liet in de Engelse media weten dat het land een goede kans maakt om het toernooi om de wereldtitel in 2018 te mogen organiseren. “Het gemakkelijkst is om het WK in Engeland te organiseren”, vertelde Blatter maandag aan The Guardian.

“Alles is hier aanwezig”, vervolgde de Zwitser, “supporters, stadions, infrastructuur: het is eenvoudig.” Blatter voegde er evenwel aan toe dat de Engelsen in Rusland een erg sterke concurrent hebben voor de organisatie van het toernooi. Daarentegen maakte de voorzitter duidelijk dat de teleurstellende prestaties van The Three Lions op het afgelopen WK in Zuid-Afrika geen invloed hebben op de beslissing van de FIFA.
Slechts nieuws derhalve voor de recente finalisten Spanje en Nederland, die met respectievelijk Portugal en België ook een gooi doen naar de organisatie van het WK. “De prestaties van de landen die meedingen doen er niet toe, absoluut niet”, liet Blatter weten. ”Het is de kwaliteit van hun bid die de doorslag geeft.” Rusland is in de ogen van de Zwitser een kanshebber. “Zij zijn meer dan een land, ze zijn een groot continent.”

23-08-2010, 13:52


Precies zoals Paul de Octopus voorspelt heeft

23-08-2010, 14:46

Citaat door casaoui01:
Precies zoals Paul de Octopus voorspelt heeft


Paul de nachtmerrie van Nederland.

23-08-2010, 15:50
ah maak niet uit als het maar dicht bij nederland is, dan ben ik tenminste bereid tickets te betalen voor een wk !!!

23-08-2010, 16:00



Citaat door BroodjeIzan12:
ah maak niet uit als het maar dicht bij nederland is, dan ben ik tenminste bereid tickets te betalen voor een wk !!!

jij bent gek weet je hoe duur die tickets zijn

23-08-2010, 18:00
hoe gaan ze dat doen met al die hooligans..en helemaal als er veel landen uit noord afrika en oost europa meegaan doen wordt WO 3

23-08-2010, 18:05
Hij heeft toch gewoon gelijk. Alles staat daar al klaar voor een groot toernooi.

24-08-2010, 01:52

Citaat door MADEinMOROCCO:
Hij heeft toch gewoon gelijk. Alles staat daar al klaar voor een groot toernooi.


is wel oneerlijk vind je niet?
olympische spelen al voor Engeland in 2012 en dan ook meteen wk?

24-08-2010, 02:05
Oneerlijk of niet. Engeland heeft de faciliteiten om het te organiseren. Ik zie het zelf liever in Nederland en hopelijk kwalificeert Marokko zich voor dat WK dan.. Dan ga ik zeker naar wedstrijden kijken. Maar Rusland en Engeland maken gewoon meer kans denk ik.

24-08-2010, 02:21

Citaat door MADEinMOROCCO:
Oneerlijk of niet. Engeland heeft de faciliteiten om het te organiseren. Ik zie het zelf liever in Nederland en hopelijk kwalificeert Marokko zich voor dat WK dan.. Dan ga ik zeker naar wedstrijden kijken. Maar Rusland en Engeland maken gewoon meer kans denk ik.


Rusland??
met 9 tijdzones?
met al die milieuvervuiling en corruptie?

doe normaal asahbi, word dagtrip van moskou naar sint petersburg

24-08-2010, 02:56
Rusland of Engeland geven blatter gewoon een zak met geld.. Dan mag Nederland zwaaien naar het wk

24-08-2010, 10:38

Citaat door marmita-lover:
Rusland??
met 9 tijdzones?
met al die milieuvervuiling en corruptie?

doe normaal asahbi, word dagtrip van moskou naar sint petersburg


kan je nog kritiek herinneren over zuid afrika, iedereen dacht dat als je daar een bezoekje bracht dat of je werd vermoord of verkracht,

maar ik denk rusland ook een grote kans maakt,

engeland gaat em niet krijgen weet ik nu al 100 procent

24-08-2010, 13:22


Nederland heeft op dit moment maar 3 grote stadions(kuip,arena,philips stadion). Er moeten er nog 3,4 bij komen.

24-08-2010, 14:42

Citaat door minimocro2009:
Nederland heeft op dit moment maar 3 grote stadions(kuip,arena,philips stadion). Er moeten er nog 3,4 bij komen.


zelf die zijn nog te klein voor een WK

ik denk dat arena in de buurt komt.

24-08-2010, 14:55

Citaat door minimocro2009:
Nederland heeft op dit moment maar 3 grote stadions(kuip,arena,philips stadion). Er moeten er nog 3,4 bij komen.


België organiseert ook mee ..

Pagina's : [1] 2